Fidden Postat 5 juni 2011 Trådstartare Postat 5 juni 2011 Igår blev jag bränd av en cigarett på armen och nu ser det såret ut som en jättefinne typ. Jag gissar på att det är Olli Jokinen.
Pazo Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 Det vet du ju inte förns du har provat ordentligt. Seriöst nej, han ser ganska skabbig ut när han fått ut lite skägg som det är nu! 😛
CHAE Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 Fråga: om jag stänger ner min Dropbox, så kan väl folk fortfarande lyssna via länken jag lagt upp? Eller?
Neosus Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 Fråga: om jag stänger ner min Dropbox, så kan väl folk fortfarande lyssna via länken jag lagt upp? Eller? je ne sais pas
Neosus Postat 5 juni 2011 Postat 5 juni 2011 (redigerat) bon nuit au revoir Redigerat 5 juni 2011 av Neosus
laxlaxlax Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 En grej man får ta när man odlar skägg att det kan börja klia så helvetes förbannat jätteJÄTTEmycket. Det är jobbigt, men det är bara att ta en för laget och bita ihop 😑 Bara i början!
Pico Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Bara i början! Eller mot slutet som det brukar bli för mig. 😄
Dingbats Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Seriöst nej, han ser ganska skabbig ut när han fått ut lite skägg som det är nu! 😛 Ja men det gör ju jag också!
Dingbats Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Ska nog låna mer Sture Dahlström sen på biblioteket. Det tråkiga då är ju att man inte får behålla dem i bokhyllan.
Overkill Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Just nu kan jag nog ändå hålla med. Men det är mest för att det blir lite moment 22 – känns töntigt gå runt i shorts med vita ben men hur blir man av med vita ben om man fortsätter med jeans? Det blir så varmt med jeans ibland bara.
Dingbats Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Just nu kan jag nog ändå hålla med. Men det är mest för att det blir lite moment 22 – känns töntigt gå runt i shorts med vita ben men hur blir man av med vita ben om man fortsätter med jeans? Det blir så varmt med jeans ibland bara. Du får sätta dig på gården och sola. Själv löser jag det genom att ha jeans oavsett temperatur. Det är svårt att se classy ut i shorts. Fint att du bemödade dig om att fixa ett riktigt tankstreck förresten.
Memphis Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 (redigerat) Hej! Har haft de bästa dagarna i mitt liv. Varit otroligt romantiskt och underbart. Är trött i läpparna efter allt pussande. 😛 Såatte, minne för livet. Snyggt med baskern Fidden! Pazo, Killis - Lät ju galet i helgen me backstage, VIP, snacka me producenter osv. Tror som Dingis att ni snart kan få genombrott om ni fortsätter så. Uttrycket "att kunna med" något är enligt mig också ett hyfsat vanligt och vedertaget uttryck. Låter ju visst normalt Pazo. 😛 Redigerat 6 juni 2011 av Memphis
Dingbats Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Hej! Har haft de bästa dagarna i mitt liv. Varit otroligt romantiskt och underbart. Är trött i läpparna efter att pussande. 😛 Såatte, minne för livet. Bilder bilder bilder bidler bidler bilde rl
Memphis Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 (redigerat) Bilder bilder bilder bidler bidler bilde rl hehe. 😛 Hon (och jag) gillar inte att bli fotad men jag försökte ändå, fast blev inte av. Får bli vid senare tillfälle. Redigerat 6 juni 2011 av Memphis
Pazo Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Men hallau! Ska nog göra om ett par gamla braller till Shorts nu!
Overkill Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Du får sätta dig på gården och sola. Själv löser jag det genom att ha jeans oavsett temperatur. Det är svårt att se classy ut i shorts. Fint att du bemödade dig om att fixa ett riktigt tankstreck förresten. Nu har jag köpt ett par bättre shorts i alla fall. På mac är det bara alt + - så får man –. Gör alltid det av ren vana.
Overkill Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Dingis nu får du förklara hur man tar sig från centralen till tekniska museet enklast och snabbast.
Dingbats Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 «»¢“”nnµ··º’N’‘‘’©>‘’><<¦¦|æßðđŋħjĸłøæ@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ƧЪŊĦJ&ŁØÆ@ł€¶ŧ←↓→øþӧΩŁE®Ŧ¥↑ıØÞǺ ©@£€¾|[]}¾|[]}\¡⅛¥⅜⅝\{}°¿¸ Nej, jag verkar inte ha något tankstreck.
Dingbats Postat 6 juni 2011 Postat 6 juni 2011 Dingis nu får du förklara hur man tar sig från centralen till tekniska museet enklast och snabbast. Det funderade jag också på, jag kan inte det utantill, jag är aldrig där borta. På sl.se säger de att man ska ta buss 69 eller 69K från Sergels torg, så det är väl så. Men jag vet inte riktigt vart själva busshållplatsen ligger där.
Recommended Posts