Neosus Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 ..och alla andra forum som jag testat finns i min hjärna. Jag behöver bara tänka så blir det...eeh...lixom....eeeh..... Mutta!
debatt Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Finns på alla andra forum jag provat. Det är inte sant, eller så förstod du inte vad jag menade. När man går in på Studio Forum, i vilken tråd som helst, så känns det av vilket inlägg man senast läste. Hur är det möjligt? Vad heter den funktion som möjliggör det hos Forumet. MickeH? 😕
debatt Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Det känns som Storebror som ser och vet allt, inte bara vad man skrivit utan även man man har läst. Det är riktigt obehagligt.
Dingbats Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Det är inte sant, eller så förstod du inte vad jag menade. När man går in på Studio Forum, i vilken tråd som helst, så känns det av vilket inlägg man senast läste. Hur är det möjligt? Vad heter den funktion som möjliggör det hos Forumet. MickeH? 😕 Ja, precis. Finns på typ alla forum. Flashback tex, som du varit på. Det är väl inte så konstigt. Den sparar vilket inlägg som var det sista som fanns i tråden den senaste gången man läste den, och går fram till det inlägget nästa gång man öppnar tråden.
debatt Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Jag har nyss sett det bästa på tv som jag någonsin sett!! Det gick på TV6 och var ett inslag i programmet "Nu blåser vi Sverige", vilket rent generellt var några ljusår bättre än Bollar av krom eller vad det hette som gick/går på Femman, där det mest förekommer folk man långsamt vill skära halsen av. 😛 Inslaget som var himmelskt bra i "Nu blåser vi Sverige" hoppas jag finns på You Tube så jag kan lägga upp det.
debatt Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Ja, precis. Finns på typ alla forum. Flashback tex, som du varit på. Det är väl inte så konstigt. Den sparar vilket inlägg som var det sista som fanns i tråden den senaste gången man läste den, och går fram till det inlägget nästa gång man öppnar tråden. Jag vill minnas att det inte alls var så där, utan där klickade man på en tråd så kom man alltid till det första inlägget i tråden, alldeles oavsett vad man skrivit eller läst i tråden ifråga. Men de kanske har ändrat det då!?
debatt Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 de e bland annat de cockies är till för Jag ska ta bort cookies omgående. Har för mig att frågan kom upp under installationen senast, det med Cookies-hantering. Det är ju ingen nytta med det.
Dingbats Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Jag vill minnas att det inte alls var så där, utan där klickade man på en tråd så kom man alltid till det första inlägget i tråden, alldeles oavsett vad man skrivit eller läst i tråden ifråga. Men de kanske har ändrat det då!? Om man klickar på ikonen till vänster om trådtiteln kommer man till sista inlägget man läste.
debatt Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Man kan sköta det under sekretess, blockera Cookies. Jag hade inte valt att blockera Studio Forum. Gött!
debatt Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Man måste ha kameran på Wide om man ska använda Makroläge, som egentligen är ett Mikroläge, stod det i handboken. Det är tufft. Man kan filma ned till avståndet 5 cm då.
Neosus Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Nej nu äre dax för lite dragspel http://www.youtube.com/watch?v=BzEdpzLMQiU 😑
debatt Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Duktig, Jularbo. Jag stinker på dragspel. *kopplar kablar*
Neosus Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Sjötorpvalsen - Recorded August 30, 1938 http://www.youtube.com/watch?v=2GNbw557e4Y 😑
Dingbats Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Jag hittade ett nytt hål att stoppa i. livets mening
debatt Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 (redigerat) Det fantastiska inslaget från kvällens avsnitt av Nu blåser vi Sverige fanns inte på You Tube ännu. Det är nog kanske det bästa jag någonsin sett på tv, oavsett kategori. Redigerat 18 april 2011 av debatt
CHAE Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Jag hittade ett nytt hål att stoppa i. Signaturvarning på det alltså.
debatt Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Signaturvarning på det alltså. Ungefär så sa alltid min farfar varje gång jag fick en peng i samband med någon bemärkelsedag eller så. Han sa alltså inte "Signaturvarning på det alltså", utan "det finns säkert något hål att stoppa i".
debatt Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Huvudsaken är att apparaten lyser av vålmående och blir varm, så det kommer nåt ut av den också. Sen hörs det nog i högtalare, när jag spelat in.
Memphis Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Nej nu äre dax för lite dragspel http://www.youtube.com/watch?v=BzEdpzLMQiU 😑 Jag tänker på Bamse när jag hör hurtigt dragspel. 😛
Recommended Posts