Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Memphis. Första låten var

god, fin, finfin, prima, fräsch, cool, schysst, just, läcker, vass, utmärkt, förträfflig, lysande, fantastisk, förstklassig, duktig, strong, skicklig, nyttig, gynnsam , okej, reko, hedervärd, hederlig frisk, återställd, kry, sund, ansenlig

Annons
Postat

god, fin, finfin, prima, fräsch, cool, schysst, just, läcker, vass, utmärkt, förträfflig, lysande, fantastisk, förstklassig, duktig, strong, skicklig, nyttig, gynnsam , okej, reko, hedervärd, hederlig frisk, återställd, kry, sund, ansenlig

Men här vore ju "gött" ogrammatiskt, så det gör ju detsamma.

Postat

haha, synonym-mannen.

Postat

Hade tänkt säga

göttig.

Det kan du säga fem gånger till innan jag börjar störa mig på det. Dock inte för tätt inpå varandra.

Postat (redigerat)

Men här vore ju "gött" ogrammatiskt, så det gör ju detsamma.

Jag brukar säga Gött Kött rätt ofta och har spunnit vidare på det med ogrammatiska och härliga uttryck. Så brukar roa mig med att säga tex. Gött Glass, Gött mat, Gött läsk.

😄

Redigerat av Memphis
Postat

Men var den bra?

Postat (redigerat)

Ja

Okej, byter du för att de är utslitna eller byter du för skojs skull mot typ bilder och sånt?

Redigerat av Memphis
Postat

Sköna låtar Laxis! Båda hamnade i min Happy-list. ☺️ Doris låten kände jag igen men ingen aning var jag hört den, någon film kanske.

Postat (redigerat)

Hoppsan. Nu fick jag ett flörtigt mail av en annan på bildprogrammet som var där när jag satt och skulpterade idag.

"Ämne: hej 🙂

Glömde säga till dig idag att du gör visst nytta!

Genom att gå runt med ett sött leende på läpparna! =)"

Redigerat av laxlaxlax
Postat

( Hon kom och frågade mig saker hela tiden. Sådant jag inte visste svaret på, och ursäktade mig med att jag nog inte var till någon nytta för henne. )

Postat

Hoppsan. Nu fick jag ett flörtigt mail av en annan på bildprogrammet som var där när jag satt och skulpterade idag.

SCOOORE på det hörru 🙂

Postat

!!

Är hon söt?

Postat

Fan, nu börjar jag magiskt göra långa låtar. Förut har jag fått kämpa för att komma över 2:30, nu landar allt på runt fyra minuter av sig självt.

Postat

Hur gammal är hon?

Postat

Fan, nu börjar jag magiskt göra långa låtar. Förut har jag fått kämpa för att komma över 2:30, nu landar allt på runt fyra minuter av sig självt.

sitter du och ... proddar.. ikväll?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.