Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Umgås antar jag.

Georg Nubo, vore det ett okej artistnamn?

Hmm, tveksamt. Det låter som en New age-guru.

Postat

Hmm, tveksamt. Det låter som en New age-guru.

Ja, det är lite det jag gillar. Ska nog försöka använda det aliaset till någonting.

Postat

Kanske i samband när du besöker din herrklubb?

Vilken då?

Anagram på My Enhanced Little Rhubarb: "Hitlercentrum: babyhandel"

Postat

Vilken då?

Anagram på My Enhanced Little Rhubarb: "Hitlercentrum: babyhandel"

Ni skulle helt klart kunna få en intressant publik. Ett stort gäng Flashbackare skulle säkert vilja hänga ut med er.

Postat

Hur långt är ditt brev Batsding?

Brev är mysigt, riktiga brev alltså.

Ska du lägga i en blomma eller

köra lite parfymstänk?

Postat

Undrar varför det står Dingbats, lax x3 och två anonyma därnere...

Tror forumet behåller synlighet av användarna en stund efter man stängt av datorn. Jag sov iallafall 01:26 inatt..

Postat

En halvtimme tar det innan man försvinner. Man kan ju hålla muspekaren över namnet så står det hur länge sen den laddade sidan.

Postat (redigerat)

suck (välj språk)

Wikipedia

En suck är ett speciellt ljud, enda utandning av luft ut ur munnen som människor använder för att kommunicera känslor. Det uppstår ofta av en negativ känsla, som själv kan bero på känslor av bestörtning, missnöje, boredness eller meningslöshet . En suck kan också uppstå från positiva känslor som lättnad , särskilt som svar på en del negativa situation som slutar eller undviks. Vissa människor suckar som ett medel att undertrycka känslor.

* Sigh (band) , a Japanese metal band Suck (musikgrupp) , ett japanskt metalband

* Un Sospiro (English: "A Sigh"), a piano piece by Franz Liszt Un sospiro (engelska: "en suck"), ett pianostycke av Franz Liszt

Redigerat av laxlaxlax
Postat

Wikipedia

En suck är ett speciellt ljud, enda utandning av luft ut ur munnen som människor använder för att kommunicera känslor. Det uppstår ofta av en negativ känsla, som själv kan bero på känslor av bestörtning, missnöje, boredness eller meningslöshet . En suck kan också uppstå från positiva känslor som lättnad , särskilt som svar på en del negativa situation som slutar eller undviks. Vissa människor suckar som ett medel att undertrycka känslor.

* Sigh (band) , a Japanese metal band Suck (musikgrupp) , ett japanskt metalband

* Un Sospiro (English: "A Sigh"), a piano piece by Franz Liszt Un sospiro (engelska: "en suck"), ett pianostycke av Franz Liszt

"Boredness"???

Postat

Tycker det är kul att leta fram självklara saker på wikipedia. Kärlek är en rolig artikel.

Skulle frankensteins monster varit skriven idag skulle han inte behövt gömma sig i en bergsby för att studera människorna. Han hade bara behövt bredband och en dator för att få reda på allt om oss.

Postat (redigerat)

Har du skrivit det där själv? Så står det ju inte alls på Wikipedia.

AH: det var google som översatte den engelska wikipediasidan åt mig.

Redigerat av laxlaxlax
Postat

Vet du, Dingbats.. jag minns för några veckor sedan när du sa att kärlek var enkelt och jag gav en lista på krångliga saker som kan hända. Fick intrycket att du inte riktigt trodde mig. Vem hade då kunnat ana att du själv skulle stå i drabbning med liknande problem nu, bara en liten stund senare?

Har försökt söka fram diskussionen men inte hittat nåt.

Postat (redigerat)

Hur långt är ditt brev Batsding?

Brev är mysigt, riktiga brev alltså.

Ska du lägga i en blomma eller

köra lite parfymstänk?

Exakt. En sann kurtisan har ju en samling av förra vårens blommor i växtpress för att limma fast i brevens hörn..

Redigerat av laxlaxlax
Postat

Vet du, Dingbats.. jag minns för några veckor sedan när du sa att kärlek var enkelt och jag gav en lista på krångliga saker som kan hända. Fick intrycket att du inte riktigt trodde mig. Vem hade då kunnat ana att du själv skulle stå i drabbning med liknande problem nu, bara en liten stund senare?

Har försökt söka fram diskussionen men inte hittat nåt.

Har jag inget direkt minne av.

Sen vet jag inte om det här riktigt räknas som kärleksproblem, det är väl mer allmänna problem bara... jag är ju inte kär i henne. Jag vill inte nödvändigtvis bli det heller. Jag vill bara hålla kontakten med henne och behålla henne som vän, och umgås oftare än vad som är möjligt. Och att hon tänker på mig och att hon initierar lite kontakt då och då, typ skickar sms. Varje timme som går utan att hon har skickat ett sms till mig tär på mig. Jag vill inte vara den som påminner henne om att jag finns hela tiden. Men samtidigt har ju hon ett liv, och kan inte gå runt och tänka på någon perifer bekantskap hela tiden, bara för att han känner sig ensam.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.