Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Det är smidigt när man kolla på datorn för då är det bara att byta flik under reklamen, tex uppdatera längsta. 😄

holy hell! Är du raketforskare? 😛

Annons
Postat

F ö: det känns ganska så lamt att döpa en gitarrpedal till "Grilled cheese". Inget jag skulle skylta med faktiskt.

Postat

F ö: det känns ganska så lamt att döpa en gitarrpedal till "Grilled cheese". Inget jag skulle skylta med faktiskt.

woolly mammoth

d e tyng

Postat

Fräsigt! En riktigt goffa, goffa-pedal för riktiga män.

Postat (redigerat)

Jag tänker bygga ut min ödmjuka hemstudio och så verkar allt gå åt helvete i och med att möbeln jag tänkt köpa inte har mina specar. I all fall inte utdragsskivan till masterklaven. Perkele!

Redigerat av CHAE
Postat

Kalla det intuition.

Jag skulle kalla det för instutition

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAH

HAHA

HA

H

...eehm.

😱

Postat

Jag skulle kalla det för instutition

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAH

HAHA

HA

H

...eehm.

😱

Plats för ytterligare skratt och applåder.... Men inte från mig i alla fall.

Postat

Jag glömde diska kaffepannan och jag som nyss skurade köket 🤪

Så du diskar alltså din disk med din golvmopp som du skurar med? 😳

Postat

Jag tänkte förstöra längsta i och med min fråga:

Vilket föredrar av:

1) 2 st mindre bildskärmar

2) 1 stor bildskärm

Postat

Vilket föredrar av:

2) 1 stor bildskärm

I syfte DAW:a loss? 2 mindre. Eller vilka mått snackar vi?

Postat

Vilket föredrar av:

2) 1 stor bildskärm

2 st e ganska coolt. Jag har inte det själv men...såatte.

Postat

Vilket föredrar av:

2) 1 stor bildskärm

Jag har iofs inte kört så mycket på två skärmar, annat än lite smått i studio för ett tag sedan men jag föredrar spontant 1 stor bildskärm, minst 24" då.

Postat

Man vill ju ha Sequencern stor, speciellt när det blir många kanaler. Och så himla jobbigt är det inte att hoppa mellan fönster när man kör rewire me Reason, har många vst eller så, men lixom det e ju individuell grej så kan ju inte fråga andra typ såatte. Fast det är klart 2 stora bildskärmar hade ju inte varit fel. 😛

Postat (redigerat)

Att ett instrumentspår håller på och spelar in räcker inte, den slocknar så man inte vet grafiskt var man befinner sig, även om ljudet hörs.

Petar jag på pekplattan då så räcker det för att bilden ska dyka upp igen. Samma sak om man skriver i Word och får för sig att fundera ett tag innan nästa mening. Eller då det slocknar precis när bilden scannats in färdigt och man ska börja redigera.

Redigerat av debatt
Postat

Det värsta är att min skärm stänger ned så fort jag inte skriver på tangentbordet. Undrar vad det beror på.

Det förklarar många av dina inlägg.

Postat

Det förklarar många av dina inlägg.

Damn, debatt got served! 😛

Postat

Av just den anledningen käkar jag ute alla dagar i veckan jag pluggar eller jobbar. Känner mig som en guldfisk i en skål annars- allt livet handlar om blir jobb, plugg komma hem och fixa den där matlådan. Och hela dagen är väck. Repeat

Orkade aldrig dra iväg och handla något att laga i ordning så jag får nog droppa in på affären på väg till jobbet imorrn.

Någon sån färdigsallad eller liknande brukar kunna funka.

Postat

Jag vete fan alltså... Antingen köper jag en stor (typ 24") eller två lite mindre. Har aldrig kört med två skärmar förut men jag kompisen kör dubbla och jag gillar lyxliret med att kunna lägga arrfönstret på en skärm och allt annat på den andra.

Postat

Någon sån färdigsallad eller liknande brukar kunna funka.

Statolis kycklingsallad piskar det mesta i matväg. Ptja, förutom min egen mat då'rå. Den är nämligen bäst. Sådeså.

Postat

Statolis kycklingsallad piskar det mesta i matväg. Ptja, förutom min egen mat då'rå. Den är nämligen bäst. Sådeså.

Du får se till att skicka mig några lunchlådor då så får jag avgöra. 😄

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.