Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

anyways... I morgon ska jag förklara det där lite närmare.

HE DAH!

Annons
Postat

1 Vem är Mia Törnblom?

2 Fender tillverkas i USA (originalen), Mexico (lågprisvarianter) och Japan (reissues bl.a.). Squire däremot tillverkas i andra asiatiska länder, som Kina o Indonesien.

3 Jag tror jag ska bli professionell tippare.

Postat

Birgit Nilsson hade jag känt igen först och främst, sedan Greta Garbo... Dag Hammarsköild har jag ingen aning om hur han såg ut, mer än att det är en motorväg här.

Postat

Om man hade en gedigen plan för sitt tippande hade man kunnat leva på det.

SadamJr är inne på samma linje.

Tror jag ska satsa på det.

Postat

Blir ni mer benägna eller mindre benägna att lyssna på musik när ni är ledsna?

Definitivt mer!

Postat

Många verkar bli det. Själv stänger jag av helt och blir ointresserad av alla intryck. Ofta irriterad av musik.

Jag känner mig som debatt.

Postat

Om man hade en gedigen plan för sitt tippande hade man kunnat leva på det.

SadamJr är inne på samma linje.

Tror jag ska satsa på det.

Jag har en idé, men man måste ha en buffert.

Postat

Snart lunch. Jag håller fan på att avlida här 🙁 Must...have...köttfärslimpa...from...restaurang.

Postat

Det beror på hur ledsen man är.

Eller hur stor buffert man har.

Postat

Konstigt sovmönster inatt. sov 6h... vaken 3, sova 5... 😛

Shiiit, skumt ju

Postat

Många verkar bli det. Själv stänger jag av helt och blir ointresserad av alla intryck. Ofta irriterad av musik.

Jag känner mig som debatt.

För min del är det ingen större skillnad i hur mycket jag lyssnar när jag blir ledsen. Däremot påverkas jag nog mer när något sorgligt kommer igång.

Irriterad blir jag om jag är stressad. Men ledsenhet känns mer som ett kontemplativt tillstånd för min del. En helt annan växel.

Postat

VARFÖR vaknar jag med huvudvärk??

Spänningar i nacke eller käke, kass luft, lite vatten, förkylning eller nåt virus kanske.

Eller så är det en liten grön dvärg som bankar dig i huvudet med en träklubba när du sover.

Postat

Äre ipren man kan käka och fortfarande kunna supa efter?

Meh... seriöst 😆

Postat (redigerat)

Angående att vara affektiv.. letade efter en synonym till ordet svag och fick detta som svar:

http://synonymer.se/?query=svag

Nån mer än jag som förlorar några pinnhål livslust efter att ha läst alla förslagen? 😄

Några pinnhål? Skojar du, jag ville skära av aorta efter punkt 4 😛

Nää, sådant där får man inte skämta om... F a k t i s k t 😑

Edit: eller så får man det. Palla orka, liksom

Redigerat av CHAE
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.