SadamJR Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Det borde finnas nån statistik. Själv är jag nog uppe i nåt tiotal.
CHAE Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Jävlar vilken inspiration jag fick nu. Har arrat om en låt helt och hållet så nu är det värsta rockröjet. Allt är Hellvalla Burn's fel... Vafalls, vad är detta jag hör om smileys? Är det någon typ av lag i längsta att man icke får nyttja dessa? 😠 "Breakin' the law, breakin' the law!" 😑
CHAE Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Flytande inspiration är också bra. Inspiration man skjuter upp... not so much.
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 (redigerat) Tycker smileys tappade sin charm när Dingbats berättade att han tagit bort visningen av dessa från sin browser. Redigerat 22 april 2011 av laxlaxlax
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 (redigerat) Jag tror jag kan sjunka ihop och dö nu, så tråkigt har jag. Börjar nästan gråta. blä Ja, det är ju långfredag så du är på helt rätt spår, baby. Själv har jag det asgött. Fick en kik på min ögonsten i torsdags. Hon slag an mitt libido som en stämgaffel. Och tonen vibrerar fortfarande. zummmmmmmmmmm Redigerat 22 april 2011 av laxlaxlax
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Tycker smileys tappade sin charm när Dingbats berättade att han tagit bort visningen av dessa från sin browser. Det har jag inte. Bara 😮 och xD
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Själv har jag det asgött. Fick en kik på min ögonsten i torsdags. Hon slag an mitt libido som en stämgaffel. Och tonen vibrerar fortfarande. zummmmmmmmmmm Börjar det inte bli dags att göra något åt saken? Glimtade hon till på dig också?
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Det har jag inte. Bara 😮 och xD Ah.. Förresten.. flytta hemifrån i höst var det va?
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Ah.. Förresten.. flytta hemifrån i höst var det va? När har jag sagt det? Det vore förstås trevligt. Men har inget jobb eller något. Och måste hinna spela in klart min skiva jö.
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Börjar det inte bli dags att göra något åt saken? Glimtade hon till på dig också? Japp. Det gjorde hon. Men tills jag har det skriftligt på papper ska jag vänta med några jävla slutsatser om vad hon tycker. Once strucken, twice shy.
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 När har jag sagt det? Det vore förstås trevligt. Men har inget jobb eller något. Och måste hinna spela in klart min skiva jö. Jo vi i längsta har pratat lite och kommit fram till att det nog är dags för det. Ta CSN som oss andra dödliga?
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Japp. Det gjorde hon. Men tills jag har det skriftligt på papper ska jag vänta med några jävla slutsatser om vad hon tycker. Once strucken, twice shy. Ska man vara så jävla försiktig kommer man aldrig någonstans överhuvudtaget. Take a risk, destroy yourself.
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Börjar det inte bli dags att göra något åt saken? Jo, tids nog. Har faktiskt inte så brått.
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Jo vi i längsta har pratat lite och kommit fram till att det nog är dags för det. Ta CSN som oss andra dödliga? Svårt att klara sig på bara CSN i Stockholm. satte
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Take a risk, destroy yourself. You can't hurry love
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Svårt att klara sig på bara CSN i Stockholm. satte Tjena.. vad har du för levnadsstandard? Klart det går, jag har många polers i storstan som fixar det. Då kan du med.
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Tjena.. vad har du för levnadsstandard? Klart det går, jag har många polers i storstan som fixar det. Då kan du med. Fyra på Östermalm
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Shut up boy and be a soldier Stop in the name of love before you break my heart
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Fyra på Östermalm Du kanske får skippa det. Och ångad ål på operakällaren till lunch. Men annars går det nog bra.
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Stop in the name of love before you break my heart Nämen seriöst. Du säger själv åt mig att ta tag i saker, och så gör du inte det själv? Man lever bara (knappt) en gång.
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Du kanske får skippa det. Och ångad ål på operakällaren till lunch. Men annars går det nog bra. Lär bli en sunkig etta i någon så avlägsen förort så man lika gärna kan flytta utomlands.
Recommended Posts