Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Lyssnar ni mycket på egna alster? Precis när man gjort klart något eller är nära att göra klart (så man har en mp3a i itunes) så kan jag lyssna sjuukt mycket på det man gjort.

Postat

Lyssnar ni mycket på egna alster? Precis när man gjort klart något eller är nära att göra klart (så man har en mp3a i itunes) så kan jag lyssna sjuukt mycket på det man gjort.

Oh ja! Det är ju först vid typ 20:e genomlyssningen man börjar höra vad som är fel.

Det är nästan farligt att "släppa ifrån sig" en låt man inte har lyssnat på massor av gånger. Man tycker alltid att den senaste låten man har gjort är den bästa, och kan inte alls bedöma den självkritiskt.

Postat

Jo, klart jag lyssnar massor på den. Sedan tar man break från den i typ 2-3 dagar, lyssnar igen och fixar alla grejer man plötsligt hör då.

Postat

tv5, är det dendär utomländska kanalen?

Nej, det är den med Filip & Fredrik.

Men jag har gått över till att kalla alla TV -

vägrar säga Kanal för vissa. Nån ordning får

det vara. Särskilt när jag inte kan få in

franska TV5.

Postat (redigerat)

Märkte att jag inte kan ha digitalboxen inkopplad, för den ger störningar som fan på nästan alla kanaler i dvd-recordern. Kan vara en av scart-kablarna eller att inte digitaltråden som aldrig gör nån nytta inte var inkopplad. Nu vet jag hur jag ska trycka för att spela in iaf. Ext 1 utan som inte är ikopplad ALLS, fräser, visar en störbild och man hör nån marimba i bakgrunden. 😳

Brorsan sms-a och sa att han ska se en film på TV4.

Han jobbar natt och kan bruka messa precis närsomhelst, t.ex. kl 3.30 eller 4.25 när jag sover som djupast.

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)

He da!!

🙂

😳

Var ju snart 2 timmar sedan du "stack",gå och lägg dig! 😛

Redigerat av Memphis
Postat

hej. Dingis sa man inte skulle tänka på hur det går för honom men det gör man ju.

ja, ska bli spännande att höra.

* Kan inte sova.. sitter o målar. *

Postat

Har inte varit helt vaken denna helgen. ällt är sådär lite suddigt och overkligt. Undrar om jag är uppe och tyler durdenar mig om nätterna.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.