Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Blir nog bra! 😄 Ska iväg o repa me bandet nu! Såatteh! Solen strålar, ut i värmen me dig debatt! Ni KAN inte ha dåligt väder på andra sidan stan. 😛

Annons
Postat

Måste seriöst sluta bita sönder fingrarna så här jävla mycket. Blöder typ alltid någonstans och har stora sår överallt.

Postat

Taget. Ska posta ett förslag på ny flagga till riksheraldikern eller vem som kan tänkas ha med det där att göra. Kan inte se att det finns så många invändningar.

Postat

Bleh, jag har ingen lunch till imorgon. Måste gå och handla något men det känns så förbannat jobbigt.

jag har inte haft med mig lunch till jobbet på 8 månader ungefär.

Postat

jag har inte haft med mig lunch till jobbet på 8 månader ungefär.

Det var första dagen för mig idag. Jag hade tänkt få rutin på det men så spricker det redan andra dagen. 😛

Postat

Jag tror det här med mänskligheten kommer att rinna ut i sanden så småningom.

Förhoppningsvis 😛 Fast då tappar det här med sjukhus (och i, förlängningen, min arbetsplats) sin charm 😕

k9 (oregistrerad)
Postat

EDIT: Var tvungen att redigera det jag tänkte skriva.....

k9 (oregistrerad)
Postat

Slutet på åttiotalet hade bannemig den fulaste estetiken genom tiderna.

I slutet på 80talet var jag "snygg".. :rolleyes:

k9 (oregistrerad)
Postat

Xerxes Mf von Pickelhaupt

Hehe Erik och Mackan är kul ibland..

Postat

15-18 plusgrader imorgon tydligen. 😳

Har ont i en tand. 🤪

Ska koppla ihop grejer och kablar strax. 😑

Spela instrument live, midi va e d? ☺️

Postat

Bleh, jag har ingen lunch till imorgon. Måste gå och handla något men det känns så förbannat jobbigt.

Av just den anledningen käkar jag ute alla dagar i veckan jag pluggar eller jobbar. Känner mig som en guldfisk i en skål annars- allt livet handlar om blir jobb, plugg komma hem och fixa den där matlådan. Och hela dagen är väck. Repeat

k9 (oregistrerad)
Postat

Åh. Är du så gammal, K9?

Öh nej men med den estetiken som rådde så....

eller jag var iofs typ 15 bast då.. iofs.. tränade 7 dagar i veckan..

k9 (oregistrerad)
Postat

15-18 plusgrader imorgon tydligen. 😳

Det vAR ÅRSPREMIÄR MED LINNE FÖR MIG I DAG...

hJÄLP!! cAPS lOCK NU IGEN!!!!!! 😱😱😱

k9 (oregistrerad)
Postat

Hmmm undrar om det är min mage som kurrar nu eller om det bor ett monster i min navel? 😕😐

k9 (oregistrerad)
Postat

Nej det var bara grannes hund...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.