Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ah, just det.

Ska försöka tänka på det. Men det sitter djupt det där ordet..

Du behöver inte ta hänsyn till mig, för allt i världen! Jag tar sällan hänsyn till nån annan.

Annons
Postat

Fått brev idag dingis?

Ja, men inte från henne om du menade det. Fått från en i USA som skickar massa foton och klistermärken och grejer (skitkul) och en lite halvmeningslöst brevvän i Linköping.

Postat

Skäggiga kalven

*BOOOIIING!* Vad är pub i Åsele som har <3 besökare varje lördag?

😛

Postat

Tycker det är rätt fint när det är rörigt ändå!

[skärmdump från Reason]

Det där är inte rörigt om man jämför med mina tidigaste Reasonprojekt, och innan Linemixern kom som en skänk från ovan...

Postat

Brukar ha det mer städat än så. Avskyr när saker ligger i korta "clips" (som i spåret för Tambora), brukar oftast göra om så dom är i delar om fyra takter.

Postat (redigerat)

Killis, hur är 5:an i jämförelse me fyran? Några nya grejer du brukar använda?

Redigerat av Memphis
k9 (oregistrerad)
Postat

scrdmp.JPG

Typiskt projekt för mig. Körkanalerna just out of shot.

K9's låt som han vill ha covers på, frexten.

🥰

Postat

Killis, hur är 5:an i jämförelse me fyran? Några nya grejer du brukar använda?

Eeeeh... Minns inte vad skillnaden mellan dom är om jag ska vara ärlig. Eller ja alltså minns inte vad som fanns i fyran.

k9 (oregistrerad)
Postat

oj kan nog inte läsa ikapp nu haha!

Har varit ute i ärenden hela dagarna och stupat i säng när jag kommit hem...

Vart lovad av Skanska att jag skulle kunna flytta in i huset på fredag, men rörmokarna sa att det inte är möjligt.. SUCK

Postat (redigerat)

brrhh, ryser när jag ser Cubase gränssnitt, e så gött att slippa det. 😄 Jag har ju gått över till Reaper, det e goare!

Namnl%C3%B6s2.jpg

Redigerat av Memphis
k9 (oregistrerad)
Postat

.. och jag ska åka och lägga sången senare ikväll. Så strax är den färdig!

[/hauss]

Ingen brådska Fattar inte varför men jag satte ju deadline så sent som runt den 20de nästa månad haha

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag färglägger alltid mitt cubase, så det så... 😛

k9 (oregistrerad)
Postat

brrhh, ryser när jag ser Cubase gränssnitt, e så gött att slippa det. 😄 Jag har ju gått över till Reaper, det e goare!

Namnl%C3%B6s2.jpg

k9 (oregistrerad)
Postat

Namnl%C3%B6s2.jpg

k9 (oregistrerad)
Postat

Namnl%C3%B6s2.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.