Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Dessutom, jag ska tvätta håret, borsta tänderna, sätta på ugnen för fiskgratängen.

Kanske gå ut och handla dryck av något slag.

Inga laissez-faire poäng till dig idag, Debban.

Postat

Inga laissez-faire poäng till dig idag, Debban.

Eller så slår jag tärning om det.

Kan sluta med att jag tvättar ugnen,

borstar fiskgratängen och handlar nya tänder.

Postat

Apropå Debban...

jag såg en dokumentär om San Quentin.

Det var en man där som hette Debra, som i Deborah fast kortare.

Men han hade nog inte gjort någon könsoperation.

Däremot undrar jag varför hans röst blivit sådär.... annorlunda.

Hur går det till?

Medfött?

Mediciner?

Postat

På tv sa en dam att man bör sluta med mjölk, mjöl och socker.

Det skulle kunna gå, även om det skulle bli tufft.

Särskilt vad gäller mjölken.

Postat (redigerat)

Elgitarr

Akustisk gitarr

Hammond med dist

Wurlitzer

Trummor

Farfisa Pro-orgel

Sång

Kör

Koskälla

Elbas

Så får det bli på låten i helgen.

3:45

Redigerat av debatt
Postat

Elgitarr

Akustisk gitarr

Hammond med dist

Wurlitzer

Trummor

Farfisa Pro-orgel

Sång

Kör

Koskälla

Så får det bli på låten i helgen.

3:45

Glöm inte basen.

Postat

En blandning mellan BTO, Kevin Ayers, Made In Sweden och lite Yes.

Undrar bara om jag ska skicka wav- eller mp3-fil.

Får nog bli wav. Tyckte han sa det.

Postat

En blandning mellan BTO, Kevin Ayers, Made In Sweden och lite Yes.

Lite Yes för att bryta ytspänningen? Sen tycker jag du ska byta ut BTO mot BWO.

Postat

Efter drygt 2 minuter ändrar den tidiga hårdrockslåten karaktär och blir till psykedelia med frenesi i basspelet och orglarna.

Så har jag planerat.

Postat

Efter drygt 2 minuter ändrar den tidiga hårdrockslåten karaktär och blir till psykedelia med frenesi i basspelet och orglarna.

Så har jag planerat.

Men släpp skiten nån gång nu för helvete! Börjar nästan misstänka att du bara hittar på, så som du drar ut på allting. Jag vill ju höra. Jag köper deluxevinylen med affisch och luktsuddisar och hela kitet.

Postat

Ofan! Själv borstar jag tänderna och sånt där av bara farten.

Jag med, men så lever ju vi ett torftigare liv än debatt.

Postat (redigerat)

Åh, äntligen börjar uppgiften närma sig sitt slut.

Jag frågade min mentor på praktikskolan om kunde se mellan fingrarna att jag skubbade från hans lektioner nu på eftermiddagen för att göra klart en examinationsuppgift. Han sa, "Du känner väl mig? Mina fingrar är väldigt glesa." Och inget mer. Haha, han är cool.

Nu sitter jag och korrläser för tredje gången och småstädar. Och svävar på färdig-med-skolarbete-ämnen som bubblar i blodet.

Redigerat av laxlaxlax
Postat

Jag med, men så lever ju vi ett torftigare liv än debatt.

Är du och jag vi nu?

Passa dig! Jag har ett horn i sidan på dig sen jag fick nöjesguiden-vibbar på din releasefest. Svårt att förklara varför nån från längsta ska komma.. morr.. Är det bara folk med viss bildningsnivå som får komma kanske? morr..

Postat

Är du och jag vi nu?

Passa dig! Jag har ett horn i sidan på dig sen jag fick nöjesguiden-vibbar på din releasefest. Svårt att förklara varför nån från längsta ska komma.. morr.. Är det bara folk med viss bildningsnivå som får komma kanske? morr..

Jag och kungen är "vi" om sammanhanget så kräver.

Det kan väl finnas massor med anledningar att det är svårt att motivera att någon ska komma? Inte bara Nöjesguiden-anledningar, som hipphet och trendkänslighet. Till exempel ålder och att ingen på festen känner personen i fråga. Det där med bildningen är bara dina hjärnspöken.

Postat

Börjar nästan misstänka att du bara hittar på, så som du drar ut på allting. Jag vill ju höra. Jag köper deluxevinylen med affisch och luktsuddisar och hela kitet.

Du behöver inte misstänka nånting faktiskt. Röstproblemen har varit mitt hinder i 14 månader,

för att slutföra projekt numero 1. Luktsuddisar? 😆🥰 Då inspelningarna till nya plattan

redan påbörjats, tredjelåten nu i helgen, så kommer två cd komma ut detta året! Den första är ju

"gamla" låtar som tagit "hundra år". Den nya kommer att spelas in mycket snabbare. Tänkte ett tag

göra en dubbel, men släpper första snart och sedan den andra efter några månader innan jul.

Bok. Fick veta att flera förlag håller på med mitt manus... otroligt mycket längre tid än vad som är

normalt. Normalt avsätter de 2-3 veckor till ett manus, säger de. Mitt tar ofantligt

mycket längre tid än så. Jag spräcker tidsgränsen med över tusen procent.

Jag kommer pm-a.

Postat

En annan viktig frågeställning jag brottas med idag är huruvida jag ska spela in trummorna i vardagsrummet eller i sovrummet eller någon annanstans?

Har du köpt trummor?

Postat

Jag och kungen är "vi" om sammanhanget så kräver.

Det kan väl finnas massor med anledningar att det är svårt att motivera att någon ska komma? Inte bara Nöjesguiden-anledningar, som hipphet och trendkänslighet. Till exempel ålder och att ingen på festen känner personen i fråga. Det där med bildningen är bara dina hjärnspöken.

Kan inte bestämma mej för om jag ska komma eller inte. Blir det någon förtäring? Rosévin är det värsta rävgift som finns men det är närmast obligatoriskt på vernissager av olika slag. Vet inte vad som gäller för ett plattpartaj dock.

Postat

Ser att två personer har lagt till mej som vän. Hur funkar detta? Förväntas man göra nåt i gengäld? Medför det några fördelar?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.