Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Gamla, men ändå giltiga, frimärken måste ju vara hur lätt som helst att förfalska. Små papperslappar bara, ofta med jätteenkel design.

Annons
Postat

Ja, lite så! Fast Mänsklighetens tillstånd eller nåt vore ganska bra.

Låter iofs ganska så pårökt så "ja" det skulle ju vara ett ganska nice bandnamn.

Postat

Uffe Larsson - "På McDonalds tog jag alltid en plusmeny. Sedan var det "just det, Börje och Bosse ska ha också". Fast Börje och Bosse fanns ju inte."

Postat (redigerat)

Har inte så mkt uppfattning om Devo mer än att de spelar på konstlade instrument eller att låtarna har onaturlig efterklang.

Redigerat av debatt
Postat

Inga invändningar, så då skrider jag till verket.

*slow motion* neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej inte

caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssshhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwww

Postat

Jag tänker äta 252 gram cashewnötter och dricka 35 cl citronschweppes ikväll.

My God.. We can't stop this one. Be brave, Chief. Be brave!

Postat

Förresten, försök att undvika sjunga rock n' roll-låtar när du inte är ett dugg rock n' roll. Använd den informationen som ni vill.

Postat

Har inte så mkt uppfattning om Devo mer än att de spelar på konstlade instrument eller att låtarna har onaturlig efterklang.

Förstår mej inte på användandet av ord som äkta/konstlat och naturligt/onaturligt när det gäller pop- och rockmusik.

Postat

*slow motion* neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej inte

caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssshhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwww

Jo det är gott, men hade gott och väl räckt med 100-150 gram.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.