Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Alltså jag tror jag drar tillbaks den där alla i längsta-inbjudan, för det blir för konstigt med de andra gästerna osv hehhehehhehe

Annons
Postat (redigerat)

He da!

Lax x3 har skrivit i över en timme nu.

Intressant.

Japp. Och det jag skrev var:

aaah

Ett tecken i kvarten. Så göttigt känns det att vara klar med ett examinationsarbete.

Redigerat av laxlaxlax
Postat

Ser att två personer har lagt till mej som vän. Hur funkar detta? Förväntas man göra nåt i gengäld? Medför det några fördelar?

Finns ingen instruktionsbok för det. Du får helt enkelt ta och fundera ut vad det innebär med empiri.

Postat

"Träffade iaf en tjej där uppe som inte alls var som alla andra...det var något med henne som gjorde att jag fick den här WoW-känslan i kroppen"

Postat

Finns ingen instruktionsbok för det. Du får helt enkelt ta och fundera ut vad det innebär med empiri.

Förstår inte det här inlägget heller så nu är jag dubbelt så förvirrad.

Postat

Nu kan alla lyssna på bandet jag pratade om igår. Man kan ladda hem the movies samtliga låtar från deras 5 lp. Debatt och neosus kanske rentav skulle kunna gilla dom.

Postat

Ge mig din adress så ska du få post någon gång. När du minst anar det!

Majrovägen 31

122 49 Enskede

Inte mjältbrand tack!

Postat

Nu kan alla lyssna på bandet jag pratade om igår. Man kan ladda hem the movies samtliga låtar från deras 5 lp. Debatt och neosus kanske rentav skulle kunna gilla dom.

Var nånstans ifrån? Har de en officiell webbsida där sådant tillåts kanske?

Postat (redigerat)

Söker man på The Movies så kommer man bara till en massa film...

är det ett lokalt undergroundband?

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.