laxlaxlax Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 hähä, "klock"rent. 😛 Jo, jag kan visa. Det är ett ur där istället för visare som rör sig så är det urtavlorna som rör sig och visaren är fixt. Timmar längs in, minuter i mitten och sekunder längst ut. Man läser då av siffrorna som är innanför visarens ram, så här blir det alltså kvar över tolv. Urtavlorna är delvis skymda av en ovanliggande platta med utskuret "fönster", vad tror ni? 🙂 Kroppen i stål och armandet i mörkbrundbrunt läder. Toppen! Om det någonsin blir försäljning, kan jag få köpa en av de första?
laxlaxlax Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 Jag skulle förresten gärna se någon dekoration på den andra halvan av uret. Ett steg till bort från funktionalism.. Kanske en kvinna med en fruktkorg? haha
laxlaxlax Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 memphis: Förresten, vad har du tänkt för material på de olika urtavlorna? Både den med timmar och minuter samt stora urtavlan och visarna. Och samma färg på allt eller skillnad?
Dingbats Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 Den där klockan verkar ju super! Jag skulle aldrig köpa den, men det finns säkerligen många som skulle!
laxlaxlax Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 Förresten.. ska timcirkeln bara visa varannan timme? 12, 2, 4, 6? Som det ser ut nu får inte 12 fält plats på 360 grader.
Dingbats Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 Rör skivorna sig hackigt, som på ett digitalur, där siffrorna ändras i hopp, eller steglöst?
SadamJR Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 Jag skulle förresten gärna se någon dekoration på den andra halvan av uret. Ett steg till bort från funktionalism.. Kanske en kvinna med en fruktkorg? haha Tycker inte att det ska va nåt bjäffs.
CHAE Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 Fan vad ni snackar 🙂 HÄr är man borta och ni hinner dra klockonani, arga fåglar and what not. Nu java och sedan tamburinpålägg.
Pazo Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 Shit va jag känner mig mobbad nu! Kollar ut genom fönstrena och ser massa folk som sitter i parken ute i solen å umgås å har skoj... jag har suttit innomhus hela dagen... 😏
CHAE Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 Dääämn, Anna-Lisa Ericson är död. Another one bites the dust.
debatt Postat 23 april 2011 Postat 23 april 2011 Shit va jag känner mig mobbad nu! Kollar ut genom fönstrena och ser massa folk som sitter i parken ute i solen å umgås å har skoj... jag har suttit innomhus hela dagen... 😏 Blir också deprimerad av att se alla hemlösa därute.
Recommended Posts