Pico Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 (redigerat) Memph, är Joe Hisaishi någon du lyssnat på? Känns rätt mäktigt. http://www.youtube.com/watch?v=Uc43qfKdILQ Redigerat 16 april 2011 av Pico
Memphis Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 (redigerat) Memph, något du lyssnat på? Känns rätt mäktigt. http://www.youtube.com/watch?v=Uc43qfKdILQ Hade inte hört! Men kände igen stilen på kompositionen och var som jag trodde Joe Hisashi som komponerat, en av mina stora favoriter. 🥰 Visste inte att du gillade sånt? Har du hört hans musik från animefilmen Princess Mononoke? Sjukt mäktigt och snyggt. edit, ja, såg din edit nu ja. xD Redigerat 16 april 2011 av Memphis
Pico Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Jag gillar lite allt möjligt. Inte hört prinsessan ännu men... snart så. 😄
Memphis Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 (redigerat) Äre fest LR? 😕 Var på fest nyss, fast var sådär, blev inte så mycket snack me andra man inte kände, utan mest kompisar, men var ju trevligt ändå förstås. Har druckit 4 starköl, e lite gött lullig. ☺️ Redigerat 16 april 2011 av Memphis
Jetblack Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Han är bög. Det är då det brukar bli bra musik! Antingen det eller om musikern är riktigt ful, fula musiker spelar bättre.
Lejnoss Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Det är då det brukar bli bra musik! Antingen det eller om musikern är riktigt ful, fula musiker spelar bättre. hahah åhfan, då har man nått att skylla på varför alla ens låtar blir skit då. 😉
debatt Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Har installerat en hårdvarusynth. Nu försöker jag fatta var kanalerna är på min dvd-recorder. Två scart, två antennkabel in och två antennkabel ut på den. Det ena paret är digitalt och det andra vet jag inte - analogt? Tänkte inte blanda in digitalboxen, för jag har ställt vhs-recordern i samma hylla och då får inte boxen plats... 😊 Nåväl. Varför blir det ingen bild? När jag kopplar antennkabeln till digital antenn in så blir det bild på tv-n, direkt från vägguttaget s.a.s... Men jag får ingen bild med dvd-recorderns tuner... där finns inga kanaler längre. Vad farao? 😲
Overkill Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 hej. Dingis sa man inte skulle tänka på hur det går för honom men det gör man ju.
debatt Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Min dvd-recorder hittar inte TV5 och TV10. Men tv-n hittar dem. Samma kabel samma uttag i väggen. Dilemma.
debatt Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Nu har jag gjort en autosökning. Nu ska jag kolla hur det ser ut.
Fidden Postat 16 april 2011 Trådstartare Postat 16 april 2011 tv5, är det dendär utomländska kanalen?
Memphis Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 hej. Dingis sa man inte skulle tänka på hur det går för honom men det gör man ju. Hur som helst så blir han en erfarenhet rikare. Man lär sig alltid något vad man än gör. 1
Recommended Posts