Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Jo, men om du tar det jag nämnde och sätter det i 2011 så är jag nöjd. Men då ser det mer ut såhär och det är ju inte lika coolt: Inga höga hattar.
Overkill Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Sullivan's Travels och The Black Legion kanske vore nått. Har sett alldeles för få gamla filmer så det kanske vore en början.
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Sullivan's Travels och The Black Legion kanske vore nått. Har sett alldeles för få gamla filmer så det kanske vore en början. Jag har inte sett en enda stumfilm. Utom en, men den var animerad.
Overkill Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Men då ser det mer ut såhär och det är ju inte lika coolt: Inga höga hattar. Nä jag vet. Det man inte tänker på är dock att kläderna dom hade då (inkl. hattarna) säkert inte var så himla sköna att bära. Typ stickiga och tunga och obekväma. Men vad gör man inte.
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Nä jag vet. Det man inte tänker på är dock att kläderna dom hade då (inkl. hattarna) säkert inte var så himla sköna att bära. Typ stickiga och tunga och obekväma. Men vad gör man inte. Värderingarna de hade var nog inte så himla sköna att bära heller.
Overkill Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Jag har inte sett en enda stumfilm. Utom en, men den var animerad. Jag har också sett Pingu! Jag har sett The Great Dictator men det är väl ingen direkt stumfilm. Tror han pratade en del i den, fast med en del stumma partier såatte
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Jag har också sett Pingu! Jag har sett The Great Dictator men det är väl ingen direkt stumfilm. Tror han pratade en del i den, fast med en del stumma partier såatte Nej, det är ju ingen stummis. Moderna tider är det va? Jo det vill jag minnas. Men inte sett.
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 80-talet är också skönt Du borde se filmen Electric Dreams. 80-tal i rektangel.
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Nej inte alls samma grej. Sökte på "dresden after bombs", men hittade ingen bättre bild.
Overkill Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Sökte på "dresden after bombs", men hittade ingen bättre bild. Men det är ju för europeiskt. deskarejunteva
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Men det är ju för europeiskt. deskarejunteva Jameh ja kunde ju inga amerikanska städer som bombats sönder jö
Neosus Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 visste ni att förr i tiden så levde dom i en svartvit värld 😑
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Nu har jag inte frossat i mitt eget privatliv på minst en halvtimme! Om inte mer. Ska lägga mig alldeles strax, och försöka intala mig själv att det är dumt att ligga och låtsaskramas i sängen för det leder aldrig till något bra.
debatt Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Det är något med mellankrigstiden som är rätt najs ändå. Typ mäktiga män i höga hattar med monokel som åker bil och så är allt så seriöst. Svårt förklara men tycker alltid det är kul med filmer (och dokumentärer) när man får lite 20/30-talsmiljö. Du levde väl i USA på 20-talet och var politiker, ekonom, museeintendent eller nåt.
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Vissa klarar av att ha massa kompisar av motsatt kön utan problem. Det kan nog jag oxxxå vid närmare eftertanke, beroende på vilken tjej d. gäller aaaaaaaaaaaaaaaaaah fixerad, hatar när man fastnar mentalt vid någon tjej sådär god NATT
Pazo Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Vissa klarar av att ha massa kompisar av motsatt kön utan problem. Det kan nog jag oxxxå vid närmare eftertanke, beroende på vilken tjej d. gäller aaaaaaaaaaaaaaaaaah fixerad, hatar när man fastnar mentalt vid någon tjej sådär god NATT Jag klarar det! 😕
Overkill Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Ferris Bueller! 😄 Japp! Fast skönast 80-talsgrejen är utan tvekan Back to the Future när "Power of Love" av Huey Lewis & The News spelas.
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 (redigerat) Jag klarar det! 😕 Ja jag säger ju det! Vissa klarar sånt! Jag med! Men bara att jag alltid får någon tjej som sätter sig som en fix idé att henne ska jag tänka på som potentiell flickvän, fast hon lika gärna bara skulle kunna vara en bra kompis. </jajajajaja> gonastt Redigerat 19 april 2011 av Dingbats
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Men så är du ju ESFP också! Du klarar det säkert också, din personlighetstypssvikare. Men så är ju du celibatär.
Recommended Posts