Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Bikt: Förlåt längsta för jag har "syndat", jag spelade gitarr och sjöng en låt medas jag var på en fest. Brudarna blev impade och tyckte jag var grym. Inombords kände jag: "jag är douschebag"

Förlåt....

Postat

Tyvärr så ändrar inte din "ursäkt" att du faktiskt spelade en låt. Du visste det ju innan men ändå spelade du.

Dålig stil.

Fortfarande hos carro?

Postat

Bikt: Förlåt längsta för jag har "syndat", jag spelade gitarr och sjöng en låt medas jag var på en fest. Brudarna blev impade och tyckte jag var grym. Inombords kände jag: "jag är douschebag"

Förlåt....

Kände du att du gjorde en vaginal rengöring på dem eller vadå? Nu blev jag förvirrad... 🤪

Eller du kanke menar att du lekte att du har irländskt påbrå...

Postat

Förlåt....

Det får gå för den här gången!

Gunatt!

☺️

Postat

Thin Lizzy-tshirt

Rutig skjorta (vet inte om det räknas som flanell men typ inte riktigt)

Vanliga jeans

Frisyren verkar fixa sig

Rena glasögon

Nyköpta strumpor

Postat

ta på dig värsta säckiga kläderna och häng på dig blingbling from hell. så åker du dit och ba "Yo, madafakka!" och shit.

Postat

Vaknade med skav i halsen idag igen.

Undrar hur mycket jag snarkar egentligen.

Ligger väl där med öppen käft och försöker

överleva genom att andas med en vidgad käft

och inte ett dugg med igensvullnad näsa...

Blåbär&äppledricka, en ny sort från Bob. Ok.

Postat

ta på dig värsta säckiga kläderna och häng på dig blingbling from hell. så åker du dit och ba "Yo, madafakka!" och shit.

Kan ju skicka dit nån annan helt enkelt. Komma naken. Möjligheterna är oändliga.

Postat

Vaknade med skav i halsen idag igen.

Undrar hur mycket jag snarkar egentligen.

Ligger väl där med öppen käft och försöker

överleva genom att andas med en vidgad käft

och inte ett dugg med igensvullnad näsa...

Blåbär&äppledricka, en ny sort från Bob. Ok.

Är det en hiphoplåt?

Postat

Var finns det där fruntimret nånstans?

Är det långt att åka?

Hon finns utanför Jönköping. Jag bor i Stockholm. Räkna själv. (4 timmar drygt)

Postat

Förlåt....

Hahaha du skulle bara veta..

Jag och en kompis gick med gitarr och mandolin på natten en sen kväll och ställde oss nedanför en balkong hos en brud jag var peppad på som hade fest. Lite folk stod och rökte, hon var där. Vi sjöng tvåstämmigt. Till slut stod alla brudar på balkongen och trängdes i klase. Undrar om det var några grabbs på festen och vad de tänkte. 😄

Douchebag a la grandeur!

Postat

Hahaha du skulle bara veta..

Jag och en kompis gick med gitarr och mandolin på natten en sen kväll och ställde oss nedanför en balkong hos en brud jag var peppad på som hade fest. Lite folk stod och rökte, hon var där. Vi sjöng tvåstämmigt. Till slut stod alla brudar på balkongen och trängdes i klase. Undrar om det var några grabbs på festen och vad de tänkte. 😄

Douchebag a la grandeur!

NEJ! Snälla säg att du var full!

Postat

Hon finns utanför Jönköping. Jag bor i Stockholm. Räkna själv. (4 timmar drygt)

Finns hon inte i jönköping? Fan vad skumt...

Postat

Känner mig lite småtöntig som bara satt inne igårkväll och gjorde typ ingenting, medan hon var med folk och gjorde allt möjligt kul. Ännu värre då att jag oftast inte gör någonting speciellt på helgerna, bara är hemma. Verkar lite tråkig kanske.

Postat

Idag ska jag...

förutom att fortsätta kurera min Laryngit:

* Vika en massa tvätt och lägga in i skåp, slänga en del i en säck

* Handla mat och godis

* Lämna in Stryk- och Europatips

* Ta fler bilder med den lilla digitalkameran

* Installera Korg M1 le, även om registreringen är ofattbar jobbig och knappast värd besväret

* Installera min röda synth för allra första gången konstigt nog

* Installera ovan nämnda digitalkamera, vilket faktiskt aldrig heller skett förut

* Chocka omgivningen med att spela in nåt, iaf testa prylarna efter all denna ominstallering

* Skriva in text från papper

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.