debatt Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Emma Watson igen. Nu 52 kg, 168 cm. (Bilden innan måste varit gammal)
CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 källarfranska med färsbiff oboy Go to TOWN on that bad boy now 🙂 Har meckat matlådor: * Pasta och min legendariska köttfärsås * Fläskfilé, gorgonzolasås och klyftpotatis * Grillspett med tsaziki * Fiskpinnar, stuvad spenat och potatis ...och på fredag käkar jag på jobbet för då är det stekt strömming och potatismos!
CHAE Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Emma Watson igen. Nu 52 kg, 168 cm. (Bilden innan måste varit gammal) There you go...
Neosus Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Såjaa.. då har man jobbat färdigt. Nu äre HEEEEEEEEELG!!!!! woho! 😄
SadamJR Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Go to TOWN on that bad boy now 🙂 Har meckat matlådor: * Pasta och min legendariska köttfärsås * Fläskfilé, gorgonzolasås och klyftpotatis * Grillspett med tsaziki * Fiskpinnar, stuvad spenat och potatis ...och på fredag käkar jag på jobbet för då är det stekt strömming och potatismos! Stuvad spenat är nästan det enda jag inte äter.
SadamJR Postat 1 maj 2011 Postat 1 maj 2011 Och torskrom. Däremot minns jag att valbiff var riktigt gott. Sånt får man inte längre.
Overkill Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Vaknade kvart i 5 och har sån pluggångest att jag inte kan somna igen... Fett drygt.
k9 (oregistrerad) Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Oj för mycket för att jag ska kunna läsa ikapp nu igen. 😆 Har just vaknat efter att firat slampan, Vart bognog , djembe gitarr och ukulele jam nere vid sjön. Passade på att elda lite skräp hemifrån med....
laxlaxlax Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Sitter och planerar en lektion om logotyper, loggor o skyltar och sånt. Ungdomarna ska få i uppgift att smälla ihop nåt dylikt. Funderar just nu på hur stor uppgiften ska vara. Och letar samtidigt bildexempel o material till föreläsning.
laxlaxlax Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Valet är ditt! Jag kommer ha svårt att förklara för mina medarrangörer varför du ska komma, men jag har inget emot det personligen! Skulle inte förklaringen kunna vara "jag vill att den här personen kommer"? Vad har ni annars för "förklaringar" när ni bestämmer vilka som ska komma?
Overkill Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Nu är det lite drygt för vi gjorde ju två remixer åt lilla sällskapet och den vi blev nöjda med är den som inte hamnade på spotify.
Neosus Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Nämen va i helvete jag har glömt koka mig en kopp kaffe idag. 🤪
Recommended Posts