Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tycker precis likadant. Ska vi knulla?

Hä vore trävlit att ha en flickvän som man kunde ha ett band med (!!!)

HAHA tänk om man sa så varje gång man höll med någon om akustikbehandling eller pre-amps. Hmm, seröst nästa gång jag håller med någon blir det fan inget +1 det blir ett "Tycker precis likadant. Sak vi knulla?" Awesome!

Joo, mitt ex och jag skapade musik ihop. Det var ganska nice.

Redigerat av CHAE
Annons
Postat

Det VAR ljuv musik 🙂 Vi var nästan ett oslagbart team. Fan, om man skulle plocka fram den gamla MD:n och lyssna. Vi pratar 200någonting och ZOOM MRS-4 här. Ujujuj vad länge sedan.

Postat

Btw, bara för at tdu sa det där om att ta bort forumfolk så tänker jag lägga till dig nu.

Postat

Typ 200...2 jo så var det 2002 köpte jag den och så grejade vi inspelningen via den.

Postat

Såg att Overkill skrivit i längsta tidigare .. Ptja, då fick han inte hjärtinfarkt då'rå.

Postat

Nej, jag var fyra år och hade rätt bra status på dagis och stort självförtroende.

...och det har bara fortsatt sedan dess.

Postat

...och det har bara fortsatt sedan dess.

Nej, inte riktigt. Dalade väl mot högstadiet till någon gång och sen har det varit en stadigt ökande kurva sen något år.

Postat

..och när du släpper ditt popbandsprojekt så lär ju kurvan öka drastiskt. På tal om det: när är det dags för DET släppet?

Postat

De där smärtorna i vänster arm oroade mig ett litet slag.

Postat

..och när du släpper ditt popbandsprojekt så lär ju kurvan öka drastiskt. På tal om det: när är det dags för DET släppet?

Du tänker på Rhubarb? Vi ska fixa omslagsbilden nu snart. Alla låtar är mixade. Ska bara få till någon slags "master" på det också. Sen får vi snacka lite om hur själva släppet ska gå till. Blir väl lagom till bandets treårsdag!

Postat

..och när du släpper ditt popbandsprojekt så lär ju kurvan öka drastiskt.

Faktiskt lär man ju känna sig fett cool när man kan dra fram den skivan och impa på folk med.

Postat

Du tänker på Rhubarb? Vi ska fixa omslagsbilden nu snart. Alla låtar är mixade. Ska bara få till någon slags "master" på det också. Sen får vi snacka lite om hur själva släppet ska gå till. Blir väl lagom till bandets treårsdag!

Sweet! Sign me upp för ett ex bums! Ni mastrar själva, ja? Tänker ni fysisk skiva eller digital download?

Sjävl går jag all-in på nedladdningsbar EP. Det blir för mkt meckande med omslag och grejer.

Postat

Sweet! Sign me upp för ett ex bums! Ni mastrar själva, ja? Tänker ni fysisk skiva eller digital download?

Sjävl går jag all-in på nedladdningsbar EP. Det blir för mkt meckande med omslag och grejer.

Ordet "download" finns inte i min vokabulär.

Den lär bli gratis på internätet. Självmaster ja. Får se hur fysisk det känns meningsfullt att göra den.

Postat

OVERKILL!!!! Är du inte död?!?

Nej. Är nog knäckt revben! kan vara det i alla fall. Har fått mer ont i ett revben idag än innan och nu är smärtan ganska koncentrerad där. Är svullet runt det också.

Postat

Nej. Är nog knäckt revben! kan vara det i alla fall. Har fått mer ont i ett revben idag än innan och nu är smärtan ganska koncentrerad där. Är svullet runt det också.

Hur knäckte du det isåfall?

Postat (redigerat)

WTF!? Har du fått det röntgat? Om inte så BORDE du faktiskt göra det. Jag menar, så att det inte petar hål på en lunga eller så.

Redigerat av CHAE
Postat

WTF!? Har du fått det röntgat? Om inte så BORDE du faktiskt göra det. Jag menar, så att det inte petar hål på en lunga eller så.

Nej det har jag inte. Det är ju lite olämpligt att det kommer nu eftersom jag ska utomlands men är det kvar på tisdag när jag är i Uppsala igen får jag väl kolla det då.

Postat

Vet ej. Men enligt flashback knäckte någon ett revben när han/hon (troligtvis han) gäspade.

Hade du inte tränat precis innan sa du?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.