Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Härom natten drömde jag att Emma Watson hade en scen i en film där man i väldig närbild fick se hur hon gnuggade fitta medan hon blev pullad av Robert Pattinson. Eftersom ni frågade!

Du mår visst bättre nu.

Annons
Postat

Härom natten drömde jag att Emma Watson hade en scen i en film där man i väldig närbild fick se hur hon gnuggade fitta medan hon blev pullad av Robert Pattinson. Eftersom ni frågade!

😲☺️😄😆 .... 😕 You're a very disturbed young man. Gotta love you thou.

Postat

😲☺️😄😆 .... 😕 You're a very disturbed young man. Gotta love you thou.

Jag brukar uttala alla dina "thou" som i "thou shalt not kill", är det okej?

Postat

Jag är bra på att göra av med dom.

Jag är bra på att sno dem.

Postat

Det passar sig för en ekonomstudent.

Ojoj nu är du ute på djupt vatten. Jag är ingen ekonom. Jag är nationalekonom. Viktig skillnad!!

Har sparat 19 000 sen början av hösten, fattar inte riktigt hur (eller när) det blev så mycket. Men så blev det.

Postat

Jag brukar uttala alla dina "thou" som i "thou shalt not kill", är det okej?

Kör på.

Postat

Jag brukar snatta saker ibland.

Snatta vad? Godis? Små bilar?? Kroppsdelar???

Postat

Ojoj nu är du ute på djupt vatten. Jag är ingen ekonom. Jag är nationalekonom. Viktig skillnad!!

Pff, en X-Y är ju en sorts Y. Ju!!

Postat

Jo men ekonom är ju ett släkte av människor som inte riktigt är mina favoriter om man säger så.

Nej, jag minns att de var de tråkigaste av alla när man gick i gymnasiet.

Postat (redigerat)

Vilket är mest OK att high five:a på?

1) ond diktator som precis fått sitt dödsstraff verkställt

X) barn som cyklar omkull, slår sig och gråtskriker

2) extremt hatad släktmedlem som dött

Iofs ganska lame att HF:a grejer men ändå, liksom...

Redigerat av CHAE
Postat

Klistermärken en gång och en penna en gång.

Dääämn, your're hardcore. Och jag som tyckte att JAG var tuff när jag snattade en Japp! när jag var sju år.

Postat

"Gråtpulla" alt. "skrattpulla" är två ganska sköna ord 😑

Postat

Vilket är mest OK att high five:a på?

1) ond diktator som precis fått sitt dödsstraff verkställt

X) barn som cyklar omkull, slår sig och gråtskriker

2) extremt hatad släktmedlem som dött

Iofs ganska lame att HF:a grejer men ändå, liksom...

X

Postat (redigerat)

Det känns som om Umemagnus svar i det här inlägget är en kandidat till "Instant classic"-forum-citat-tråden-bla-bla

Burn!

Redigerat av CHAE
Postat

.........

......

..... NU

ger jag upp hoppet om att träffa en brud. På väldigt väldigt länge.

Har du rakat av dig ögonbrynen eller vad?

Postat

.........

......

..... NU

ger jag upp hoppet om att träffa en brud. På väldigt väldigt länge.

Vad bra. Det är ju när man minst anar det de dyker upp.

Postat

Anledning: Kom in på restaurangen där jag brukade se mitt span. Ställde mig i kön och slentrianspanade mig omkring och tänkte på annat på vägen fram till beställningen. Kollade på de närmsta borden, förbi salladsbordet, ända nere vid slutet av rummet. Hon var inte där. Kolllade om den som stack fram bakom pelaren kan vara hon. Nej inte där heller. Hon stod bredvid mig i kön. Jag kunde vrålglo allt vad jag ville, hon pratade med kassörskan och jag hade allting i perfekt profil. Och.. det var inte samma sak. Hon var gammal. Nu såg jag att hon var gammal. Eller det kanske är så tjejjer i min ålder börjar se ut nu. Jag är 27, hon kanske är där nånstans också. Börjar bli vuxen. Inte vuxen som i inte längre ungdom men i vuxen som lite fårad, lite grov.. ni vet. Ungdomen är förbi. Kanske var det bara hon eller dagen som gjorde det men jag blev lite besviken, hade ändå peppat på henne. På ett litet drömslott.

Postat

Jag tycker de låter lite som The Residents.

Och vad tycker du om the residents? Hade dom egentligen bara till att skrämma iväg folk som inte ville gå hem på den tiden när jag fortfarande fick besök.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.