Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP!!

*trött*

Postat

Palla orka påsken. Jag bojkottar den, det är det enda rätta.

Postat

Men va fan, Dingis: dra ut och hitta på någonting då'rå. Hur svårt ska det vara?! Ring en polare och dra en film, promenad eller ngt annat. Käka glass kanske...?

Postat

Men va fan, Dingis: dra ut och hitta på någonting då'rå. Hur svårt ska det vara?! Ring en polare och dra en film, promenad eller ngt annat. Käka glass kanske...?

Det lär inte gå hem. Åtvidaberg-Degerfors på tv4sport 16.00. Så klassiskt det kan bli i superettan.

Postat

Fan vad segt, det är både en förbannelse och en välsignelse att posta låtar här... Dels får man ångest och kräks lite i munnen över att många är så jävla vassa och dels får man värsta boosten att göra någonting liknande själv.

Jag funderar på att kanske käka glass.

Postat

Jag gick på stan lite.

Jättesvårt.

Jag har inga polare att ringa.

Skickade ett lite opassande sms och försökte reparera skadan. Vet inte hur bra det gick.

Nu ska jag ligga på sängen och ligga ett tag.

Postat

Skickade ett lite opassande sms och försökte reparera skadan. Vet inte hur bra det gick.

Bättre än jag trodde. Man ska inte börja använda smileys och sånt när man har råkat sagt något lite smådumt, i något försök att vara insmickrande. I text ser det bara ut som man är blåst i huvet då. Bättre att använda punkt och stor bokstav så man framstår som allvarlig, och behåller någon form av värdighet.

Jag jobbar enligt den teorin tills jag har fått motsatsen bevisad. Kan ju vara som ett tips till er andra också, ifall det behövs.

Postat

Vad vad det du hade skickat och till vem? I vilket fall som helst så är det väl bara att chilla och se hur det hela utvecklar sig.

Postat

Vad vad det du hade skickat och till vem? I vilket fall som helst så är det väl bara att chilla och se hur det hela utvecklar sig.

Äh, inget allvarligt, bara lite konstigt och "varför frågar han det här?". Till hon som jag aldrig kan sluta babbla om. Ja nu chillar jag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.