laxlaxlax Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Maghåret? Hur hårig är du? Inte särskilt, men det syns när det försvinner.
debatt Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 nej jag ska nog ta och hoppa i duschen nu. heda Har du studsmatta därinne? 😕
Dingbats Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Ja, typ att han lade in en stöd på hon tjejjen och de vaknade upp på morgonen pratande och inser att de är typ kusiner. Ja, eller syskon.
Neosus Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Jag skulle inte rekommendera att hoppa in, mest pga av halkrisk. Men du gör som du vill förstås. ...såattee...
debatt Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Jag trodde Lax x3 skulle berätta att han vält en blomkruka och att någon dog av den på trottoaren.
Memphis Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Kommer ju osökt att tänka på denna. 😄 Fanns inte i bra kvalité.
debatt Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Blev du portad? heda Tvärtom. Ingen blev portad tidigare. Nu kan bara jag och några till komma in. heda
Neosus Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Kommer ju osökt att tänka på denna. 😄 Fanns inte i bra kvalité. hahaha 😆
debatt Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 (redigerat) Jag har en tand där fyllningen åker ut efter varje lagningsförsök. Hur ska man komma tillrätta med det? Det är inget annat fel på den. Blir ett återbesök igen snart. Redigerat 4 maj 2011 av debatt
SadamJR Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Kommer ju osökt att tänka på denna. 😄 Fanns inte i bra kvalité. Dom där scenerna lär va på riktigt.
laxlaxlax Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Varför funkar inte direktlänkning av youtube nuförtiden?
debatt Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Dom där scenerna lär va på riktigt. Om det nu finns så håriga människor.
Memphis Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 (redigerat) Varför funkar inte direktlänkning av youtube nuförtiden? Gör du en extern länk av det? Man ska bara klistra in adressen utan att göra något annat. För jag testade förhandsgranska din länk och det fungerade. Hade faktiskt sett det klippet för längesedan. Sköna moves. 😆 Redigerat 4 maj 2011 av Memphis
laxlaxlax Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Gör du en extern länk av det? Man ska bara klistra in adressen utan att göra något annat. För jag testade förhandsgranska din länk och det fungerade. Hade faktiskt sett det klippet för längesedan. Sköna moves. 😆 Jo, klippte bara in. Men det får bli en annan dags problem Natti natti.
laxlaxlax Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 (redigerat) troligtvis för att det är .be kanseke? Provade både den och den andra adressen. nu funkar det. jaha. Redigerat 4 maj 2011 av laxlaxlax
debatt Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 http://www.youtube.com/watch?v=RNNlXH6nnHw&feature=related
Fidden Postat 4 maj 2011 Trådstartare Postat 4 maj 2011 Eller OKEJ men det är fan skitpinsamt. En polare rakade ett hjärta på magen på mig på fyllan.. på maghåret. det var en rolig grej då men ser mest ut som jag blivit opererad eller nåt. Har så småningom börjat växa ut men nu fick jag den fixa idén att jag aaargh kunde raka det jämnt med håret runtomkring så det inte ser så jäkla kajko ut. Det blev inte så lyckat. Fan. Får strunta i simhallen på nån månad. Menar du allvar är du sååå mycket svennigare än jag trodde du var... typ "hjälp, vad ska folk säga nu när jag trimmat maghåret 😮" 😆
Recommended Posts