Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Får ju inte ner bildhelvetet till under 12kb, vill byta avatar men nehepp. 😠 Brukar ju lyckas. Testat minska ner storlek, ändra till gif-format, sänkt upplösningen som jpeg, hur göra? 😳

Annons
Postat (redigerat)

Du skulle må då va? 😛 Mina lunchlådor är inte bara lunchlådor. De är poesi, kärlek och förståelse. En genomtänkt komposition av smak, färg och form.

Edit: inte lunchlådan alltså utan maten i den. Själva lunchlådan är fyrkantig.

Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

Sweet

Störtskönt djungelgung. kom igen katten, det svänger ju!

Edit: det här med att bädda in mediaklipp är fan i mig inte min grej. Jag är sämst och misslyckas jämt.

Redigerat av CHAE
Postat

Det förklarar många av dina inlägg.

Nej, men det förklarar mina många inlägg möjligen.

Förstår annars inte alls vad du menar.

Postat

Statolis kycklingsallad piskar det mesta i matväg. Ptja, förutom min egen mat då'rå. Den är nämligen bäst. Sådeså.

Smakar inte den bensin?

Postat

Får ju inte ner bildhelvetet till under 12kb, vill byta avatar men nehepp. 😠 Brukar ju lyckas. Testat minska ner storlek, ändra till gif-format, sänkt upplösningen som jpeg, hur göra? 😳

Skit igif till att börja med. Ändra upplösningen istället.

Postat

Ingen djävel som vet varför skärmen slocknar alltså?

Antar att det inte är så självklart som Skärmsläckaren?? 😳 Är väl inställd på 1 min eller nått?

Postat

Ingen djävel som vet varför skärmen slocknar alltså?

Det är inte att du råkat koppla skärmen till en EEG som reagerar på tangentbordscentrum i hjärnan?

Postat

Antar att det inte är så självklart som Skärmsläckaren?? 😳 Är väl inställd på 1 min eller nått?

Ska kolla. Kan tillägga att efter ytterligare nån minut så hjälper det inte ens att peta på pekplattan,

för då har hela datorn stängts av. Kan inte ens gå och pissa utan att logga ur.

Postat (redigerat)

Ska kolla. Kan tillägga att efter ytterligare nån minut så hjälper det inte ens att peta på pekplattan,

för då har hela datorn stängts av. Kan inte ens gå och pissa utan att logga ur.

Viloläge? :rolleyes: Kontrollpanelen -> Energialternativ

Redigerat av Memphis
Postat

ta och packa dina väskor ta och sälj ditt möblemang

här ska hända andra saker du har fått engagemang

du har fått en plats vid bandet på fabriken i paris

om din framtid är till salu kan du få ett bättre pris

tralala

Postat

Vatten? Bah! Jag dricker kaffe svartare än Döden och tjära tillsammans.

Fast aldrig hemma. Bara på jobbet 😱

Postat

Jag har alltid undrat hur det kommer sig att Studio forum känner av var man var senast i varje tråd man läser.

Den funktionen finns inte i NÅGOT annat forum jag provat överhuvudtaget.

Postat

Apropå forumet: finns det en Studio Forum app (än)?

Det finns IP.Board app till iFånen som funkar rätt så bra. Bara att lägga till studioforumet (och alla andra Ip board forum). ☺️

Jag använder den ibland.. 😑

Postat

Jag har alltid undrat hur det kommer sig att Studio forum känner av var man var senast i varje tråd man läser.

Den funktionen finns inte i NÅGOT annat forum jag provat överhuvudtaget.

Finns på alla andra forum jag provat.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.