Dingbats Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Mhm. Södermalm, strax norr om Vitabergsparken. Nja, en bit därifrån. Ligger hursomhelst i de hippaste kvarteren på Söder.
debatt Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Nja, en bit därifrån. Ligger hursomhelst i de hippaste kvarteren på Söder. Du pratar med en som typ brukar gåå från Frölunda till centrala Gbg, eller från Hisingen till Slottsskogen. Motsvarande från Sundbyberg till Biblioteksgatan, för jämförelsens skull.
Dingbats Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Du pratar med en som typ brukar gåå från Frölunda till centrala Gbg, eller från Hisingen till Slottsskogen. Motsvarande från Sundbyberg till Biblioteksgatan, för jämförelsens skull. Befattar mig inte med norra förorterna. Inte med Östermalm heller.
debatt Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Nja, en bit därifrån. Ligger hursomhelst i de hippaste kvarteren på Söder. Blir att köra Google Maps, märker jag.
Memphis Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Nej jag ska söka jobb förhoppningsvis till att börja med när den nya laryngiten lagt sig. Sedan får jag ju se hur det blir med förlagen. Irland är bra. Författare slipper skatt där. Jasså okej. Lycka till då. Kanske flytta till Ireland? ☺️ Skulle du sommarjobba på ett kontor med cad? Stämmer bra det! Bra minne där. Ser fram emot det verkligen.
Fidden Postat 20 april 2011 Trådstartare Postat 20 april 2011 Den värsta hungern släppte när jag åt en halv burk sesampasta.
Memphis Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Du alltså själva burken också? Det kan jag tänka mig mättar rätt bra.
Fidden Postat 20 april 2011 Trådstartare Postat 20 april 2011 (redigerat) så du menar alltså att om man exempelvis använt en hel burk målarfärg, så har man råkat måla upp själva byttan på väggen? Redigerat 20 april 2011 av Fidden
Fidden Postat 20 april 2011 Trådstartare Postat 20 april 2011 Förresten så blir det inte bra om man målar med sesampasta. Det börjar lukta efter bara någon dag. Tog skitlång tid att få ordning på skiten.
Fidden Postat 20 april 2011 Trådstartare Postat 20 april 2011 Det börjar så mysigt, sen tröttnar ena parten och går till attack... Sen ger den andra parten igen. Vilken katastrof.
Dingbats Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Äcklig choklad + fornoccitansk syntax = onsdagkväll Vågar inte sätta det som facebookstatus.
Dingbats Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 vågar du vara rädd står jag på knä ska tatuera in det på armen
Fidden Postat 20 april 2011 Trådstartare Postat 20 april 2011 det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem, men det gör jag tror jag.
Fidden Postat 20 april 2011 Trådstartare Postat 20 april 2011 känner den ljuva smaken av ungdom och blågul starköl när jag bara tänker på den låten 😄
debatt Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Applåd åt Memph som hittade en bild med en burk färg på väggen så snabbt när han varit ute och cyklat i debatten med Fidden.
Dingbats Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 känner den ljuva smaken av ungdom och blågul starköl när jag bara tänker på den låten 😄 Jag känner den i efterhand ljuva smaken av tonårsångest och allmän livsförvirring när jag hör gamla bob hund överhuvudtaget. När det försiggick var det allt annat än ljuvt. Och på den tiden lyssnade jag vad konstigare är inte ens på bob hund.
Fidden Postat 20 april 2011 Trådstartare Postat 20 april 2011 Applåd åt Memph som hittade en bild med en burk färg på väggen så snabbt när han varit ute och cyklat i debatten med Fidden. jag har också varit ute och cyklat. 3 mil lite drygt. kostade 1058 kcal.
Jetblack Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Tror jag ska köpa bullar. Det har inte jag ätit sen jag åt det senast. Det åt jag idag! Alltid lika gott. Morsans hund försökte tigga som vanligt ;P
Recommended Posts