Neosus Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Men man hör dem ju aldrig prata om tarmar i singular. Nä de e sant. Dom pratar mest bara skit... HAHAHAHAHAHAHA GUD....så rolig ja e. 😑
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Jodå, bowel. Som i irretable Bowel Syndrome. Eller Bowel movement. Ja, men det är ju sammansättningar, då kan det ju inte vara plural. Men rent bara ordet.
laxlaxlax Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Skulle förresten vilja anmäla att jag har ett nytt span. Eller rättare sagt återgå till ett gammalt, ett från innan den inneboende. Hon är rätt gött avslappnad,långlemmad och uppnäsad. Osminkad och sparsmakad i sin klädsel. Idag hade hon spetsiga finskor snörda en liten bit upp på ankeln, rätt tajta svarta jeans och ett mörkblå klänningliknande plagg. Vi har haft ögonkontakt innan och hade ett bra utbyte idag. Dessutom är hon lång, säkert över 1,80. Och har en rätt spännande frisyr, ett långt fall som går från luggen ner över ena axeln och kortklippt på den andra. Och går rätt ofta och äter med några kulturfigurer jag känner igen, så antagligen sysslar hon med något liknande. Var bara några dagar sedan jag lovade att nu ska jag inte ha med bruds att göra på ett långt, långt tag. Men så gick det med det. Anmälan slutförd! Uppföljning kommer möjligtvis så småningom.
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Skulle förresten vilja anmäla att jag har ett nytt span. Eller rättare sagt återgå till ett gammalt, ett från innan den inneboende. Hon är rätt gött avslappnad,långlemmad och uppnäsad. Osminkad och sparsmakad i sin klädsel. Idag hade hon spetsiga finskor snörda en liten bit upp på ankeln, rätt tajta svarta jeans och ett mörkblå klänningliknande plagg. Vi har haft ögonkontakt innan och hade ett bra utbyte idag. Dessutom är hon lång, säkert över 1,80. Och har en rätt spännande frisyr, ett långt fall som går från luggen ner över ena axeln och kortklippt på den andra. Och går rätt ofta och äter med några kulturfigurer jag känner igen, så antagligen sysslar hon med något liknande. Var bara några dagar sedan jag lovade att nu ska jag inte ha med bruds att göra på ett långt, långt tag. Men så gick det med det. Anmälan slutförd! Uppföljning kommer möjligtvis så småningom. Roligt! Hur är hon som person då? Vet du det?
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Uppnäsa är för övrigt inte så snyggt... det är det jag är minst nöjd med på min kropp.
laxlaxlax Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Ja, men det är ju sammansättningar, då kan det ju inte vara plural. Men rent bara ordet. Ja du. Det kanske är en oregelbunden språkregel inom engelskan som gör det.
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Ja du. Det kanske är en oregelbunden språkregel inom engelskan som gör det. Dumma dom.
laxlaxlax Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Roligt! Hur är hon som person då? Vet du det? Vi har inte dryftat ett ord men från hennes kroppsspråk och sättet hon för sig med sina vänner skulle jag kunna tänka mig att hon är bra på att lyssna och är deltagande, följer samtalet med blicken och tittar på alla när hon själv talar. Har sett henne ensam på stan ibland så hon verkar ha ett egenliv, det är ju gött. Och hon verkar vara intim med sina nära vänner, har sett henne och en av hennes kompisar sitta och ha ett, enligt min tolkning av minspelet, svårmodigt samtal. Och det är ju också gött. Ja alltså vi äter ofta på samma ställe, det är därför jag har kunnat stjäla rätt många ögonkast på henne utan att bli upptäckt..
laxlaxlax Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Vi har inte dryftat ett ord men från hennes kroppsspråk och sättet hon för sig med sina vänner skulle jag kunna tänka mig att hon är bra på att lyssna och är deltagande, följer samtalet med blicken och tittar på alla när hon själv talar. Har sett henne ensam på stan ibland så hon verkar ha ett egenliv, det är ju gött. Och hon verkar vara intim med sina nära vänner, har sett henne och en av hennes kompisar sitta och ha ett, enligt min tolkning av minspelet, svårmodigt samtal. Och det är ju också gött. Ja alltså vi äter ofta på samma ställe, det är därför jag har kunnat stjäla rätt många ögonkast på henne utan att bli upptäckt.. Men främst blir jag nyfiken och märkligt attraherad av henne, och det tycker jag är en känsla värd att undersöka.
laxlaxlax Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Debatt: Tror du på möjligheten att någons tankemönster påverkar hur kroppen fungerar?
laxlaxlax Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 (redigerat) Uppnäsa är för övrigt inte så snyggt... det är det jag är minst nöjd med på min kropp. Det är du och Tinkerbell. EDIT: Det är superfint, tycker jag. EDIT2: Just det, på tal om näsor, en sida för dig och alla andra med bildningskomplex: http://101fransman.blogspot.com/ EDIT3: Alltså.. de är fransmän. Därav kopplingen till näsor. EDIT4: Det började alltså med att jag skulle googla fram Cyrano de bergerac.. Redigerat 19 april 2011 av laxlaxlax
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Men främst blir jag nyfiken och märkligt attraherad av henne, och det tycker jag är en känsla värd att undersöka. Absolut! Sen vet jag inte om svårmod är attraktivt i sig.
laxlaxlax Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 (redigerat) Absolut! Sen vet jag inte om svårmod är attraktivt i sig. Nä inte konstant svårmod. men att kunna uttrycka och dela det ser jag som nåt positivt. Har tröttnat på bruds utan kontakt med sina känslor = bara fniss fniss bubbel och springer sin väg vid första trubblet för att bubbla vidare hos nån annan dude. Redigerat 19 april 2011 av laxlaxlax
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Nä inte konstant svårmod. men att kunna uttrycka och dela det ser jag som nåt positivt. Har tröttnat på bruds utan kontakt med sina känslor = bara fniss fniss bubbel och springer sin väg vid första trubblet för att bubbla vidare hos nån annan dude. Äv. kallat förväxta fjortisar. Det var faktiskt skönt att det första vi gjorde typ, jag och Isabella, var att prata om familjeförhållanden och andra lite "djupa" saker. Vissa saker jag inte yppat till en käft.
debatt Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Debatt: Tror du på möjligheten att någons tankemönster påverkar hur kroppen fungerar? Ja, både vad gäller den egna kroppen och att påverka någon annans kropp. Sedan är det frågan om hur mycket det påverkar och framförallt vad det gäller. Vissa saker går inte att påverka alls.
debatt Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Jag brukar tolerera vilken personlighet som helst... 😆
debatt Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Nej fan, nu har säkert Grahnen redan varit på Ica och här sitter jag kvar. Göra sig iordning, gå upp, vad e klockan?? 😳 Jösses... Hinner jag dit innan stängningsdags. Var är luskammen?
Dingbats Postat 19 april 2011 Postat 19 april 2011 Tarm Jaha, jag trodde du menade det tyska ordet. Men "gut" är ju inte "tarm". Man kan ju inte säga "a gut" och syfta på en tjocktarm som ligger på golvet.
Recommended Posts