SadamJR Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Åt helvete med påsken. Hur gick det med din date? Orkar inte läsa ifatt 50 sidor.
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Hur gick det med din date? Orkar inte läsa ifatt 50 sidor. Det var ingen jävla dejt. Det gick bra.
CHAE Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Palla orka påsken. Jag bojkottar den, det är det enda rätta.
Pazo Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Bryr mig inte ett piss om själva påsken. Däremot äre fett gött att man är långledig! 😄
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Fett jävla sjukt astråkigt att man är långledig skulle jag snarare vilja uttrycka det.
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Jag tror jag kan sjunka ihop och dö nu, så tråkigt har jag. Börjar nästan gråta. blä
CHAE Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Men va fan, Dingis: dra ut och hitta på någonting då'rå. Hur svårt ska det vara?! Ring en polare och dra en film, promenad eller ngt annat. Käka glass kanske...?
SadamJR Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Men va fan, Dingis: dra ut och hitta på någonting då'rå. Hur svårt ska det vara?! Ring en polare och dra en film, promenad eller ngt annat. Käka glass kanske...? Det lär inte gå hem. Åtvidaberg-Degerfors på tv4sport 16.00. Så klassiskt det kan bli i superettan.
CHAE Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Fan vad segt, det är både en förbannelse och en välsignelse att posta låtar här... Dels får man ångest och kräks lite i munnen över att många är så jävla vassa och dels får man värsta boosten att göra någonting liknande själv. Jag funderar på att kanske käka glass.
SadamJR Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Solskyddsfaktor är för mesar. Och malignt melanom är egentligen bara skönt.
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Men va fan, Dingis: dra ut och hitta på någonting då'rå. Hur svårt ska det vara?! Ring en polare och dra en film, promenad eller ngt annat. Käka glass kanske...? Jag gick på stan lite. Jättesvårt. Jag har inga polare att ringa. Skickade ett lite opassande sms och försökte reparera skadan. Vet inte hur bra det gick. Nu ska jag ligga på sängen och ligga ett tag.
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Skickade ett lite opassande sms och försökte reparera skadan. Vet inte hur bra det gick. Bättre än jag trodde. Man ska inte börja använda smileys och sånt när man har råkat sagt något lite smådumt, i något försök att vara insmickrande. I text ser det bara ut som man är blåst i huvet då. Bättre att använda punkt och stor bokstav så man framstår som allvarlig, och behåller någon form av värdighet. Jag jobbar enligt den teorin tills jag har fått motsatsen bevisad. Kan ju vara som ett tips till er andra också, ifall det behövs.
CHAE Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Vad vad det du hade skickat och till vem? I vilket fall som helst så är det väl bara att chilla och se hur det hela utvecklar sig.
Dingbats Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Vad vad det du hade skickat och till vem? I vilket fall som helst så är det väl bara att chilla och se hur det hela utvecklar sig. Äh, inget allvarligt, bara lite konstigt och "varför frågar han det här?". Till hon som jag aldrig kan sluta babbla om. Ja nu chillar jag.
SadamJR Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Här är det klart färre smileys sen jag började skriva. Blev nästan lynchad där i början.
Recommended Posts