laxlaxlax Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Memphis. Första låten var god, fin, finfin, prima, fräsch, cool, schysst, just, läcker, vass, utmärkt, förträfflig, lysande, fantastisk, förstklassig, duktig, strong, skicklig, nyttig, gynnsam , okej, reko, hedervärd, hederlig frisk, återställd, kry, sund, ansenlig
Dingbats Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Memphis. Första låten var god, fin, finfin, prima, fräsch, cool, schysst, just, läcker, vass, utmärkt, förträfflig, lysande, fantastisk, förstklassig, duktig, strong, skicklig, nyttig, gynnsam , okej, reko, hedervärd, hederlig frisk, återställd, kry, sund, ansenlig Men här vore ju "gött" ogrammatiskt, så det gör ju detsamma.
SadamJR Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Bonobo heter de. Det ska stå på grekiska i Grekland tycker jag. Är det såna där dvärgchimpanser som jämt knullar?
laxlaxlax Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Men här vore ju "gött" ogrammatiskt, så det gör ju detsamma. Hade tänkt säga göttig.
Memphis Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Memphis. Första låten var god, fin, finfin, prima, fräsch, cool, schysst, just, läcker, vass, utmärkt, förträfflig, lysande, fantastisk, förstklassig, duktig, strong, skicklig, nyttig, gynnsam , okej, reko, hedervärd, hederlig frisk, återställd, kry, sund, ansenlig haha, synonym-mannen.
Dingbats Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Hade tänkt säga göttig. Det kan du säga fem gånger till innan jag börjar störa mig på det. Dock inte för tätt inpå varandra.
laxlaxlax Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 haha, synonym-mannen. liktydliga ord-herren om jag får be
laxlaxlax Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Det kan du säga fem gånger till innan jag börjar störa mig på det. Dock inte för tätt inpå varandra. ajaj kapten
Memphis Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 (redigerat) Men här vore ju "gött" ogrammatiskt, så det gör ju detsamma. Jag brukar säga Gött Kött rätt ofta och har spunnit vidare på det med ogrammatiska och härliga uttryck. Så brukar roa mig med att säga tex. Gött Glass, Gött mat, Gött läsk. 😄 Redigerat 27 april 2011 av Memphis
SadamJR Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Memphis. Första låten var god, fin, finfin, prima, fräsch, cool, schysst, just, läcker, vass, utmärkt, förträfflig, lysande, fantastisk, förstklassig, duktig, strong, skicklig, nyttig, gynnsam , okej, reko, hedervärd, hederlig frisk, återställd, kry, sund, ansenlig Men var den bra?
Memphis Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 (redigerat) Ja Okej, byter du för att de är utslitna eller byter du för skojs skull mot typ bilder och sånt? Redigerat 27 april 2011 av Memphis
laxlaxlax Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Men var den bra? Det var sökordet på synonymer.se. Som du nog listade ut. Göttig fanns inte med.
laxlaxlax Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Memfys, uppade längstalistan med två skillingtryck.
Memphis Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Sköna låtar Laxis! Båda hamnade i min Happy-list. ☺️ Doris låten kände jag igen men ingen aning var jag hört den, någon film kanske.
laxlaxlax Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 (redigerat) Hoppsan. Nu fick jag ett flörtigt mail av en annan på bildprogrammet som var där när jag satt och skulpterade idag. "Ämne: hej 🙂 Glömde säga till dig idag att du gör visst nytta! Genom att gå runt med ett sött leende på läpparna! =)" Redigerat 27 april 2011 av laxlaxlax
laxlaxlax Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 ( Hon kom och frågade mig saker hela tiden. Sådant jag inte visste svaret på, och ursäktade mig med att jag nog inte var till någon nytta för henne. )
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Hoppsan. Nu fick jag ett flörtigt mail av en annan på bildprogrammet som var där när jag satt och skulpterade idag. "Ämne: hej 🙂 Glömde säga till dig idag att du gör visst nytta! Genom att gå runt med ett sött leende på läpparna! =)" SCOOORE på det hörru 🙂
Dingbats Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Hoppsan. Nu fick jag ett flörtigt mail av en annan på bildprogrammet som var där när jag satt och skulpterade idag. "Ämne: hej 🙂 Glömde säga till dig idag att du gör visst nytta! Genom att gå runt med ett sött leende på läpparna! =)" !! Är hon söt?
Overkill Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Alltså du är en sån brudmagnet. Casanova är nog ditt andranamn.
Dingbats Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Fan, nu börjar jag magiskt göra långa låtar. Förut har jag fått kämpa för att komma över 2:30, nu landar allt på runt fyra minuter av sig självt.
SadamJR Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Hoppsan. Nu fick jag ett flörtigt mail av en annan på bildprogrammet som var där när jag satt och skulpterade idag. "Ämne: hej 🙂 Glömde säga till dig idag att du gör visst nytta! Genom att gå runt med ett sött leende på läpparna! =)" Hur gammal är hon?
Pazo Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Okej, byter du för att de är utslitna eller byter du för skojs skull mot typ bilder och sånt? Slitna!
SadamJR Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Lyssnade lite på imogen heap som är så hajpad här. Acapella med vocoder.
laxlaxlax Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Fan, nu börjar jag magiskt göra långa låtar. Förut har jag fått kämpa för att komma över 2:30, nu landar allt på runt fyra minuter av sig självt. sitter du och ... proddar.. ikväll?
Recommended Posts