Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Dingbats är kär. eller är jag det................? nej det tror jag inte. det ska jag tänka vidare på SJÄLV
laxlaxlax Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 (redigerat) Njo. Men det är inte rättvist mot alla andra att all diskussion ska kretsa kring det, och dränka allt annat. Isåfall om det är viktigt på riktigt, kan man ju hänvisa idioten till bättre ställen att gråta ut på. Nejnej, det är ju självklart. Tänkte inte på vem som ges tid och vad som ges tid utan hur man bemöter folk som är jobbiga. Antar att du tänkte på skolan? Redigerat 17 april 2011 av laxlaxlax
laxlaxlax Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Njo. Men det är inte rättvist mot alla andra att all diskussion ska kretsa kring det, och dränka allt annat. Isåfall om det är viktigt på riktigt, kan man ju hänvisa idioten till bättre ställen att gråta ut på. Eller va, menar du längsta?
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Nejnej, det är ju självklart. Tänkte inte på vem som ges tid och vad som ges tid utan hur man bemöter folk som är jobbiga. Antar att du tänkte på skolan? Skolan? Jag pratar helt och hållet om mig själv såklart (vem annars?). Mitt irriterande egocentriska uppförande i längsta. Senaste veckan har ju fan hela jävla tråden cirkulerat kring mina hjärnspöken.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Nähä hörrni. Klockan är över elva, då är det okej att gå och lägga sig. ghb natt
laxlaxlax Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Skolan? Jag pratar helt och hållet om mig själv såklart (vem annars?). Mitt irriterande egocentriska uppförande i längsta. Senaste veckan har ju fan hela jävla tråden cirkulerat kring mina hjärnspöken. Va? så du pratar om dig själv när du skriver: "Men är man för jobbig och hänsynslös mot andra, som jag känner mig ibland (förlåt förlåt tusen gånger...), så förtjänar man inte att brys om, oavsett hur allvarligt det känns för en. " Herregud. Prata på. Du verkar ju ha behovet. Och skippa skulden, den är helt omotiverad.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Va? så du pratar om dig själv när du skriver: "Men är man för jobbig och hänsynslös mot andra, som jag känner mig ibland (förlåt förlåt tusen gånger...), så förtjänar man inte att brys om, oavsett hur allvarligt det känns för en. " Herregud. Prata på. Du verkar ju ha behovet. Och skippa skulden, den är helt omotiverad. Tack för din acceptans och förståelse. Men någonstans känns det ändå som att jag vill leva efter den gyllene regeln att inte bete sig mot andra som man inte vill att de ska bete sig mot en själv. Jag ska göra så gott jag kan för att dra ner på mitt gnällande. Men ogonek som sagt.
debatt Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Det bästa jag vet är när folk gnäller. Men nu ska jag titta vidare på tv.
laxlaxlax Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Tack för din acceptans och förståelse. Men någonstans känns det ändå som att jag vill leva efter den gyllene regeln att inte bete sig mot andra som man inte vill att de ska bete sig mot en själv. Jag ska göra så gott jag kan för att dra ner på mitt gnällande. Men ogonek som sagt. Ja, eller så kan du förstå varför andra känner anledning att "gnälla". Eller komma till rätta med sina problem.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Ja, eller så kan du förstå varför andra känner anledning att "gnälla". Eller komma till rätta med sina problem. Fast andra känner ju uppenbarligen inte lika mycket anledning att gnälla. Eller så gör de det, men låter bli, och det hedrar dem. Komma till rätta med sina problem finns det effektivare sätt att göra. Hoppas och tror jag. Men GONATT sa jag jöööö
debatt Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Det gör ont i en tand. Hoppas det går bra för Overkill. God natt!
Neosus Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Havers Hur har ni det med SVT Play? Jotack bra! Självda? 😕
Neosus Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 ...men seriöst. Visst är det skönt att skriva av sig ibland när man behöver? 😕 gonatt
Memphis Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Godkväll. Har suttit i typ 6 timmar och spelat in och pillat färdigt min och laxens låt som jag segat så med, blev cleant och fint. Har skickat till Rabieshund för stämmor nu, om han nu har tid för det.
Pico Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Ptja, att gnälla ja... Fan vad jag tröttnar, trots man bara blir bemött av dryghet så försöker jag vara trevlig och få saker att fungera. Till slut blir man bara ignorerad. Så satans tradigt, varför lägger jag energi på att vara trevlig mot någon som bara är dryg tillbaka? Men det är klart, jag har inte ens fullständigt gymnasiebetyg så jag kanske diskvalificerades redan där. </rant>
laxlaxlax Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Godkväll. Har suttit i typ 6 timmar och spelat in och pillat färdigt min och laxens låt som jag segat så med, blev cleant och fint. Har skickat till Rabieshund för stämmor nu, om han nu har tid för det. whee!
Pazo Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Maltkorn är tydligen väldigt lönsamt att odla just nu!
CHAE Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 (redigerat) Eller fråga CHAE. Vafalls? 😮 Blanda inte in mig i det här 😉 Skämt åsido: det där med att det gör ont på vänstra sidan låter lite skumt. Men annars så är jag på Laxen spår och gissar muskelvärk (alt. någon mildare from av slitning). Men för säkerhets skull, Killis: håller det i sig kan nog ett besök på din vårdcentral göra susen. Redigerat 18 april 2011 av CHAE
laxlaxlax Postat 18 april 2011 Postat 18 april 2011 Åh så njut den här morgonen är! Lite drillande klavinettspel från P2, kaffe och en frukost bestående av överdåd: klargrön avocado, brännvinsost, rostat bröd, fikonmarmelad, kung markattas jordnötssmör, kiwi, youghurt o andra göttigheter. Jag är helt toppad nu. mmmrrrr
Recommended Posts