Pazo Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Så du gick mot strömmen och avböjde erbjudandet vänligt men bestämt? Är du från västervik?
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 😛 Try the veal and tip your waitress! I'm here all week.
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Är du från västervik? Njaa inte FRÅN Västervik, men jag bor här sedan november. Why?
Pazo Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Njaa inte FRÅN Västervik, men jag bor här sedan november. Why? Nä ja venne, de ligger väl i småland.. å du är väl från småland? så undrade ifall du var därifrån också 😛
Dingbats Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Nej, sluta inte. Det är ju spännande! bläääääää livet suuuuuuuger njänjä 🙁 :( 🙁 Ungefär så konstruktivt känns det... Känns som dalarna blir fler och topparna lägre. Kom iaf på en bra, ärlig, insiktsfull vinkling på hela skiten som jag kan formulera i mitt brev till henne. För jag måste fan få ur mig hur jag känner på något jävla vis till henne, annars är hela bekantskapen meningslös om jag ska hålla inne på det. Men utan att lämpa över alla problem och ansvar på henne.
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 (redigerat) Nä ja venne, de ligger väl i småland.. å du är väl från småland? så undrade ifall du var därifrån också 😛 Born and raised 🙂 Edit: nä, förresten...scratch that... Är ju inte född här ju. Är född i Santiago, Chile. Jag glömmer mig så ofta 😆 Redigerat 26 april 2011 av CHAE
laxlaxlax Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Sheit! En pro one till salu i säljesavdelningen. Det enda instrument jag nånsin ångrat att jag gjort mig av med. Men nio lax. Fy balle. Är sugen. Den gör wonders i en liverigg.
Pazo Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Born and raised 🙂 Edit: nä, förresten...scratch that... Är ju inte född här ju. Är född i Santiago, Chile. Jag glömmer mig så ofta 😆 Fett! Var från småland är du då om du inte är västävejk? xD
Linus Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 [Deu, dei ei feeeeijt hä' ei Veijka!] [Va geö'ru dä'rå?]
laxlaxlax Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Är det inte jävligt konstigt att .. nånstans i denna värld, just nu, går jason newstead och kirk hammet från metallica runt och gör vad de än gör? Svårt att fatta att de är på riktigt, liksom. Eller Ringo starr för den delen. Undrar vad han gör just nu.
Pazo Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Är det inte jävligt konstigt att .. nånstans i denna värld, just nu, går jason newstead och kirk hammet från metallica runt och gör vad de än gör? Svårt att fatta att de är på riktigt, liksom. Eller Ringo starr för den delen. Undrar vad han gör just nu. Nej!
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Fett! Var från småland är du då om du inte är västävejk? xD Sveriges, i särklass, mest inskränkta by Mönsterås - mest känd för sin Bluesfestival och sitt sulfatstinkande pappersmassabruk.
Dingbats Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Är det inte jävligt konstigt att .. nånstans i denna värld, just nu, går jason newstead och kirk hammet från metallica runt och gör vad de än gör? Svårt att fatta att de är på riktigt, liksom. Eller Ringo starr för den delen. Undrar vad han gör just nu. Ännu konstigare! Alla som jag inte ser eller hör just nu, dvs. alla utom jag, min pappa och min hund, kan lika gärna vara döda. Alla kanske har dött en massdöd.
Linus Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 MönsteråsSällan har en kommun haft så starkt behov av åäö i webbadresser. Monster-as
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Sällan har en kommun haft så starkt behov av åäö i webbadresser. Monster-as tänk, det där säger alla. Det liksom skapar glädje på något vis 😉
SadamJR Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Ännu konstigare! Alla som jag inte ser eller hör just nu, dvs. alla utom jag, min pappa och min hund, kan lika gärna vara döda. Alla kanske har dött en massdöd. Rätt meningslöst att skriva det där inlägget då va?
Linus Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Säg mig, säg mig Linus: vart är Kustpilen på väg? Öresundståget rullar in i Kalmar just nu...
Recommended Posts