Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jävlar vilken inspiration jag fick nu. Har arrat om en låt helt och hållet så nu är det värsta rockröjet. Allt är Hellvalla Burn's fel...

Vafalls, vad är detta jag hör om smileys? Är det någon typ av lag i längsta att man icke får nyttja dessa?

😠

"Breakin' the law, breakin' the law!"

😑

Postat

Flytande inspiration är också bra. Inspiration man skjuter upp... not so much.

Postat (redigerat)

Tycker smileys tappade sin charm när Dingbats berättade att han tagit bort visningen av dessa från sin browser.

Redigerat av laxlaxlax
Postat (redigerat)

Jag tror jag kan sjunka ihop och dö nu, så tråkigt har jag. Börjar nästan gråta.

blä

Ja, det är ju långfredag så du är på helt rätt spår, baby.

Själv har jag det asgött. Fick en kik på min ögonsten i torsdags. Hon slag an mitt libido som en stämgaffel. Och tonen vibrerar fortfarande. zummmmmmmmmmm

Redigerat av laxlaxlax
Postat

Tycker smileys tappade sin charm när Dingbats berättade att han tagit bort visningen av dessa från sin browser.

Det har jag inte. Bara 😮 och xD

Postat

Själv har jag det asgött. Fick en kik på min ögonsten i torsdags. Hon slag an mitt libido som en stämgaffel. Och tonen vibrerar fortfarande. zummmmmmmmmmm

Börjar det inte bli dags att göra något åt saken? Glimtade hon till på dig också?

Postat

Ah..

Förresten.. flytta hemifrån i höst var det va?

När har jag sagt det? Det vore förstås trevligt. Men har inget jobb eller något. Och måste hinna spela in klart min skiva jö.

Postat

Börjar det inte bli dags att göra något åt saken? Glimtade hon till på dig också?

Japp. Det gjorde hon.

Men tills jag har det skriftligt på papper ska jag vänta med några jävla slutsatser om vad hon tycker. Once strucken, twice shy.

Postat

När har jag sagt det? Det vore förstås trevligt. Men har inget jobb eller något. Och måste hinna spela in klart min skiva jö.

Jo vi i längsta har pratat lite och kommit fram till att det nog är dags för det.

Ta CSN som oss andra dödliga?

Postat

Japp. Det gjorde hon.

Men tills jag har det skriftligt på papper ska jag vänta med några jävla slutsatser om vad hon tycker. Once strucken, twice shy.

Ska man vara så jävla försiktig kommer man aldrig någonstans överhuvudtaget.

Take a risk, destroy yourself.

Postat

Jo vi i längsta har pratat lite och kommit fram till att det nog är dags för det.

Ta CSN som oss andra dödliga?

Svårt att klara sig på bara CSN i Stockholm. satte

Postat

Svårt att klara sig på bara CSN i Stockholm. satte

Tjena.. vad har du för levnadsstandard? Klart det går, jag har många polers i storstan som fixar det. Då kan du med.

Postat

Tjena.. vad har du för levnadsstandard? Klart det går, jag har många polers i storstan som fixar det. Då kan du med.

Fyra på Östermalm

Postat

Stop in the name of love before you break my heart

Nämen seriöst. Du säger själv åt mig att ta tag i saker, och så gör du inte det själv? Man lever bara (knappt) en gång.

Postat

Du kanske får skippa det. Och ångad ål på operakällaren till lunch. Men annars går det nog bra.

Lär bli en sunkig etta i någon så avlägsen förort så man lika gärna kan flytta utomlands.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.