Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

..och alla andra forum som jag testat finns i min hjärna. Jag behöver bara tänka så blir det...eeh...lixom....eeeh.....

Mutta!

Annons
Postat

Finns på alla andra forum jag provat.

Det är inte sant, eller så förstod du inte vad jag menade.

När man går in på Studio Forum, i vilken tråd som helst,

så känns det av vilket inlägg man senast läste. Hur är det

möjligt? Vad heter den funktion som möjliggör det hos

Forumet. MickeH? 😕

Postat

Det känns som Storebror som ser och vet allt, inte bara vad man skrivit utan även man man har läst. Det är riktigt obehagligt.

Postat

Det är inte sant, eller så förstod du inte vad jag menade.

När man går in på Studio Forum, i vilken tråd som helst,

så känns det av vilket inlägg man senast läste. Hur är det

möjligt? Vad heter den funktion som möjliggör det hos

Forumet. MickeH? 😕

Ja, precis. Finns på typ alla forum. Flashback tex, som du varit på. Det är väl inte så konstigt. Den sparar vilket inlägg som var det sista som fanns i tråden den senaste gången man läste den, och går fram till det inlägget nästa gång man öppnar tråden.

Postat

Jag har nyss sett det bästa på tv som jag någonsin sett!! Det gick på TV6 och var ett inslag i programmet "Nu blåser vi Sverige", vilket rent generellt var några ljusår bättre än Bollar av krom eller vad det hette som gick/går på Femman, där det mest förekommer folk man långsamt vill skära halsen av. 😛

Inslaget som var himmelskt bra i "Nu blåser vi Sverige" hoppas jag finns på You Tube så jag kan lägga upp det.

Postat

Ja, precis. Finns på typ alla forum. Flashback tex, som du varit på. Det är väl inte så konstigt. Den sparar vilket inlägg som var det sista som fanns i tråden den senaste gången man läste den, och går fram till det inlägget nästa gång man öppnar tråden.

Jag vill minnas att det inte alls var så där, utan där klickade man på en tråd så kom man alltid till det första inlägget i tråden, alldeles oavsett vad man skrivit eller läst i tråden ifråga. Men de kanske har ändrat det då!?

Postat

de e bland annat de cockies är till för

Jag ska ta bort cookies omgående.

Har för mig att frågan kom upp under installationen senast,

det med Cookies-hantering. Det är ju ingen nytta med det.

Postat

Jag vill minnas att det inte alls var så där, utan där klickade man på en tråd så kom man alltid till det första inlägget i tråden, alldeles oavsett vad man skrivit eller läst i tråden ifråga. Men de kanske har ändrat det då!?

Om man klickar på ikonen till vänster om trådtiteln kommer man till sista inlägget man läste.

Postat

Man måste ha kameran på Wide om man ska använda Makroläge, som egentligen är ett Mikroläge, stod det i handboken.

Det är tufft. Man kan filma ned till avståndet 5 cm då.

Postat (redigerat)

Det fantastiska inslaget från kvällens avsnitt av Nu blåser vi Sverige fanns inte på You Tube ännu.

Det är nog kanske det bästa jag någonsin sett på tv, oavsett kategori.

Redigerat av debatt
Postat

Jag hittade ett nytt hål att stoppa i.

Signaturvarning på det alltså.

Postat

Signaturvarning på det alltså.

Ungefär så sa alltid min farfar varje gång jag fick en peng i samband med någon bemärkelsedag eller så.

Han sa alltså inte "Signaturvarning på det alltså", utan "det finns säkert något hål att stoppa i".

Postat

Huvudsaken är att apparaten lyser av vålmående och blir varm, så det kommer nåt ut av den också.

Sen hörs det nog i högtalare, när jag spelat in.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.