Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Njo. Men det är inte rättvist mot alla andra att all diskussion ska kretsa kring det, och dränka allt annat. Isåfall om det är viktigt på riktigt, kan man ju hänvisa idioten till bättre ställen att gråta ut på.

Nejnej, det är ju självklart. Tänkte inte på vem som ges tid och vad som ges tid utan hur man bemöter folk som är jobbiga.

Antar att du tänkte på skolan?

Redigerat av laxlaxlax
Postat

Njo. Men det är inte rättvist mot alla andra att all diskussion ska kretsa kring det, och dränka allt annat. Isåfall om det är viktigt på riktigt, kan man ju hänvisa idioten till bättre ställen att gråta ut på.

Eller va, menar du längsta?

Postat

Nejnej, det är ju självklart. Tänkte inte på vem som ges tid och vad som ges tid utan hur man bemöter folk som är jobbiga.

Antar att du tänkte på skolan?

Skolan? Jag pratar helt och hållet om mig själv såklart (vem annars?). Mitt irriterande egocentriska uppförande i längsta. Senaste veckan har ju fan hela jävla tråden cirkulerat kring mina hjärnspöken.

Postat

Skolan? Jag pratar helt och hållet om mig själv såklart (vem annars?). Mitt irriterande egocentriska uppförande i längsta. Senaste veckan har ju fan hela jävla tråden cirkulerat kring mina hjärnspöken.

Va? så du pratar om dig själv när du skriver: "Men är man för jobbig och hänsynslös mot andra, som jag känner mig ibland (förlåt förlåt tusen gånger...), så förtjänar man inte att brys om, oavsett hur allvarligt det känns för en. "

Herregud. Prata på. Du verkar ju ha behovet. Och skippa skulden, den är helt omotiverad.

Postat

Va? så du pratar om dig själv när du skriver: "Men är man för jobbig och hänsynslös mot andra, som jag känner mig ibland (förlåt förlåt tusen gånger...), så förtjänar man inte att brys om, oavsett hur allvarligt det känns för en. "

Herregud. Prata på. Du verkar ju ha behovet. Och skippa skulden, den är helt omotiverad.

Tack för din acceptans och förståelse. Men någonstans känns det ändå som att jag vill leva efter den gyllene regeln att inte bete sig mot andra som man inte vill att de ska bete sig mot en själv. Jag ska göra så gott jag kan för att dra ner på mitt gnällande.

Men ogonek som sagt.

Postat

Tack för din acceptans och förståelse. Men någonstans känns det ändå som att jag vill leva efter den gyllene regeln att inte bete sig mot andra som man inte vill att de ska bete sig mot en själv. Jag ska göra så gott jag kan för att dra ner på mitt gnällande.

Men ogonek som sagt.

Ja, eller så kan du förstå varför andra känner anledning att "gnälla". Eller komma till rätta med sina problem.

Postat

Ja, eller så kan du förstå varför andra känner anledning att "gnälla". Eller komma till rätta med sina problem.

Fast andra känner ju uppenbarligen inte lika mycket anledning att gnälla. Eller så gör de det, men låter bli, och det hedrar dem.

Komma till rätta med sina problem finns det effektivare sätt att göra. Hoppas och tror jag.

Men GONATT sa jag jöööö

Postat

Godkväll. Har suttit i typ 6 timmar och spelat in och pillat färdigt min och laxens låt som jag segat så med, blev cleant och fint. Har skickat till Rabieshund för stämmor nu, om han nu har tid för det.

Postat

Ptja, att gnälla ja...

Fan vad jag tröttnar, trots man bara blir bemött av dryghet så försöker jag vara trevlig och få saker att fungera.

Till slut blir man bara ignorerad. Så satans tradigt, varför lägger jag energi på att vara trevlig mot någon som bara är dryg tillbaka? Men det är klart, jag har inte ens fullständigt gymnasiebetyg så jag kanske diskvalificerades redan där.

</rant>

Postat

Godkväll. Har suttit i typ 6 timmar och spelat in och pillat färdigt min och laxens låt som jag segat så med, blev cleant och fint. Har skickat till Rabieshund för stämmor nu, om han nu har tid för det.

whee!

Postat (redigerat)

Eller fråga CHAE.

Vafalls? 😮 Blanda inte in mig i det här 😉 Skämt åsido: det där med att det gör ont på vänstra sidan låter lite skumt. Men annars så är jag på Laxen spår och gissar muskelvärk (alt. någon mildare from av slitning). Men för säkerhets skull, Killis: håller det i sig kan nog ett besök på din vårdcentral göra susen.

Redigerat av CHAE
Postat

Åh så njut den här morgonen är!

Lite drillande klavinettspel från P2, kaffe och en frukost bestående av överdåd: klargrön avocado, brännvinsost, rostat bröd, fikonmarmelad, kung markattas jordnötssmör, kiwi, youghurt o andra göttigheter.

Jag är helt toppad nu. mmmrrrr

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.