debatt Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Stressa ned k9! Då kan du bli kvitt det. Tugga bara kålrot i ett par månader och mät sedan. Det gjorde de Auswitz-fångar som hade diabetes och blev fria från det.
debatt Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Va fan! Ska ru flytta Dingbats? Jag som kanske ska flytta till Söder...
SadamJR Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Va fan! Ska ru flytta Dingbats? Jag som kanske ska flytta till Söder... Vart ska du flytta, och när, och varför? God morgon förresten.
k9 (oregistrerad) Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Tak för omtanken Debatt. 🥰 Men jag kommer inte kunna koppla av förens jag får flytta. Det är ju snart tre månader sedan de sa att det var ungefär två veckor kvar på bygget. När de är klara har ju jag en månad, minst, innan jag hunnit skaffa alt jag behöver.
CHAE Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 G'morrn. Måttligt kul att gå upp idag. Det snöar ju 😏 Vilket jävla rövmos!
k9 (oregistrerad) Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Men neeeej! Nu vart det som vanligt med Skanska. Jag gick med på att de skulle ringa upp mig igen senare. Fast att jag av erfarenhet inte tror att de kommer att göra det... grrrr 😱😠😠🙁
Overkill Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Jävlar vad bra recensioner Fleet Foxes nya får. Detta är millenniets mästerverk
Dingbats Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Jävlar vad bra recensioner Fleet Foxes nya får. Detta är millenniets mästerverk Såg det, pallade inte ens läsa recensionen. DN slänger alltid ut femmor till såna där "jaha?"-bra skivor.
Dingbats Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Ska nog byta avatar snart. Coolheten känns inte som mitt mest utmärkande drag längre.
laxlaxlax Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Någon av dessa? Tvåan är ju underbar. Där skymtar både en inomhus-en. Möjligen målad på tapeten. Och en taffel!
SadamJR Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 (redigerat) Jävlar vad bra recensioner Fleet Foxes nya får. Detta är millenniets mästerverk Läste recensionen. Ska kolla om dom finns på spotify när jag kommer hem, om internet funkar idag. Redigerat 4 maj 2011 av SadamJR
SadamJR Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Ska nog byta avatar snart. Coolheten känns inte som mitt mest utmärkande drag längre.
laxlaxlax Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 (redigerat) EDIT: .. roligt med nån som ansträngt sig för att maska bort en undertext nederst i fält på bilden. Men däremot inte brytt sig om upplösningen på bilden efter exporteringen.. Ack ve ack ve. Det får en bildlärares ögon att tåras. Redigerat 4 maj 2011 av laxlaxlax
k9 (oregistrerad) Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Bläääh! Måte gå IRL igen.... 😐 hej hå hej hå till "gruvan" nu jag gå 😏
SadamJR Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Någon av dessa? Tvåan är ju underbar. Där skymtar både en inomhus-en. Möjligen målad på tapeten. Och en taffel! Den översta bilden visar den unge werther i den klassiska wehrterdräkten, eller Werthermontur, som tysken säjer.
SadamJR Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Han har naturligtvis samma kläder på alla bilder, men den översta visar vilka färger den har.
laxlaxlax Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 Han har naturligtvis samma kläder på alla bilder, men den översta visar vilka färger den har. Sån skulle man ha!
laxlaxlax Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 (redigerat) Förresten den där Werther-känslan av att både få och inte få är ju rätt tidlös.. tänkte på Lady Gaga's alejandro imorse. Don't call my name, don't call my name, Alejandro I'm not your babe, I'm not your babe, Fernando Don't wanna kiss, don't wanna touch Just smoke one cigarette and hush Don't call my name, don't call my name, Roberto Don't bother me, don't bother me, Alejandro Don't call my name, don't call my name, bye Fernando I'm not your babe, I'm not your babe, Alejandro Don't wanna kiss, don't wanna touch, Fernando Det är ju rätt tydligt att hon vill ha avstånd. Men alla som hört låten kan väl inte undgå att tyda saknad och viljan efter närhet på sättet hon sjunger orden. Eller vad säger ni andra? Tycker nån mer att låtens text och känsla ger dubbla budskap? Redigerat 4 maj 2011 av laxlaxlax
laxlaxlax Postat 4 maj 2011 Postat 4 maj 2011 (redigerat) Nähä, man kanske skulle registrera sig en vapensköld. EDIT: Typ såhär: http://www.heraldik.se/svk/index.html Redigerat 4 maj 2011 av laxlaxlax
Recommended Posts