laxlaxlax Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 LIGHT-NING BOLT, LIGHT-NING BOLT Har jag ju redan lagt till för evigheters sen jueh.
SadamJR Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 Stressrelaterad diabetes, tror de att jag kanske har... Så då var det därför du var så törstig.
laxlaxlax Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 Kom förresten och tänka på "Svenskt musikliv när "svenskar" är en "minoritet" i landet"- tråden när min Irakiske frukthandlare önskade "Trevlig Valborg!" i lördags. Vallhagen låste visst den tråden.
laxlaxlax Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 Ett styck bok med OSTIGA fantasyillustrationer av Boris Vallejo beställd hemåt. En av favoriterna:
Overkill Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 Kom förresten och tänka på "Svenskt musikliv när "svenskar" är en "minoritet" i landet"- tråden när min Irakiske frukthandlare önskade "Trevlig Valborg!" i lördags. Vallhagen låste visst den tråden. Kul tråd.
SadamJR Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 jag ska koka kaffe och kissa vad ska DUUUU göra Röra ihop en smet.
debatt Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 k9 - den varianten kan du bli av med! i övrigt: man vänder ryggen till ett knappt dygn och med ens sätter konflikterna igång i en tråd.
debatt Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 Memph, en skjuten i Johanneberg också... och på Hisingen... 7 st på kort tid alltså.
debatt Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 Kom förresten och tänka på "Svenskt musikliv när "svenskar" är en "minoritet" i landet"- tråden när min Irakiske frukthandlare önskade "Trevlig Valborg!" i lördags. Vallhagen låste visst den tråden. Låsa trådar har jag aldrig förstått vitsen med, då kan de ligga gärna förpassas till Papperskorgen.
SadamJR Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 k9 - den varianten kan du bli av med! i övrigt: man vänder ryggen till ett knappt dygn och med ens sätter konflikterna igång i en tråd. Vilken tråd?
debatt Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 Vilken tråd? Jag tänkte på den där tråden med diskussionen med Double Penetration om Valet 2010.
Dingbats Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 Om fyra minuter har jag gjort absolut ingenting i en timme.
Dingbats Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 Från början av juni till slutet av augusti kommer jag ha ABSOLUT INGENTING att göra. Möjligtvis dö, eller kanske i alla fall försätta mig i någon form av standby. Lobotomera mig kanske vore nåt. Börja med heroin. Vet inte vad som är bäst att satsa på.
SadamJR Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 Jag tänkte på den där tråden med diskussionen med Double Penetration om Valet 2010. Har själv skrivit nägra rader där. Vem är double penetration?
SadamJR Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 Från början av juni till slutet av augusti kommer jag ha ABSOLUT INGENTING att göra. Möjligtvis dö, eller kanske i alla fall försätta mig i någon form av standby. Lobotomera mig kanske vore nåt. Börja med heroin. Vet inte vad som är bäst att satsa på. Sommarjobb? Åka nånstans?
Dingbats Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 Sommarjobb? Åka nånstans? Har sökt lite men inte fått något. Åka vart. Ensam. Woho.
Neosus Postat 3 maj 2011 Postat 3 maj 2011 En sak är då helt säkert och det är säkert en sak som är helt
Recommended Posts