SadamJR Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Bra laxen. Nu ska jag försöka ta mig ut i solen och fota lite. Men det är svårt att orka bry sig om någonting. I gymnasiet var det någon som brukade klottra "Allt är meningslöst" på bord och väggar. Det var en insikt det. Ut i solen. Bravo. Glöm inte solskyddet bara.
Pazo Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Där kommer ältandet in. Finns det ingen lösning och man fortsätter fundera kring det så kan man fundera om det är konstruktivt? Precis! Känns inte direkt ok att hålla på och tänka på problem utan lösningar och må dåligt över att de inte finns lösning. Mycket bättre då att bara släppa det och inte bry sig längre.
debatt Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Är uppfostrad av män i den generationen som inte visar, kan ge eller tar emot känslor. Och man blir mycket sämre på att hantera livet när det går snett då. Så lite Werther får man tåla. Du menar... "Skäms på dig! Ska du böla för det? Tänk på att du är pojk" Typ det? Vem är Werther månntro?
Pazo Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 (redigerat) Läget sadam? Vad gör du om dagarna nuförtin? Redigerat 24 april 2011 av Pazo
debatt Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Precis! Känns inte direkt ok att hålla på och tänka på problem utan lösningar och må dåligt över att de inte finns lösning. Mycket bättre då att bara släppa det och inte bry sig längre. Det beror ju lite på vad det gäller...
debatt Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Glöm inte solskyddet bara. Ska du älta om det nu igen?
Pico Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 [...] OECD vet jag vad det är och O-formade CD, men inte OCD. 🙂 Tvångssyndrom helt enkelt. Obsessive-compulsive disorder på engelska, därav OCD.
SadamJR Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Läget sadam? Vad gör du om dagarna nuförtin? Inte mycket. Har haft påsklov men har en superförkylnig som hållit i sej i fyra veckor och har gjort mej för trött för nåra aktiviteter vid det här laget. Planerar ett nytt försök att installera sonar så jag kan komma igång med musiken innan jag dör. Allt är ungefär som vanligt mao.
laxlaxlax Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Inte mycket. Har haft påsklov men har en superförkylnig som hållit i sej i fyra veckor och har gjort mej för trött för nåra aktiviteter vid det här laget. Planerar ett nytt försök att installera sonar så jag kan komma igång med musiken innan jag dör. Allt är ungefär som vanligt mao. Försök? har det strulat?
debatt Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Precis! Känns inte direkt ok att hålla på och tänka på problem utan lösningar och må dåligt över att de inte finns lösning. Mycket bättre då att bara släppa det och inte bry sig längre. Arrangören Alex pratar med keyboardisten Nenne inför det kommande giget, de har inte spelat på ett par månader... - Hur går det tror du? frågar Alex. - Vete fan, verkar som om en del av de andra ballar ur. - Vadå då? undrar Alex. - Tjaa... Steve basisten fastnade i skördetröskan för en månad sen så han fick amputera ena armen, men jag tycker det är dålig stil. Han bara tjatar om det. - Jaa, det är väl bara att köra ändå fan. - Mmm. Och Roger fick nån bilateral nätavlossning förra veckan så han säger han har svårt att se trummorna, han ser tydligen inte ett skit. - Men va fan, han får väl kolla efter lite extra bara. Men Johnny, sångaren då? - Jag kom just från honom. Han sms-ade kort. Fann honom hängande i ett djävla rep bara för att hans ex hade träffat en ny. - Vad säger du? Hur verkade han då? - Ja, djävlig dålig stil. Han var blå som fan i nyllet och helt iskall när jag fann honom. Snacka ville han inte heller. Djävla sätt! - Ja, de får skärpa sig nu! Det hänger på dem, vet de inte det?
Pico Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 (redigerat) Arrangören Alex pratar med keyboardisten Nenne inför det kommande giget, de har inte spelat på ett par månader... - Hur går det tror du? frågar Alex. - Vete fan, verkar som om en del av de andra ballar ur. - Vadå då? undrar Alex. - Tjaa... Steve basisten fastnade i skördetröskan för en månad sen så han fick amputera ena armen, men jag tycker det är dålig stil. Han bara tjatar om det. - Jaa, det är väl bara att köra ändå fan. - Mmm. Och Roger fick nån bilateral nätavlossning förra veckan så han säger han har svårt att se trummorna, han ser tydligen inte ett skit. - Men va fan, han får väl kolla efter lite extra bara. Men Johnny, sångaren då? - Jag kom just från honom. Han sms-ade kort. Fann honom hängande i ett djävla rep bara för att hans ex hade träffat en ny. - Vad säger du? Hur verkade han då? - Ja, djävlig dålig stil. Han var blå som fan i nyllet och helt iskall när jag fann honom. Snacka ville han inte heller. Djävla sätt! - Ja, de får skärpa sig nu! Det hänger på dem, vet de inte det? Kan inte hjälpa att fundera var du är på väg med det där? Är de som skadat sig fast i ältande och de som drabbas sekundärt är intoleranta som säger att det inte är ok att älta? Tillägg: Att förklara ett hinder om och om igen, om så verkar behövas, är väl knappast ältande. Ältandet är väl då på något vis de som drabbats i andra hand som inte verkar inse att den lösning de hade tänkt sig inte existerar. Redigerat 24 april 2011 av Pico
SadamJR Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Försök? har det strulat? Programmet funkade men kunde inte hitta gratisvarianten av guitar rig som skulle följa med. Det var en massa olika drivrutiner til gt och jag kanske valde fel. Ska kolla cakewalk forum när jag gitter efter lösningar. Det är överhuvudtaget olika saler som ska reggas som verkar lite mysko för mej, exakt sånt som jag ville slippa när jag gav upp cubase.
SadamJR Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Arrangören Alex pratar med keyboardisten Nenne inför det kommande giget, de har inte spelat på ett par månader... - Hur går det tror du? frågar Alex. - Vete fan, verkar som om en del av de andra ballar ur. - Vadå då? undrar Alex. - Tjaa... Steve basisten fastnade i skördetröskan för en månad sen så han fick amputera ena armen, men jag tycker det är dålig stil. Han bara tjatar om det. - Jaa, det är väl bara att köra ändå fan. - Mmm. Och Roger fick nån bilateral nätavlossning förra veckan så han säger han har svårt att se trummorna, han ser tydligen inte ett skit. - Men va fan, han får väl kolla efter lite extra bara. Men Johnny, sångaren då? - Jag kom just från honom. Han sms-ade kort. Fann honom hängande i ett djävla rep bara för att hans ex hade träffat en ny. - Vad säger du? Hur verkade han då? - Ja, djävlig dålig stil. Han var blå som fan i nyllet och helt iskall när jag fann honom. Snacka ville han inte heller. Djävla sätt! - Ja, de får skärpa sig nu! Det hänger på dem, vet de inte det? Den måste du ju ha haft liggande.
debatt Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Kan inte hjälpa att fundera var du är på väg med det där? Är de som skadat sig fast i ältande och de som drabbas sekundärt är intoleranta som säger att det inte är ok att älta? Tillägg: Att förklara ett hinder om och om igen, om så verkar behövas, är väl knappast ältande. Ältandet är väl då på något vis de som drabbats i andra hand som inte verkar inse att den lösning de hade tänkt sig inte existerar. Ja, så kan det se ut. Då förstår jag vad du menar. Då är vi överens! 🙂 När jag hade glömt glasögonen (ser piss utan dem) sa de "han får kolla lite bättre bara för fan eller tvätta ur ögonen". När jag sedan länge har haft problem med rösten och inte kan prata högt "han får väl prata högre, det kan ju jag". Exempel på detta råkar man ju ut för nästan varje dag hela livet.
SadamJR Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Kan inte hjälpa att fundera var du är på väg med det där? Är de som skadat sig fast i ältande och de som drabbas sekundärt är intoleranta som säger att det inte är ok att älta? Tillägg: Att förklara ett hinder om och om igen, om så verkar behövas, är väl knappast ältande. Ältandet är väl då på något vis de som drabbats i andra hand som inte verkar inse att den lösning de hade tänkt sig inte existerar. Han driver med oss.
debatt Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 (redigerat) Den måste du ju ha haft liggande. Nope. Nu ska jag gå iväg ett tag. edith: ifall du menar storyn, så var den ju kryddad såklart. Menar du Picos inlägg tyckte jag inte han driver med oss. Rätt vettig pôjk! Redigerat 24 april 2011 av debatt
SadamJR Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Nope. Nu ska jag gå iväg ett tag. edith: ifall du menar storyn, så var den ju kryddad såklart. Menar du Picos inlägg tyckte jag inte han driver med oss. Rätt vettig pôjk! Imponerande isåfall.
CHAE Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Ang. "hjärtespalten" (jävligt mycket senare) så är jag helt OK med att det stundtals blir så. Precis som laxen sa är det förbannat viktigt även för män att prata känslor.
Dingbats Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 nämen varför ska jag sitta inne för när vi har så vackert väder
Overkill Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 hallo människor was ist los!!!!!!!!!!!! Var pü berlins zoo idag. det var rätt najs faktiskt. har bränt mig i nacken. har varit pü american apparel och tror det star i arbetsbeskrivningen att tjejerna där maste vara assnügga för det är dom ju alltid. sjukt varmt här med! inte haft ont i revbenen idag heller ☺️ har köpt harrü potter (del 1 och 7) pa tüska ocksa för att halla igang spraket lite. man glömmer det rätt fort tüvärr.
Overkill Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Läst ikapp har jag ocksa gjort. Känslor är jobbigt.
laxlaxlax Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 nämen varför ska jag sitta inne för när vi har så vackert väder .. sa fången till vakten.
SadamJR Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 hallo människor was ist los!!!!!!!!!!!! Var pü berlins zoo idag. det var rätt najs faktiskt. har bränt mig i nacken. har varit pü american apparel och tror det star i arbetsbeskrivningen att tjejerna där maste vara assnügga för det är dom ju alltid. sjukt varmt här med! inte haft ont i revbenen idag heller ☺️ har köpt harrü potter (del 1 och 7) pa tüska ocksa för att halla igang spraket lite. man glömmer det rätt fort tüvärr. Deras brääääända nackar. Det är bra, då ser du ut som en riktig tüsk.
laxlaxlax Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Du menar... "Skäms på dig! Ska du böla för det? Tänk på att du är pojk" Typ det? Vem är Werther månntro? 1. Nä. Däremot tystnad, tystnad och åter tystnad. 2. Den unge Werthers lidanden. En 1700talsbok av Goethe om olycklig kärlek i brevform. Sadam gjorde kopplingen.
Pazo Postat 24 april 2011 Postat 24 april 2011 Detta med att plugga går ju helt ok idag ändå! (säkert bara fram tills nu iom att jag skrev detta)
Recommended Posts