debatt Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Körde idomin istället. Okeeyyy... mot sprickor i analmynningen.
Overkill Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Tror du det blir några tågförseningar imorgon debatt? Ska åka 9.09 från Uppsala och ska till Vänersborg. Hoppas det går i tid.
Pazo Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Bikt: Förlåt längsta för jag har "syndat", jag spelade gitarr och sjöng en låt medas jag var på en fest. Brudarna blev impade och tyckte jag var grym. Inombords kände jag: "jag är douschebag" Förlåt....
Overkill Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Tyvärr så ändrar inte din "ursäkt" att du faktiskt spelade en låt. Du visste det ju innan men ändå spelade du. Dålig stil. Fortfarande hos carro?
debatt Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Bikt: Förlåt längsta för jag har "syndat", jag spelade gitarr och sjöng en låt medas jag var på en fest. Brudarna blev impade och tyckte jag var grym. Inombords kände jag: "jag är douschebag" Förlåt.... Kände du att du gjorde en vaginal rengöring på dem eller vadå? Nu blev jag förvirrad... 🤪 Eller du kanke menar att du lekte att du har irländskt påbrå...
debatt Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Är det gitarr- och sångförbud för de som är i Längsta?? 😳
Neosus Postat 15 april 2011 Postat 15 april 2011 Bikt: Förlåt längsta för jag har "syndat", jag spelade gitarr och sjöng en låt medas jag var på en fest. Brudarna blev impade och tyckte jag var grym. Inombords kände jag: "jag är douschebag" Förlåt.... Det får gå för den här gången! Gunatt! ☺️
Dingbats Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Thin Lizzy-tshirt Rutig skjorta (vet inte om det räknas som flanell men typ inte riktigt) Vanliga jeans Frisyren verkar fixa sig Rena glasögon Nyköpta strumpor
Dingbats Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Nja, det var fan inte alls så snyggt som jag trodde. Får komma på nåt nytt.
Dingbats Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Har en skitsnygg skjorta, men man vill ju inte vara överuppklädd.
Fidden Postat 16 april 2011 Trådstartare Postat 16 april 2011 ta på dig värsta säckiga kläderna och häng på dig blingbling from hell. så åker du dit och ba "Yo, madafakka!" och shit.
debatt Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Vaknade med skav i halsen idag igen. Undrar hur mycket jag snarkar egentligen. Ligger väl där med öppen käft och försöker överleva genom att andas med en vidgad käft och inte ett dugg med igensvullnad näsa... Blåbär&äppledricka, en ny sort från Bob. Ok.
debatt Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Var finns det där fruntimret nånstans? Är det långt att åka?
Dingbats Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 ta på dig värsta säckiga kläderna och häng på dig blingbling from hell. så åker du dit och ba "Yo, madafakka!" och shit. Kan ju skicka dit nån annan helt enkelt. Komma naken. Möjligheterna är oändliga.
Fidden Postat 16 april 2011 Trådstartare Postat 16 april 2011 Vaknade med skav i halsen idag igen. Undrar hur mycket jag snarkar egentligen. Ligger väl där med öppen käft och försöker överleva genom att andas med en vidgad käft och inte ett dugg med igensvullnad näsa... Blåbär&äppledricka, en ny sort från Bob. Ok. Är det en hiphoplåt?
Dingbats Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Var finns det där fruntimret nånstans? Är det långt att åka? Hon finns utanför Jönköping. Jag bor i Stockholm. Räkna själv. (4 timmar drygt)
laxlaxlax Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Bikt: Förlåt längsta för jag har "syndat", jag spelade gitarr och sjöng en låt medas jag var på en fest. Brudarna blev impade och tyckte jag var grym. Inombords kände jag: "jag är douschebag" Förlåt.... Hahaha du skulle bara veta.. Jag och en kompis gick med gitarr och mandolin på natten en sen kväll och ställde oss nedanför en balkong hos en brud jag var peppad på som hade fest. Lite folk stod och rökte, hon var där. Vi sjöng tvåstämmigt. Till slut stod alla brudar på balkongen och trängdes i klase. Undrar om det var några grabbs på festen och vad de tänkte. 😄 Douchebag a la grandeur!
Dingbats Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Är det en hiphoplåt? uh uh blåbär uh uh öppen käft, here we go
Dingbats Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Hahaha du skulle bara veta.. Jag och en kompis gick med gitarr och mandolin på natten en sen kväll och ställde oss nedanför en balkong hos en brud jag var peppad på som hade fest. Lite folk stod och rökte, hon var där. Vi sjöng tvåstämmigt. Till slut stod alla brudar på balkongen och trängdes i klase. Undrar om det var några grabbs på festen och vad de tänkte. 😄 Douchebag a la grandeur! NEJ! Snälla säg att du var full!
Fidden Postat 16 april 2011 Trådstartare Postat 16 april 2011 Hon finns utanför Jönköping. Jag bor i Stockholm. Räkna själv. (4 timmar drygt) Finns hon inte i jönköping? Fan vad skumt...
Dingbats Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Känner mig lite småtöntig som bara satt inne igårkväll och gjorde typ ingenting, medan hon var med folk och gjorde allt möjligt kul. Ännu värre då att jag oftast inte gör någonting speciellt på helgerna, bara är hemma. Verkar lite tråkig kanske.
Dingbats Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Finns hon inte i jönköping? Fan vad skumt... Trooooor jag fattar, men den var långsökt.
Dingbats Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Fan bra sätt att börja en låt på ändå, "öppen käft, here we go". Liksom att annonsera att man ska börja sjunga.
laxlaxlax Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 NEJ! Snälla säg att du var full! Hehe. Nädå. Lite salongsberusad möjligtvis. Men vi sjöng fint!
debatt Postat 16 april 2011 Postat 16 april 2011 Idag ska jag... förutom att fortsätta kurera min Laryngit: * Vika en massa tvätt och lägga in i skåp, slänga en del i en säck * Handla mat och godis * Lämna in Stryk- och Europatips * Ta fler bilder med den lilla digitalkameran * Installera Korg M1 le, även om registreringen är ofattbar jobbig och knappast värd besväret * Installera min röda synth för allra första gången konstigt nog * Installera ovan nämnda digitalkamera, vilket faktiskt aldrig heller skett förut * Chocka omgivningen med att spela in nåt, iaf testa prylarna efter all denna ominstallering * Skriva in text från papper
Recommended Posts