Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jo, men om du tar det jag nämnde och sätter det i 2011 så är jag nöjd.

Men då ser det mer ut såhär och det är ju inte lika coolt:

TeaParty_KB.jpg

Inga höga hattar.

Annons
Postat

Sullivan's Travels och The Black Legion kanske vore nått. Har sett alldeles för få gamla filmer så det kanske vore en början.

Jag har inte sett en enda stumfilm. Utom en, men den var animerad.

Postat

Men då ser det mer ut såhär och det är ju inte lika coolt:

TeaParty_KB.jpg

Inga höga hattar.

Nä jag vet. Det man inte tänker på är dock att kläderna dom hade då (inkl. hattarna) säkert inte var så himla sköna att bära. Typ stickiga och tunga och obekväma. Men vad gör man inte.

Postat

Nä jag vet. Det man inte tänker på är dock att kläderna dom hade då (inkl. hattarna) säkert inte var så himla sköna att bära. Typ stickiga och tunga och obekväma. Men vad gör man inte.

Värderingarna de hade var nog inte så himla sköna att bära heller.

Postat

Jag har inte sett en enda stumfilm. Utom en, men den var animerad.

Jag har också sett Pingu!

Jag har sett The Great Dictator men det är väl ingen direkt stumfilm. Tror han pratade en del i den, fast med en del stumma partier såatte

Postat

Jag har också sett Pingu!

Jag har sett The Great Dictator men det är väl ingen direkt stumfilm. Tror han pratade en del i den, fast med en del stumma partier såatte

Nej, det är ju ingen stummis. Moderna tider är det va? Jo det vill jag minnas. Men inte sett.

Postat

Nu har jag inte frossat i mitt eget privatliv på minst en halvtimme! Om inte mer.

Ska lägga mig alldeles strax, och försöka intala mig själv att det är dumt att ligga och låtsaskramas i sängen för det leder aldrig till något bra.

Postat

Det är något med mellankrigstiden som är rätt najs ändå. Typ mäktiga män i höga hattar med monokel som åker bil och så är allt så seriöst. Svårt förklara men tycker alltid det är kul med filmer (och dokumentärer) när man får lite 20/30-talsmiljö.

Du levde väl i USA på 20-talet och var politiker, ekonom, museeintendent eller nåt.

Postat

Vissa klarar av att ha massa kompisar av motsatt kön utan problem.

Det kan nog jag oxxxå vid närmare eftertanke, beroende på vilken tjej d. gäller

aaaaaaaaaaaaaaaaaah

fixerad, hatar när man fastnar mentalt vid någon tjej sådär

god NATT

Postat

Vissa klarar av att ha massa kompisar av motsatt kön utan problem.

Det kan nog jag oxxxå vid närmare eftertanke, beroende på vilken tjej d. gäller

aaaaaaaaaaaaaaaaaah

fixerad, hatar när man fastnar mentalt vid någon tjej sådär

god NATT

Jag klarar det! 😕

Postat (redigerat)

Jag klarar det! 😕

Ja jag säger ju det! Vissa klarar sånt! Jag med! Men bara att jag alltid får någon tjej som sätter sig som en fix idé att henne ska jag tänka på som potentiell flickvän, fast hon lika gärna bara skulle kunna vara en bra kompis.

</jajajajaja>

gonastt

Redigerat av Dingbats
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.