Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Fika it is!

Seriöst, hur svårt ska det vara att få tag på ett rackchassi till en Racktone Grace?! Överallt är de slut och jag tänker då fan inte slänga upp skiten till Sthlm, betala två papp för att Fitzpatrick ska göra't. Dagens bakslag i hemmariggbygget 🙁

...men annars mår alla bra?

Redigerat av CHAE
Postat

Njaa, är det dagarna mellan julafton och nyårsafton du tänker på?

Men annars är det väl bara att jobba på så går tiden fortare...?

Postat

Jobbar på med allt möjligt hela tiden, men man blir ju aldrig klar.

Kan lova att jag inte kommer vara nöjd när jag sitter där i egen lägenhet, med flickvän, massa kompisar, pengar, osv.

Postat

Man blir nog aldrig riktig nöjd...

Palla orka Facebook. Men plocka bort några randoms så kanske du blir lite mer nöjd. Funderar på att byta avatar till någonting/någon som är mer...mig.

Postat

Man blir nog aldrig riktig nöjd...

Palla orka Facebook. Men plocka bort några randoms så kanske du blir lite mer nöjd. Funderar på att byta avatar till någonting/någon som är mer...mig.

Kommer ta bort lite folk härifrån inom kort. Nu tog jag bara bort en tjej som jag aldrig har träffat, bara snackat lite med på msn och som är snygg. Men snygga tjejer finns det gott om.

Postat

Typ Isabelle...a? Fan, jag har fan inte koll på dina brudar, Don Juan...

Postat

Typ Isabelle...a? Fan, jag har fan inte koll på dina brudar, Don Juan...

Hon är inte så jävla snygg faktiskt.

Sen är det väl mer Don Quijote än Don Juan.

Postat

Men hon verkar ju skön och bra och Personality goes a long way.

Postat

Men hon verkar ju skön och bra och Personality goes a long way.

Ja. Men jag vill inte ens prata om det som något sånt, vi kan bli vänner och så är det med det.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.