laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Nämen seriöst. Du säger själv åt mig att ta tag i saker, och så gör du inte det själv? Man lever bara (knappt) en gång. Nähä du, de har jag inte gjort. Inte på så vis. Jag sa till dig att du hade öppet mål på att träffa bruden o att du inte skulle vara så ängslig över att misstolka hennes inbjudan som hon skrev i brevet i veckan innan förra helgen. Och åka och träffa henne. Min situation är annorlunda. Jag har inget brev. Jag har en ögonflört med en brud som jag vet nada zip om. Då är det inte läge att köra slagskott från bortre planhalvan.
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Lär bli en sunkig etta i någon så avlägsen förort Så du överväger sunkig etta i förort?
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Nähä du, de har jag inte gjort. Inte på så vis. Jag sa till dig att du hade öppet mål på att träffa bruden o att du inte skulle vara så ängslig över att misstolka hennes inbjudan som hon skrev i brevet i veckan innan förra helgen. Och åka och träffa henne. Min situation är annorlunda. Jag har inget brev. Jag har en ögonflört med en brud som jag vet nada zip om. Då är det inte läge att köra slagskott från bortre planhalvan. Nej, men det är läge att jobba framåt och lägga sig på offensiv planhalva. Såklart ingen idé att drämma av en rökare direkt, då blir det avblåst för icing, men ingen blir gladare av att du passar hemåt och inte vågar dig över mittlinjen.
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Så du överväger sunkig etta i förort? Jag har inte börjat överväga någonting.
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Nej, men det är läge att jobba framåt och lägga sig på offensiv planhalva. Såklart ingen idé att drämma av en rökare direkt, då blir det avblåst för icing, men ingen blir gladare av att du passar hemåt och inte vågar dig över mittlinjen. Jag passar inte hemåt, unge man. Jag dribblar med finess. Man vill ju att pucken stannar i nät liksom, man vill ju inte att den hamnar utanför..
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Jag passar inte hemåt, unge man. Jag dribblar med finess. Man vill ju att pucken stannar i nät liksom, man vill ju inte att den hamnar utanför.. Men skjut nån gång då. Så onödigt att mesa. Säger inte att det är läge än, men rätt vad det är har hon flyttat/slutar bry sig/något annat oförutsett, om du inte gör något.
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Men skjut nån gång då. Så onödigt att mesa. Säger inte att det är läge än, men rätt vad det är har hon flyttat/slutar bry sig/något annat oförutsett, om du inte gör något. Nej, faktiskt inte. Det tror jag inte. Hon är inte en sån, tror jag.
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Nej, faktiskt inte. Det tror jag inte. Hon är inte en sån, tror jag. Nu drar du slutsatser.
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Själv då? Hur ser planhalvan ut? Höll på att dribbla bort mig själv tidigare idag, men medan jag låg och gömde mig gråtandes bakom eget mål, kom pucken en timme senare glidandes tillbaka med en liten smiley på, varpå vi passade den fram och tillbaks ett par gånger i all vänskaplighet. Nu vet jag inte vem som har den. Båda, tror jag. Jag ligger lågt i några dar iaf.
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Höll på att dribbla bort mig själv tidigare idag, men medan jag låg och gömde mig gråtandes bakom eget mål, kom pucken en timme senare glidandes tillbaka med en liten smiley på, varpå vi passade den fram och tillbaks ett par gånger i all vänskaplighet. Nu vet jag inte vem som har den. Båda, tror jag. Jag ligger lågt i några dar iaf. Du kanske borde tränat mer innan du gick ut på slutspel?
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Du kanske borde tränat mer innan du gick ut på slutspel? Det finns inga slutspel, hela livet är en vänskapsmatch.
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Förresten Dingis - en grej som nog får lära sig med en sån där lättsam, leende o social brud är att man aldrig kommer att få vara den enda som får ta del av det.
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Det finns inga slutspel, hela livet är en vänskapsmatch. Nej. Däremot är allt golden goal.
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 (redigerat) Förresten Dingis - en grej som nog får lära sig med en sån där lättsam, leende o social brud är att man aldrig kommer att få vara den enda som får ta del av det. Nej, det är klart. Fast hon var inte så liksom som många är, att det är svårt att komma dem på djupet för att de är så ytligt sociala och skaffar många kontakter hit och dit lättvindigt. Det är bra. EDIT: Så "lättsam och leende" stämmer inte riktigt. Inte som jag brukar tolka det iaf. Redigerat 22 april 2011 av Dingbats
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Nej. Däremot är allt golden goal. Ja, men det kan man ha även i vänskapsmatcher.
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Ja, men det kan man ha även i vänskapsmatcher. Sant, det tänkte jag inte på.
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Men man kan ju fråga sig varför en spelare ligger och gråter bakom målet. Det kanske är att ta spelet på för blodigt allvar, det är ju bara en vänskapsmatch?
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Men man kan ju fråga sig varför en spelare ligger och gråter bakom målet. Det kanske är att ta spelet på för blodigt allvar, det är ju bara en vänskapsmatch? Det är en bra fråga.
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Vilken period var den pissigaste i ditt liv, laxen?
Fidden Postat 22 april 2011 Trådstartare Postat 22 april 2011 Det har över lag gått skitbra att hålla sig borta från kolhydrater idag. Tog lite potatis och en pytteliten chokladtårtebit hos brorsan. käkade en massa lax istället. Sen åt jag iofs en apelsin och ett par likörpraliner, men sedan valde jag bort brödet på räkmackorna och åt bara räkor och ägg och majonäs. Nu har godispåsen åkt fram ute vid tv'n, men jag ska inte käka nåt ur den. för jag vet hur det blir. jag kan inte sluta. Det var för övrigt därför jag valde att käka just likörpraliner förut, för de är så äckliga att jag inte vill ha mer godis xD Påsken är karaktärsdanande.
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 (redigerat) Vilken period var den pissigaste i ditt liv, laxen? Hösten 2007. Dumpad* av mitt livs kärlek, hade inget jobb eller studier och en av mina närmsta vänner sa att han ville bo ensam med sin tjej så jag var tvungen att flytta ut ur lyan vi bodde i. * = eller faktiskt ännu värre än dumpad.. hållen på halster, hon ville inte ha ett förhållande men ville ändå på nåt vis, ibland, ha mig nära och manipulerade skiten ur mig, jag gjorde allt hon sa när hon ville. Och tappade bort mig rätt bra på vägen. Jävla. Skitbrud. Skitår. Redigerat 22 april 2011 av laxlaxlax
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Hösten 2007. Dumpad* av mitt livs kärlek, hade inget jobb eller studier och en av mina närmsta vänner sa att han ville bo ensam med sin tjej så jag var tvungen att flytta ut ur lyan vi hade bott i. * = eller faktiskt ännu värre än dumpad.. hållen på halster, hon ville inte ha ett förhållande men ville ändå på nåt vis, ibland, ha mig nära och manipulerade skiten ur mig, jag gjorde allt hon sa när hon ville. Och tappade bort mig rätt bra på vägen. Jävla. Skitbrud. Skitår. Nej, fy fan. Meningen är ju att livet ska bli bättre och bättre hela tiden. Sånt där ska ju inte hända när man är över 20.
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Nej, fy fan. Meningen är ju att livet ska bli bättre och bättre hela tiden. Sånt där ska ju inte hända när man är över 20. Det kommer alltid gå upp och ner. Tror det viktiga är att lära sig hur man reser sig igen. Hade inte någon erfarenhet av det då, tror därför det slog så hårt också.
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Annars har jag märkt att man förskönar det som har varit en del. Eller att jag gör det. Jag vet att större delen av gymnasiet var piss och dynga, men nu när jag ser tillbaks på det verkar det lite mysigt.
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Det kommer alltid gå upp och ner. Tror det viktiga är att lära sig hur man reser sig igen. Hade inte någon erfarenhet av det då, tror därför det slog så hårt också. Ensamhet är ändå det värsta, tycker jag. Av det jag har erfarenhet av iaf. Jag skulle gladeligen byta ut den desperata känslan av att inte ha några kompisar överhuvudtaget mot att bli vråldumpad av en tjej, vilken dag som helst. Det vore åtminstone en annorlunda jobbig känsla för omväxlings skull. Hur löste du det då?
SadamJR Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Ensamhet är ändå det värsta, tycker jag. Av det jag har erfarenhet av iaf. Jag skulle gladeligen byta ut den desperata känslan av att inte ha några kompisar överhuvudtaget mot att bli vråldumpad av en tjej, vilken dag som helst. Det vore åtminstone en annorlunda jobbig känsla för omväxlings skull. Hur löste du det då? Du spel ju i band. Du måste väl ha kompisar.
Recommended Posts