Overkill Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Sökt flera kurser, typ litteraturvetenskap och film och lite sånt. Jag kommer inte flytta till Lund. Det är ju liksom... det kommer inte hända. Inte ens om jag hade fler skäl än att följa efter en nyförvärvad vän som jag träffat en gång. Kul! Blev hon impad av att du ska läsa filosofi då? Haha, nä jag skojade allt.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Kul! Blev hon impad av att du ska läsa filosofi då? Haha, nä jag skojade allt. Filosofi hade hon också sökt. Vet inte hur tufft det är att bli impad av att någon sökt en speciell kurs. Söka kurser kan ju vem som helst göra. Jag förstod att du skojade till det, men hade ju naturligtvis tänkt på saken själv och ville liksom få det ur mig.
Overkill Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Filosofi hade hon också sökt. Vet inte hur tufft det är att bli impad av att någon sökt en speciell kurs. Söka kurser kan ju vem som helst göra. Jag förstod att du skojade till det, men hade ju naturligtvis tänkt på saken själv och ville liksom få det ur mig. Men det är ju inte så att du har det som femteval och inte ska läsa det. Du ska ju läsa det och det var väl mer det jag menade. Inte själva grejen att du sökt kursen på studera.nu.
laxlaxlax Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Jaha. Du tog min pagetopper på allvar... Den var mer en liten vits. Det är klart att det är onödigt att hålla på som jag gör och oroa mig över saker när jag kan vara glad över dem istället. Det förstår jag såklart. Ja, det blir så mycket enklare att ta folk på allvar har jag märkt. Särskilt när man har med gymnasieelever att göra. Ibland är det tillochmed enda chansen att överleva. Eller åtminstone för att parera det värsta.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Men det är ju inte så att du har det som femteval och inte ska läsa det. Du ska ju läsa det och det var väl mer det jag menade. Inte själva grejen att du sökt kursen på studera.nu. Jo, men sak samma. Det känns lite töntigt att bli impad av att någon ska läsa någonting speciellt. Iaf något så alldagligt som filosofi. Kanske typ att astronaut är lite skillnad.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Ja, det blir så mycket enklare att ta folk på allvar har jag märkt. Särskilt när man har med gymnasieelever att göra. Ibland är det tillochmed enda chansen att överleva. Eller åtminstone för att parera det värsta. Fast nu är ju inte jag gymnasieelev dårå. Men mm.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 jeteont i huvvet drick vatten, öppna fönstret, sov
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 en hypotes jag just kom på är att min oro beror på att jag saknar henne helt enkelt. </självterapi> Jag ska strax gå och lägga mig i fosterställning så kan ni prata om annat. Vill ni finns ju den där "dölj användares inlägg"-funktionen.
laxlaxlax Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Jag ska strax gå och lägga mig i fosterställning så kan ni prata om annat. Vill ni finns ju den där "dölj användares inlägg"-funktionen. Om du tror att jag skulle tycka sämre om någon som visar sig känslig så tror du fel. Helt fel.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Om du tror att jag skulle tycka sämre om någon som visar sig känslig så tror du fel. Helt fel. Jag vet att jag själv tycker sämre om folk som whinar på och på om sina egna personliga bekymmer, som om man lyfter pupillen två centimeter från hjässloben bara är petitesser i ett större sammanhang.
Overkill Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Har ohyggligt ont i vänstra lungan. så jäävla jobbigt
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Har ohyggligt ont i vänstra lungan. så jäävla jobbigt Lungan? Hur yttrar sig den smärtan?
Overkill Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Eller jag tror det är lungan. Tyo värker strax innanför/under nyckelbenet. Hela vänstra sidan av bröstet gör verkligen fett ont. Andas jag ut all luft gör det sviiinont. Värker ner i underarmen också. Kom förut på spinningen men gick inte över. I början kändes det som när man var liten och spelade fotboll på rasterna när det var vår och jättekallt ute. Då gjorde det ont på samma sätt typ.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Eller jag tror det är lungan. Tyo värker strax innanför/under nyckelbenet. Hela vänstra sidan av bröstet gör verkligen fett ont. Andas jag ut all luft gör det sviiinont. Värker ner i underarmen också. Kom förut på spinningen men gick inte över. I början kändes det som när man var liten och spelade fotboll på rasterna när det var vår och jättekallt ute. Då gjorde det ont på samma sätt typ. Låter allvarligt? Läkare?
laxlaxlax Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Eller jag tror det är lungan. Tyo värker strax innanför/under nyckelbenet. Hela vänstra sidan av bröstet gör verkligen fett ont. Andas jag ut all luft gör det sviiinont. Värker ner i underarmen också. Kom förut på spinningen men gick inte över. I början kändes det som när man var liten och spelade fotboll på rasterna när det var vår och jättekallt ute. Då gjorde det ont på samma sätt typ. Låter möjligtvis som en muskelkramp om det kom plötsligt och vid fysisk ansträngning. Men om du har så ont borde du kanske söka för det? Eller fråga CHAE.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Laxen, jag är skyldig dig ett stort tack för att du hindrade mig från att skicka ett oerhört pinsamt facebook-meddelande ang. allt tjafs jag dragit här till henne. Det känns mycket bättre nu allting. Enda är väl att hon inte svarade på mitt sista sms, men det kan ju ha vilka orsaker som helst, så det tänker jag inte ta illa upp för.
Overkill Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Låter möjligtvis som en muskelkramp om det kom plötsligt och vid fysisk ansträngning. Men om du har så ont borde du kanske söka för det? Eller fråga CHAE. Jo men det var ju 5 timmar sedan nu. Jaja. Tog två alvedon nu i alla fall. Kan inte riktigt ligga ner som det är nu så hoppas det hjälper.
laxlaxlax Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Fick muskelkramp vid skulderbladet för någon månad sedan, gjorde också jäkligt ont när jag andades och var en smärta som spred sig i arm och nacke. Fick det när jag lyfte ner en tung jäkla staty från en hylla i en dödsdålig vinkel.
laxlaxlax Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Laxen, jag är skyldig dig ett stort tack för att du hindrade mig från att skicka ett oerhört pinsamt facebook-meddelande ang. allt tjafs jag dragit här till henne. Det känns mycket bättre nu allting. Enda är väl att hon inte svarade på mitt sista sms, men det kan ju ha vilka orsaker som helst, så det tänker jag inte ta illa upp för. Åh. Varsågod. Vad sa jag?
debatt Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Dingbats är kär. Annars hade han fullständigt struntat i vad Isabella har för sig på Facebook och annorstädes. Och en del är som jag och skiter i det även om man är kär. Overkill har hjärtproblem och åker in nu för kontroll. Att ta Alvedon var obetänksamt. Strålande smärta i armen gör mig orolig, liksom att det började under fysisk ansträngning.
debatt Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Vilar min röst nu eftersom jag fortfarande har laryngitis. Ska se Kommissarie Lynley 23-01 har jag bestämt mig för. Imon ska jag skriva en väldig massa viktiga brev.
laxlaxlax Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Jag vet att jag själv tycker sämre om folk som whinar på och på om sina egna personliga bekymmer, som om man lyfter pupillen två centimeter från hjässloben bara är petitesser i ett större sammanhang. Ja men det finns whine och whine. En del saker tycker jag definitivt man ska ta på allvar. Och särskilt om det är nån som handlar i affekt, för då kan det handla om större saker än sakfrågan. Är väl återigen en vanesak efter allt arbete med ungdomar. Det är sällan nån som är jobbig för sakens skull, det finns oftast en anledning. Men visst.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Åh. Varsågod. Vad sa jag? Det här inlägget och efterföljande. Dingbats är kär. Om det ändå vore så väl. Ja men det finns whine och whine. En del saker tycker jag definitivt man ska ta på allvar. Och särskilt om det är nån som handlar i affekt, för då kan det handla om större saker än sakfrågan. Är väl återigen en vanesak efter allt arbete med ungdomar. Det är sällan nån som är jobbig för sakens skull, det finns oftast en anledning. Nej, det är väl bara troll som är jobbiga för sakens skull. Men är man för jobbig och hänsynslös mot andra, som jag känner mig ibland (förlåt förlåt tusen gånger...), så förtjänar man inte att brys om, oavsett hur allvarligt det känns för en.
laxlaxlax Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Förresten, gött att du hade det fint på besöket och välkommen tillbaka. Modigt av dig att göra det.
laxlaxlax Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Nej, det är väl bara troll som är jobbiga för sakens skull. Men är man för jobbig och hänsynslös mot andra, som jag känner mig ibland (förlåt förlåt tusen gånger...), så förtjänar man inte att brys om, oavsett hur allvarligt det känns för en. Ärligt talat så tror jag det är då man behöver brys om som mest.
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Förresten, gött att du hade det fint på besöket och välkommen tillbaka. Modigt av dig att göra det. Tack 😊 Känner mig inte så modig, men det kanske jag är!
Dingbats Postat 17 april 2011 Postat 17 april 2011 Ärligt talat så tror jag det är då man behöver brys om som mest. Njo. Men det är inte rättvist mot alla andra att all diskussion ska kretsa kring det, och dränka allt annat. Isåfall om det är viktigt på riktigt, kan man ju hänvisa idioten till bättre ställen att gråta ut på.
Recommended Posts