Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Seriös angående ångesten?

Du kanske borde hitta ett sätt att tänka på så du känner att du kan hantera den. Det där låter jobbigt.

Ja, riktig jävla fysisk ångest. Till och från.

Jag borde somna och domna bort bara.

nejjjjjjjjjjj

Annons
Postat

Ja, riktig jävla fysisk ångest. Till och från.

Jag borde somna och domna bort bara.

nejjjjjjjjjjj

Hmm.. Sök hjälp? Fysisk ångest är ett tecken på att nåt man gör är snett. Och går oftast att rätta till. Finns utbildat folk som förstår sig på sånt.

Postat

har legat och funderat lite.

jag måste vara strong & independent. jag får brev från henne där det förhoppningvis och ganska troligen står trevliga och bra saker om mig och vad hon tycker om saker och ting. gärna gärna gärna gärna gärna får jag sms från henne innan dess om precis vad i hela världen som helst. sen skickar jag brev till henne där jag skriver som det är på ett strongt & independent sätt. då tycker hon om mig ännu mer och är införstådd med allt och jag kan sova lugnt.

puh...........

Postat

strong & independent

Att vara skandinavisk man. Men möjligtvis konfliktfyllt när det kommer till kärlek för där måste man antagligen visa sig svag och beroende. På så vis att man inte vill bli övergiven. Som antagligen är en mänsklig känsla man kan tillåta männen att känna. Samtidigt som något annat säger att man borde vara stark & oberoende, och i det ingår inte känslan av förlust & saknad till något man väldigt gärna vill ha. Som i någon annan som väljer bort en.

För att lösa den konfliktfyllda känslan tror jag det handlar om att lära sig stå pall. Veta att man klarar att sörja och gå vidare. Att man kommer resa sig igen om någon krossar ens hjärta. Har man den inställningen till kärlek från början när man visar sig svag i betydelsen beroende ser jag mannen som strong & independent. Och dessutom ärlig och modig, för man vet ju aldrig var det hjärta man ger bort kommer hamna.

Postat
För att lösa den konfliktfyllda känslan tror jag det handlar om att lära sig stå pall. Veta att man klarar att sörja och gå vidare. Att man kommer resa sig igen om någon krossar ens hjärta. Har man den inställningen till kärlek från början när man visar sig svag i betydelsen beroende ser jag mannen som strong & independent. Och dessutom ärlig och modig, för man vet ju aldrig var det hjärta man ger bort kommer hamna.

Precis så tänker jag också.

Postat

Är du någon slags lekledare eller?

Det skulle iochförsig vara roligt. Samtalsledare för dagen: SadamJr. Samtalsämne: Steely Dan & sjuttiotalsvänsterförakt.

Hejåhå. Här ska det plöjas åker.

Postat

Är du någon slags lekledare eller?

Jag skulle kunna vara nån slags lekledare från helvetet, vilket nog iofs är var alla lekledare kommer ifrån.

Postat

Nu har jag skrivit ihop ett brev som bara är att posta när jag väl fått nästa brev från henne. Jag tror hon borde vara förstående.

Jag hoppas verkligen jag får hennes brev på tisdag och inte en dag senare. Det suger så otroligt att vara så här ångestfylld och inte kunna göra någonting utom att bara vänta på kontakt från henne. Och att dessutom inte kunna prata om det med någon. Utom på internet.

Postat

Jag skulle kunna vara nån slags lekledare från helvetet, vilket nog iofs är var alla lekledare kommer ifrån.

Vänta nu, jobbar inte du som förskolelärare?

Postat

Nu har jag skrivit ihop ett brev som bara är att posta när jag väl fått nästa brev från henne. Jag tror hon borde vara förstående.

Jag hoppas verkligen jag får hennes brev på tisdag och inte en dag senare. Det suger så otroligt att vara så här ångestfylld och inte kunna göra någonting utom att bara vänta på kontakt från henne. Och att dessutom inte kunna prata om det med någon. Utom på internet.

Jamen skaffa lite polers då? Förutom oss i längsta då.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.