Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

På fejjan har man typ 4-5 pers varje dag som fyller år nu på våren

Jaha. Lite kanske. Fast alla födelsedagar jag bryr mig om kan jag typ utantill. Typ familj och nära vänner.

Postat (redigerat)

Tror jag ska börja avsluta alla mina inlägg, sms, mejl, brev och konversationer med "Med vänliga hälsningar"

EDIT: När jag räcker upp handen och ställer en fråga i klassrummet också.

Redigerat av Dingbats
Postat (redigerat)

i ett av kompendierna vi har i markfysiken så har den som gjort det skrivit "p.g.a. att"

SOPA!

Älskar sånt! Och typ när det står "25:- kr".

EDIT: Du menar "p.g.a. av" va?

Redigerat av Dingbats
Postat

Idag gör det inte ont! yeeesssss. Så istället har jag huvudvärk.

Propp som lossnat och satt sig i huvudet ska vi nu inte börja gå och tro att det är,

utan det va la görgôtt att höra att du ble bra nu då!

:rolleyes:

Postat

Brukar ni skicka iväg random-sms till folk ibland? Typ egentligen meningslösa saker bara för att prata.

Du menar HELT random, typ till Jenny Davola-Stigrén på Tranbärsstigen 32c i Tranås, som man aldrig träffat och inte har en aning om vem det är?

Nej.

Varför skulle man?

Ena brorsan skickar dock säkert 70-80 sms per dag. Jag tror han sa att han 3000 fria sms per månad på abonnemanget.

Men det kostar som fan att ringa. Mitt abonnemang är tvärtom.

Postat

Domsjö fabrik har sålts för 2 miljarder.

fatta??? 2 JÄVLA MILJARDER

...billigt. 😑

Det lilla beloppet kommer säkert till nytta,

till skillnad från all skit vi lägger pengar

på i samhället.

Postat

Idag har jag .... nej vad skriver jag... igår kväll... natt snarare....

fan.... det blir ju idag iaf då kan man ju säga.... vad löjligt...

bättre jag börjar om detta inlägg

Postat

Tidigt imorse kopplade jag ihop studioprylar här och anslöt även till medhörning i en stycken stereoanläggning.

☺️

Allt verkar funka, bortsett från att "Säker borttagning" inte fungerar för min e-Sata-hdd.

Aktiverade då Snabb borttagning istället för Optimal diskprestanda, för med Snabb borttagning

så behöver man inte använda Säker borttagning överhuvudtaget. Men det visade sig vara fel.

Sedan gick det ändå inte att använda Ta bort hårddisken (innan man stänger av datorn)...

Medhörning är ok, förutom att jag sitter med ena örat mot anläggningen och måste byta position om

jag ska lyssna - och då under lyssning är datorn 3 meter från armarna i så fall. 😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.