debatt Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 ... eller nä, de ska bara städa hos varandra verkar det som... 😳
Overkill Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 så JÄVLA less på att det gör ont. tog en alvedon OCH en ibuprofen nu i ren protest
Dingbats Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 så JÄVLA less på att det gör ont. tog en alvedon OCH en ibuprofen nu i ren protest Det är ju precis det kroppen vill. Protest vore att sitta av skiten.
Dingbats Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Nu ska jag spela instrument här. Dåligt val av plats.
debatt Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Det är ju precis det kroppen vill. Protest vore att sitta av skiten. Ja. Men jag hoppas att Overkill ändå får gjort en liten check på vad det där är innan han ska fira Påsk.
Overkill Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Ja. Men jag hoppas att Overkill ändå får gjort en liten check på vad det där är innan han ska fira Påsk. Eftersom jag åker till Berlin på fredag så kollar jag väl upp det på onsdag om det fortfarande är kvar.
debatt Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Om de skulle göra en undersökning och fråga mig vad jag sett för tv-reklam senaste tiden (med tanke på att jag har tv med 17 kanaler varav många sänder reklamen i och mellan programmen), så skulle det bli rätt chockade att jag inte kan beskriva ett enda reklaminslag. Jag stänger alltid av reklamen så fort den börjar, byter kanal och ibland stänger jag t.o.m. TV-n (!) när reklamen börjar. Extremt? 🥰
debatt Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Eftersom jag åker till Berlin på fredag så kollar jag väl upp det på onsdag om det fortfarande är kvar. Gut! Vad lättad jag blir.
Overkill Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Nån som kollar på The Kennedys? Eller så kanske det bara är jag som har en förkärlek för amerikanska presidenter.
Memphis Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 (redigerat) Lite tråkigt att man inte kan gilla sina egna inlägg här, som på fejjan. 😛 Redigerat 18 april 2011 av Memphis
CHAE Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 sugit att ha värk i kroppen. 🙁 Kanske dags att gå ner till värksta'n och kolla upp det där? Killis: Jag tänker "vårdcentral" 😕 Hur ställer du dig till det?
Memphis Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Kanske dags att gå ner till värksta'n och kolla upp det där? Killis: Jag tänker "vårdcentral" 😕 Hur ställer du dig till det? Han går nog inte dit så länge det inte är nån amerikansk president som undersöker honom.
Dingbats Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Har hon svarat på ditt sms än, Dingis? Att du minns! Hon svarade imorse på det jag skickade igår eftermiddag. Jag svarade tillbaks, men har inte fått något svar på det. Men det var lite ett sånt där som man inte behöver svara på om man inte vill. Tror inte jag skickar något mer idag, känns lite påträngande. Kan ju inte kräva att man ska stå i ständig kontakt.
CHAE Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 [...] varav många sänder reklamen i och mellan programmen Har du tänkt på att flera gånger är det synkade reklamavbrott och det brukar inträffa mellan 20-22. Det är känns för jävligt 😠 Som om någon bitchslapade upp en primetime. Usch och fy och blä och helvetes skit!!!
Dingbats Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Om de skulle göra en undersökning och fråga mig vad jag sett för tv-reklam senaste tiden (med tanke på att jag har tv med 17 kanaler varav många sänder reklamen i och mellan programmen), så skulle det bli rätt chockade att jag inte kan beskriva ett enda reklaminslag. Jag stänger alltid av reklamen så fort den börjar, byter kanal och ibland stänger jag t.o.m. TV-n (!) när reklamen börjar. Extremt? 🥰 Inte extremt alls. Jag tittar inte på reklamkanaler öht.
CHAE Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Han går nog inte dit så länge det inte är nån amerikansk president som undersöker honom. Mr. Ben Dover typ?
Memphis Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 (redigerat) Det är smidigt när man kolla på datorn för då är det bara att byta flik under reklamen, tex uppdatera längsta. 😄 Redigerat 18 april 2011 av Memphis
Recommended Posts