Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Den här grejen är det: http://makemusiksthlm.com/

Spännande.

"Antingen så hittar vi en scen där du kan spela (en offentlig plats eller hos någon av våra partners, t.ex. ett café, en butik, ett sjukhus, ett museum, etc.) eller så väljer du själv en plats som vi i så fall försöker ordna åt dig."

Sista anmälningsdag 6 maj.

😲

Postat

Gratis!

Blev fan lite sugen på att vara med, men har inget band som är på :/ Lär väl vara för sent ivf iofs.

Nä är nog inte för sent. Vi skickade in rätt nyligen, men sen känner vi iofs en som jobbar med eventet också.

Postat

Ingen aning men en timma säkert. Vore kul! Även om du inte kanske uppskattar musiken så kanske det är lite roligt se vad vi gör.

Jag tror säkert jag uppskattar musiken. Det är ju ingen genre jag sitter och pressar till vardags, men i en sån situation är det ju en helt annan grej. Då är sån musik toppen.

Postat

Åh det kan jag nog inte berätta, det är så pinsamt..

Men kom igen. Har man sagt A får man säga resten av alfabetet.

Postat

Var kan jag spela?

Det finns två möjligheter.

1/ Antingen du låter oss göra matchmaking för er efter din musikgenre, spelplats, tid, tillgänglighet etc. med en av de partners vi har (barer, gallerier, museer, kaféer, butiker, sjukhus ...) eller en av de offentliga spelplatser vi ordnar i Stockholms innerstad.

2/ Eller så har du en speciell plats där du vill spela. En park, ett gathörn... Berätta vad du tänker så försöker vi hjälpa till med tillstånd, så du kommer inte behöver bli avvisad, men vi kommer inte att ge någon utrustning.

Obs! Vi kommer att ge tillstånd att vistas på marken, men du måste vara medvetna om omgivningen (affärer, hus, restauranger)

och välja en plats där musik kommer att rymma smidigt.

Hur gör du om du vill delta?

Fyll i formuläret nedan och skicka tillbaka med mail senast den 6 maj 2011 till band.makemusiksthlm@gmail.com

Postat

Eller OKEJ men det är fan skitpinsamt.

En polare rakade ett hjärta på magen på mig på fyllan.. på maghåret. det var en rolig grej då men ser mest ut som jag blivit opererad eller nåt. Har så småningom börjat växa ut men nu fick jag den fixa idén att jag aaargh kunde raka det jämnt med håret runtomkring så det inte ser så jäkla kajko ut. Det blev inte så lyckat. Fan. Får strunta i simhallen på nån månad.

Postat

En polare rakade ett hjärta på magen på mig på fyllan.. på maghåret. det var en rolig grej då men ser mest ut som jag blivit opererad eller nåt. Har så småningom börjat växa ut men nu fick jag den fixa idén att jag aaargh kunde raka det jämnt med håret runtomkring så det inte ser så jäkla kajko ut. Det blev inte så lyckat. Fan. Får strunta i simhallen på nån månad.

Men gud, det var väl inte så farligt. Det finns värre saker i världen. Ta det lugnt. Det är över innan du hinner blinka.

Postat (redigerat)

haha, var ju inte så farligt. Kul grej dock. 😛

edit, kul att dingis skrev typ likadant.

Redigerat av Memphis
Postat

Maghåret? Hur hårig är du?

Postat

Trodde det skulle vara något med långtgående konsekvenser i åratal framöver.

Ja, typ att han lade in en stöd på hon tjejjen och de vaknade upp på morgonen pratande och inser att de är typ kusiner.

Postat

Trodde det skulle vara något med långtgående konsekvenser i åratal framöver.

Jajaja det är klart det är småaktigt men vafan. Ser kanske ut som jag försökt ansa magen, liksom.. jäkligt o-laxigt..

Postat

nej jag ska nog ta och hoppa i duschen nu.

heda

Jag skulle inte rekommendera att hoppa in, mest pga av halkrisk. Men du gör som du vill förstås.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.