Overkill Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Du klarar det säkert också, din personlighetstypssvikare. Men så är ju du celibatär. Tänker inte ens bemöta sånt skitsnack.
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Jag vill ha två möss och två muspekare, så man kan flänga runt i ren panik precis hela tiden.
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Tänker inte ens bemöta sånt skitsnack. Oj, nu trampade jag visst till på tårna. Förlåt för onödigt påhopp.
Pazo Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Ja jag säger ju det! Vissa klarar sånt! Jag med! Men bara att jag alltid får någon tjej som sätter sig som en fix idé att henne ska jag tänka på som potentiell flickvän, fast hon lika gärna bara skulle kunna vara en bra kompis. </jajajajaja> gonastt Det händer väl! 😛
Overkill Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Oj, nu trampade jag visst till på tårna. Förlåt för onödigt påhopp. Haha, jag skojade såklart. Men du kanske inte är seriös nu du heller.
Memphis Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Ligger i soffan! Dudå? Ligger i min kontorsstol! Dudå?
debatt Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 På tv sa nån töntdjävel till reporter i ett reportage nyss om speedway att nån deltagare i speedwaylaget hade attityd. Har aldrig hört nåt så djälva infantilt uttryck. Varenda djävel har väl nån form av attityd. Det har ju alla människor naturligtvis. För helvete.
Neosus Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 På tv sa nån töntdjävel till reporter i ett reportage nyss om speedway att nån deltagare i speedwaylaget hade attityd. Har aldrig hört nåt så djälva infantilt uttryck. Varenda djävel har väl nån form av attityd. Det har ju alla människor naturligtvis. För helvete. Ja vafaan! 😄
debatt Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Jag blir aldrig inspirerad nuförtiden när jag spelar klaviatur. Det händer bara på gitarr. Det är synd. Det går nog över.
Memphis Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 (redigerat) Ja me! För i bövelens hell! vete! gonatt!! Redigerat 19 april 2011 av Memphis
debatt Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 GUTEN NACHT då da! Känns som om jag gick upp nyss. Men det stämmer ju inte. Äter Japp! Va gott!
k9 (oregistrerad) Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Uppnäsa är för övrigt inte så snyggt... det är det jag är minst nöjd med på min kropp. Sitter inte näsans in ansiktet istället för på kroppen? Kan det vara något annat som är uppåt?
k9 (oregistrerad) Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Ja, både vad gäller den egna kroppen och att påverka någon annans kropp. Sedan är det frågan om hur mycket det påverkar och framförallt vad det gäller. Vissa saker går inte att påverka alls. Ja dels så finns det ju en massa psykosomatriska sjukdomar. Dels så är många politiker och affärsmän duktiga på att använda sitt kroppspråk för att få sin vilja fram.
k9 (oregistrerad) Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Pheew jobbigt att läsa ikapp. Det är ju så många trådar i denna tråd.. 😆
Pico Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 (redigerat) Fan alltså, jag har inte lyckats bli van känslan av att längta till jobbet varje morgon. Blir lite paff och förvånad gång på gång. xD Redigerat 20 april 2011 av Pico
Dingbats Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Haha, jag skojade såklart. Men du kanske inte är seriös nu du heller. Där lyckades du minsann lura mig!
laxlaxlax Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Nej alltså, det är första gången jag skall klättra typ! Ska testa både och. Jag och min nära tjejkompis ska dit tillsammans, båda nybörjare. ☺️ Visste inte att du klättrar? Hur länge har du gjort det? Vad kör du? Kör enbart bouldering och har väl klättrat i ett halvår. Det är gött som tusan. Hoppas du inte ska använda underarmarna till något vettigt på söndag. 😉
k9 (oregistrerad) Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Kul! Nu har jag fått höra två av tolkningarna på min låt... 😎 Roligt att några orkade lägga ner tid på den.
k9 (oregistrerad) Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Fan alltså, jag har inte lyckats bli van känslan av att längta till jobbet varje morgon. Blir lite paff och förvånad gång på gång. xD Du får väl börja sovaöver där då? 😕
Pazo Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Fan alltså, jag har inte lyckats bli van känslan av att längta till jobbet varje morgon. Blir lite paff och förvånad gång på gång. xD Niiiihööööörd! xD
Recommended Posts