Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

seriöst? 😛

Yep'r. Håller på att bygga ut hemmariggen här.

Postat

Jag tänkte köpa mig en halvsliten ferrari.. Ja den har gått 11 mil och så ska jag bjuda hem kungen på lite party oxå så jag ska snart snickra ihop en liten scen så att Status Quo får någonstans att spela medans kungen hälsar på och så sen vet jag inte vad man ska hitta på för skoj.

Flyga till månen en sväng kanske? 😕

Postat

Fråga till naturvetare och filosofer:

Det sägs att Ronfnyl drar till sig vätska på natten så att vibrationer upphör.

VILKEN vätska?? 😳

Sekret. I ordets rätta bemärkelse. Samlingsnamn för slem, saliv o annat gött.

Postat

Jag minns inte vem det var (Pazo? Memphis?) som rekommenderade IPBoard-appen och jevvlar vad kul. Mycket skönare än att sitta och plutta med Safari på Ajfånenen.

Postat

Då och då lyckas jag genuint känna att det inte är just Isabella allt står och faller på, utan att det går bra med vilken bekant människa som helst, men inte ofta. Fast grejen om jag flyttar är att jag inte känner någon annan än henne på annan ort, och jag tror inte jag skulle bli lyckligare av att umgås med folk jag inte känner. Och jag lär känna en ny människa vart tredje år ungefär.

</dagbok, förlåt>

Postat

Kan man ge upp hela skiten på studs och bara dra iväg här och nu.

Eller mer realistiskt göra sena ansökningar till vilka jävla kurser som helst och hitta bostad nånstans och dra redan nästa termin. Nånstans = Lund eftersom hon lär flytta dit, men å andra sidan värre än döden om det sen visar sig att hon drar nån annanstans, och dessutom lite smått patetiskt att följa efter henne som jag "känt" i typ några veckor men vad är alternativet såatte

Finns det inga andra alternativ alltså?

Då är du illa ute.

Postat

För övrigt är jag sist ut som vanligt med att ha upptäckt någonting "nytt" men ordermusic.se har förbannat bra priser (hur fan de nu bär sig åt för att ha sådana priser 😕 ).

Postat

Jag minns inte vem det var (Pazo? Memphis?) som rekommenderade IPBoard-appen och jevvlar vad kul. Mycket skönare än att sitta och plutta med Safari på Ajfånenen.

De va jag ☺️

Jag tycker det funkar bra med den appen. ☺️

Postat

Då och då lyckas jag genuint känna att det inte är just Isabella allt står och faller på, utan att det går bra med vilken bekant människa som helst, men inte ofta. Fast grejen om jag flyttar är att jag inte känner någon annan än henne på annan ort, och jag tror inte jag skulle bli lyckligare av att umgås med folk jag inte känner. Och jag lär känna en ny människa vart tredje år ungefär.

</dagbok, förlåt>

Men gubevars, lär känna lite nytt folk då. Det börjar ju låta som hela din värld står och väntar på att hennes nästa brev ska komma. Och faller om det inte gör det. Det låter som tvivelaktig mentalhygien.

Postat

Finns det inga andra alternativ alltså?

Då är du illa ute.

Alternativen äro:

- Stanna kvar här och drälla och eventuellt deppa ihjäl

- Åka till Lund och hoppas att hon också gör det

- Åka någon annanstans och eventuellt deppa ihjäl där istället

Postat

Men gubevars, lär känna lite nytt folk då. Det börjar ju låta som hela din värld står och väntar på att hennes nästa brev ska komma. Och faller om det inte gör det. Det låter som tvivelaktig mentalhygien.

Jag ska iaf träffa min enda vän i veckan och i helgen.

Annars är det mer eller mindre som du säger, allt som har någon tillstymmelse till mening är när jag hör från henne. Vilket inte direkt beror på att hon är den hon är, eller att jag satt henne på piedestal, eller något sånt. Utan bara att hon är en människa jag känner samhörighet med.

Skulle gärna lära känna lite nytt folk, precis som jag gärna skulle kunna reverse-engineera en dvd-spelare, om du fattar jämförelsen.

Postat

För övrigt är jag sist ut som vanligt med att ha upptäckt någonting "nytt" men ordermusic.se har förbannat bra priser (hur fan de nu bär sig åt för att ha sådana priser 😕 ).

Länk?

Postat

Nä nu ska ja vispa ihop en smet. Ja kungen ska väl ha nått att äta oxå? 😕

Nej tack, jag åt just. 😄

Postat

De va jag ☺️

Jag tycker det funkar bra med den appen. ☺️

Oj, sorry 😊 Thanks thou!

Postat

Memphis: Du sa aldrig vilka de tre personerna på de nya sedlarna det var som du inte kände igen.

Hur i allsin dar kom du och tänka på det när det var flera veckor sedan ämnet behandlades? Och hur så förresten? :rolleyes:

Men risk att bli dumförklarad av andra så var det Dag Hammarskjöld, Greta Garbo och Birgit Nilsson jag inte kände till. Har dock nu i efterhand lite hum om dem iallafall.

Postat (redigerat)

Hur i allsin dar kom du och tänka på det när det var flera veckor sedan ämnet behandlades? Och hur så förresten? :rolleyes:

Men risk att bli dumförklarad av andra så var det Dag Hammarskjöld, Greta Garbo och Birgit Nilsson jag inte kände till. Har dock nu i efterhand lite hum om dem iallafall.

Åh, det sökte mig när jag stod och hackade lök.. kom på att du aldrig svarat.

Då hade Dingbats rätt.

EDIT: Alltså, han gissade att det var de du inte kände igen.

Redigerat av laxlaxlax
Postat

Åh, det sökte mig när jag stod och hackade lök..

Då hade Dingbats rätt.

EDIT: Alltså, han gissade att det var de du inte kände igen.

Förstod det. Förstod dock inte hur du kopplade ihop lök och sedlar, men okej. 😛

Postat

Nån kom för att sälja ström till mig men jag sa att jag har nog med ström redan.... 😱

Så du gick mot strömmen och avböjde erbjudandet vänligt men bestämt?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.