laxlaxlax Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Vem är detta? Nån med en söt uppåtnäsa. Random sen 60talsbrutta.
laxlaxlax Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 (redigerat) Nån som behöver en bild? Funderar på att plocka fram lite färg o papper under kvällskvisten. Redigerat 19 april 2011 av laxlaxlax
Overkill Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 två strömavbrott på en timma nu. Kolsvart ute på gatan, inga gatlampor eller ljus i några hus alls. Men nu är det tillbaka igen.
Memphis Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 (redigerat) Nån som behöver en bild? Funderar på att plocka fram lite färg o papper under kvällskvisten. Gärna ett motiv med ett nyförälskat par som sitter på en gammalt fik och dricker kaffe och samtalar. Redigerat 19 april 2011 av Memphis
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Med lite risk för ovidkommande snusk: jag kom just på mig själv med att nästan inte alls bry mig vilka eventuella tjejer som tänkt på mig när de onanerat. Avsevärd skillnad mot ett par år sen, när jag nästan enbart brydde mig.
CHAE Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 två strömavbrott på en timma nu. Kolsvart ute på gatan, inga gatlampor eller ljus i några hus alls. Men nu är det tillbaka igen. Vart då? Det måste vara våren som är boven i dramat.
Memphis Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Skulle förresten vilja anmäla att jag har ett nytt span. Eller rättare sagt återgå till ett gammalt, ett från innan den inneboende. Hon är rätt gött avslappnad,långlemmad och uppnäsad. Osminkad och sparsmakad i sin klädsel. Idag hade hon spetsiga finskor snörda en liten bit upp på ankeln, rätt tajta svarta jeans och ett mörkblå klänningliknande plagg. Vi har haft ögonkontakt innan och hade ett bra utbyte idag. Dessutom är hon lång, säkert över 1,80. Och har en rätt spännande frisyr, ett långt fall som går från luggen ner över ena axeln och kortklippt på den andra. Och går rätt ofta och äter med några kulturfigurer jag känner igen, så antagligen sysslar hon med något liknande. Var bara några dagar sedan jag lovade att nu ska jag inte ha med bruds att göra på ett långt, långt tag. Men så gick det med det. Anmälan slutförd! Uppföljning kommer möjligtvis så småningom. Låter spännande laxen! Tror absolut man skall kolla upp det och gå efter sin magkänsla när man blir intresserad/nyfiken på någon, även om man inte samtalat. En persons kroppsspråk, utseende kan ganska ofta säga en del om personen i sig. Håll oss uppdaterade!
Pazo Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Med lite risk för ovidkommande snusk: jag kom just på mig själv med att nästan inte alls bry mig vilka eventuella tjejer som tänkt på mig när de onanerat. Avsevärd skillnad mot ett par år sen, när jag nästan enbart brydde mig. Fett! Har faktiskt aldrig tänkt i dom banorna själv! Nu kommer de säkert hända bara för det... FAN!
CHAE Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Fan, det verkar som om att forumets medlemmar har vårkänslor. Först Dingbats och nu Laxen! Fantastiskt! @Laxen: you go, girl!
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Fett! Har faktiskt aldrig tänkt i dom banorna själv! Nu kommer de säkert hända bara för det... FAN! Men shit. Jag som tyckte det var ett tecken på min mognad, och så kommer du här som fyra år äldre och ska börja göra samma grej som jag just slutat med.
Memphis Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 (redigerat) Klättrar också söndagar. Malmö klätterklubb ftw. Kör du vägg eller bouldering? Nej alltså, det är första gången jag skall klättra typ! Ska testa både och. Jag och min nära tjejkompis ska dit tillsammans, båda nybörjare. ☺️ Visste inte att du klättrar? Hur länge har du gjort det? Vad kör du? Redigerat 19 april 2011 av Memphis
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Fan, det verkar som om att forumets medlemmar har vårkänslor. Först Dingbats och nu Laxen! Fantastiskt! Fast jag kan inte skriva under på några känslor överhuvudtaget. Jag vet att jag har känslor, men inte vilka. Inte fan är jag betuttad iaf.
CHAE Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 [...]Inte fan är jag betuttad iaf. vänta och se, broder. Vänta och se.
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 vänta och se, broder. Vänta och se. Ja, det är klart! Förändrar inte det faktum att jag omöjligen har några såna känslor nu. Än, om du så vill. Det är bara min allmänna närhetstörst som spökar.
CHAE Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Nej alltså, det är första gången jag skall klättra typ! Ska testa både och. Jag och min nära tjejkompis ska dit tillsammans, båda nybörjare. ☺️ Visste inte att du klättrar? Hur länge har du gjort det? Vad kör du? Vägg är så JÄVLA kul! Provade på första gången förra sommaren och, seriöst, det var något av det roligaste. Dessutom kul när man känner klätterfolket i stan. Då kan man dra dit på "off hours" och klättra lite random och slippa känna sig fet. Och bli utskrattad... 😛
CHAE Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Jag har köpt min första "outboard"-thingy! ART TPS II Pre-amp. Jag vete fan men min gamla ART TUBE MP (anno 2005) räknas nog inte som outboard. Den är för desktop.
Overkill Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 (redigerat) Jag skulle vilja se dokumentärfilmer om alla presidenter. edit: i amerikat Redigerat 19 april 2011 av Overkill
Overkill Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 PBS verkar ha gjort om en del (även lite mer okända som Ulysses S. Grant) men inte alla.
Recommended Posts