Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

hähä, "klock"rent. 😛

Jo, jag kan visa. Det är ett ur där istället för visare som rör sig så är det urtavlorna som rör sig och visaren är fixt. Timmar längs in, minuter i mitten och sekunder längst ut.

Man läser då av siffrorna som är innanför visarens ram, så här blir det alltså kvar över tolv. Urtavlorna är delvis skymda av en ovanliggande platta med utskuret "fönster", vad tror ni? 🙂 Kroppen i stål och armandet i mörkbrundbrunt läder.

IMG_8867mindre.jpg

Toppen! Om det någonsin blir försäljning, kan jag få köpa en av de första?

Postat

Jag skulle förresten gärna se någon dekoration på den andra halvan av uret. Ett steg till bort från funktionalism..

Kanske en kvinna med en fruktkorg? haha

Postat

memphis: Förresten, vad har du tänkt för material på de olika urtavlorna? Både den med timmar och minuter samt stora urtavlan och visarna. Och samma färg på allt eller skillnad?

Postat

Jag skulle förresten gärna se någon dekoration på den andra halvan av uret. Ett steg till bort från funktionalism..

Kanske en kvinna med en fruktkorg? haha

Tycker inte att det ska va nåt bjäffs.

Postat

Fan vad ni snackar 🙂 HÄr är man borta och ni hinner dra klockonani, arga fåglar and what not. Nu java och sedan tamburinpålägg.

Postat

Dääämn, Anna-Lisa Ericson är död. Another one bites the dust.

Postat

Shit va jag känner mig mobbad nu!

Kollar ut genom fönstrena och ser massa folk som sitter i parken ute i solen å umgås å har skoj... jag har suttit innomhus hela dagen... 😏

Blir också deprimerad av att se alla hemlösa därute.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.