Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Mhm. Södermalm, strax norr om Vitabergsparken.

Nja, en bit därifrån. Ligger hursomhelst i de hippaste kvarteren på Söder.

Annons
Postat

Nja, en bit därifrån. Ligger hursomhelst i de hippaste kvarteren på Söder.

Du pratar med en som typ brukar gåå från Frölunda till centrala Gbg, eller från Hisingen till Slottsskogen.

Motsvarande från Sundbyberg till Biblioteksgatan, för jämförelsens skull.

Postat

Du pratar med en som typ brukar gåå från Frölunda till centrala Gbg, eller från Hisingen till Slottsskogen.

Motsvarande från Sundbyberg till Biblioteksgatan, för jämförelsens skull.

Befattar mig inte med norra förorterna. Inte med Östermalm heller.

Postat

Nej jag ska söka jobb förhoppningsvis till att börja med när den nya laryngiten lagt sig.

Sedan får jag ju se hur det blir med förlagen.

Irland är bra. Författare slipper skatt där.

Jasså okej. Lycka till då. Kanske flytta till Ireland? ☺️

Skulle du sommarjobba på ett kontor med cad?

Stämmer bra det! Bra minne där. Ser fram emot det verkligen.

Postat (redigerat)

så du menar alltså att om man exempelvis använt en hel burk målarfärg, så har man råkat måla upp själva byttan på väggen?

Redigerat av Fidden
Postat

Förresten så blir det inte bra om man målar med sesampasta. Det börjar lukta efter bara någon dag. Tog skitlång tid att få ordning på skiten.

Postat

Det börjar så mysigt, sen tröttnar ena parten och går till attack... Sen ger den andra parten igen. Vilken katastrof.

Postat

det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte hittar hem, men det gör jag tror jag.

Postat

känner den ljuva smaken av ungdom och blågul starköl när jag bara tänker på den låten 😄

Postat

Applåd åt Memph som hittade en bild med en burk färg på väggen så snabbt när han varit ute och cyklat i debatten med Fidden.

Postat

känner den ljuva smaken av ungdom och blågul starköl när jag bara tänker på den låten 😄

Jag känner den i efterhand ljuva smaken av tonårsångest och allmän livsförvirring när jag hör gamla bob hund överhuvudtaget. När det försiggick var det allt annat än ljuvt. Och på den tiden lyssnade jag vad konstigare är inte ens på bob hund.

Postat

Applåd åt Memph som hittade en bild med en burk färg på väggen så snabbt när han varit ute och cyklat i debatten med Fidden.

jag har också varit ute och cyklat. 3 mil lite drygt. kostade 1058 kcal.

Postat

Tror jag ska köpa bullar.

Det har inte jag ätit sen jag åt det senast.

Det åt jag idag! Alltid lika gott. Morsans hund försökte tigga som vanligt ;P

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.