Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Säg nåt som gör mig nervös så jag kan bajsa en sista gång.

Du menar att hennes kille står och pekar finger åt dig när du stiger av stationen? Nåt sånt tänker jag inte skriva.

Postat
6 person(er) läser just nu detta ämne

4 medlemmar, 0 gäster, 2 anonyma medlemmar

laxlaxlax,

Pazo,

Dingbats,

CHAE

Han loggade inte ens ut.. vilket miljösvineri att låta datorn vara igång.

Postat

Om man har en häst som är besatt av lever, så kanske den bajsar nån gång.

Då bayer leverkusen.

Postat

Hahaha du skulle bara veta..

Jag och en kompis gick med gitarr och mandolin på natten en sen kväll och ställde oss nedanför en balkong hos en brud jag var peppad på som hade fest. Lite folk stod och rökte, hon var där. Vi sjöng tvåstämmigt. Till slut stod alla brudar på balkongen och trängdes i klase. Undrar om det var några grabbs på festen och vad de tänkte. 😄

Douchebag a la grandeur!

NICE! 😄

Postat

Paprikahalvor fyllda med någon köttfärsröra toppat med västerbottensost och tillagat i ugnen.

Osså lite kokt potatis till det och en iskall brewski. Nästan så jag längtar till middagen.

Postat (redigerat)

Förresten är det nån som tänker på längsta förutom när ni sitter vid datorn? Tror ni Memphis gör det just nu när han ölar med sina kursare?

😆😄

Minns inte om jag tänkte på längsta just igår men visst händer det ofta annars, tex vad de andra i längsta gör just nu, någonting som någon av er sagt, saker jag kommer på att jag vill posta, osv.

/Skadad

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Var riktig trevlig kväll igår, blev grabbkväll me Pizza, öl, chips och godis. 😄 Det spårade inte ut vilket det ofta gör utan höll sig på en ganska civiliserad nivå.

Sen ikväll är det anordnad fest för alla studentboende här, kanske tar mig ner ett tag, brukar vara mycket folk där, tjöta me lite tjäjjor!

Redigerat av Memphis
Postat

Bikt: Förlåt längsta för jag har "syndat", jag spelade gitarr och sjöng en låt medas jag var på en fest. Brudarna blev impade och tyckte jag var grym. Inombords kände jag: "jag är douschebag"

Förlåt....

Fan va najs Pazo! 😄 Din lille brudmagnet!

Postat

#3 Förslå en promenad utomhus om du får adrenealin av att sitta still och inte veta var du ska göra av dig själv. Gött med nattluft, man får röra på sig och kan prata om saker man går förbi.

+1 på det tipset. Är lättare att prata när man promenerar eftersom man inte behöver ha ögonkontakt hela tiden, vilket lättar på trycket.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.