Pazo Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Inte mycket. Kom precis hem från jobbet och tänkte köpa lite en ny mik, ett par halvslutna lurar och eventuellt ett par Adam A3X-monitorer. Själv då? seriöst? 😛
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 seriöst? 😛 Yep'r. Håller på att bygga ut hemmariggen här.
laxlaxlax Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Memphis: Du sa aldrig vilka de tre personerna på de nya sedlarna det var som du inte kände igen.
Neosus Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Jag tänkte köpa mig en halvsliten ferrari.. Ja den har gått 11 mil och så ska jag bjuda hem kungen på lite party oxå så jag ska snart snickra ihop en liten scen så att Status Quo får någonstans att spela medans kungen hälsar på och så sen vet jag inte vad man ska hitta på för skoj. Flyga till månen en sväng kanske? 😕
Neosus Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Nä nu ska ja vispa ihop en smet. Ja kungen ska väl ha nått att äta oxå? 😕
laxlaxlax Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Fråga till naturvetare och filosofer: Det sägs att Ronfnyl drar till sig vätska på natten så att vibrationer upphör. VILKEN vätska?? 😳 Sekret. I ordets rätta bemärkelse. Samlingsnamn för slem, saliv o annat gött.
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Jag minns inte vem det var (Pazo? Memphis?) som rekommenderade IPBoard-appen och jevvlar vad kul. Mycket skönare än att sitta och plutta med Safari på Ajfånenen.
Dingbats Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Då och då lyckas jag genuint känna att det inte är just Isabella allt står och faller på, utan att det går bra med vilken bekant människa som helst, men inte ofta. Fast grejen om jag flyttar är att jag inte känner någon annan än henne på annan ort, och jag tror inte jag skulle bli lyckligare av att umgås med folk jag inte känner. Och jag lär känna en ny människa vart tredje år ungefär. </dagbok, förlåt>
laxlaxlax Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Kan man ge upp hela skiten på studs och bara dra iväg här och nu. Eller mer realistiskt göra sena ansökningar till vilka jävla kurser som helst och hitta bostad nånstans och dra redan nästa termin. Nånstans = Lund eftersom hon lär flytta dit, men å andra sidan värre än döden om det sen visar sig att hon drar nån annanstans, och dessutom lite smått patetiskt att följa efter henne som jag "känt" i typ några veckor men vad är alternativet såatte Finns det inga andra alternativ alltså? Då är du illa ute.
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 För övrigt är jag sist ut som vanligt med att ha upptäckt någonting "nytt" men ordermusic.se har förbannat bra priser (hur fan de nu bär sig åt för att ha sådana priser 😕 ).
Neosus Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Jag minns inte vem det var (Pazo? Memphis?) som rekommenderade IPBoard-appen och jevvlar vad kul. Mycket skönare än att sitta och plutta med Safari på Ajfånenen. De va jag ☺️ Jag tycker det funkar bra med den appen. ☺️
laxlaxlax Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Då och då lyckas jag genuint känna att det inte är just Isabella allt står och faller på, utan att det går bra med vilken bekant människa som helst, men inte ofta. Fast grejen om jag flyttar är att jag inte känner någon annan än henne på annan ort, och jag tror inte jag skulle bli lyckligare av att umgås med folk jag inte känner. Och jag lär känna en ny människa vart tredje år ungefär. </dagbok, förlåt> Men gubevars, lär känna lite nytt folk då. Det börjar ju låta som hela din värld står och väntar på att hennes nästa brev ska komma. Och faller om det inte gör det. Det låter som tvivelaktig mentalhygien.
Dingbats Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Finns det inga andra alternativ alltså? Då är du illa ute. Alternativen äro: - Stanna kvar här och drälla och eventuellt deppa ihjäl - Åka till Lund och hoppas att hon också gör det - Åka någon annanstans och eventuellt deppa ihjäl där istället
laxlaxlax Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Nice! Älskar när man bara kan göra ingenting! Passiviteter istället för aktiviteter ftw!
Dingbats Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Men gubevars, lär känna lite nytt folk då. Det börjar ju låta som hela din värld står och väntar på att hennes nästa brev ska komma. Och faller om det inte gör det. Det låter som tvivelaktig mentalhygien. Jag ska iaf träffa min enda vän i veckan och i helgen. Annars är det mer eller mindre som du säger, allt som har någon tillstymmelse till mening är när jag hör från henne. Vilket inte direkt beror på att hon är den hon är, eller att jag satt henne på piedestal, eller något sånt. Utan bara att hon är en människa jag känner samhörighet med. Skulle gärna lära känna lite nytt folk, precis som jag gärna skulle kunna reverse-engineera en dvd-spelare, om du fattar jämförelsen.
SadamJR Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 För övrigt är jag sist ut som vanligt med att ha upptäckt någonting "nytt" men ordermusic.se har förbannat bra priser (hur fan de nu bär sig åt för att ha sådana priser 😕 ). Länk?
Pico Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Nä nu ska ja vispa ihop en smet. Ja kungen ska väl ha nått att äta oxå? 😕 Nej tack, jag åt just. 😄
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 De va jag ☺️ Jag tycker det funkar bra med den appen. ☺️ Oj, sorry 😊 Thanks thou!
Neosus Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 (redigerat) ah.. 😄 ninjad 😱 Redigerat 26 april 2011 av Neosus
Dingbats Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Men jag ska ärligt fan på allvar lägga av att whina här nu för det leder verkligen ingen vart alls.
Memphis Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Memphis: Du sa aldrig vilka de tre personerna på de nya sedlarna det var som du inte kände igen. Hur i allsin dar kom du och tänka på det när det var flera veckor sedan ämnet behandlades? Och hur så förresten? Men risk att bli dumförklarad av andra så var det Dag Hammarskjöld, Greta Garbo och Birgit Nilsson jag inte kände till. Har dock nu i efterhand lite hum om dem iallafall.
Pazo Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Jag hade nog inte heller känt igen dom på bild. Dock vet man ju vilka de var, förutom hon Birgit
laxlaxlax Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 (redigerat) Hur i allsin dar kom du och tänka på det när det var flera veckor sedan ämnet behandlades? Och hur så förresten? Men risk att bli dumförklarad av andra så var det Dag Hammarskjöld, Greta Garbo och Birgit Nilsson jag inte kände till. Har dock nu i efterhand lite hum om dem iallafall. Åh, det sökte mig när jag stod och hackade lök.. kom på att du aldrig svarat. Då hade Dingbats rätt. EDIT: Alltså, han gissade att det var de du inte kände igen. Redigerat 26 april 2011 av laxlaxlax
laxlaxlax Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Men jag ska ärligt fan på allvar lägga av att whina här nu för det leder verkligen ingen vart alls. Nej, sluta inte. Det är ju spännande!
Memphis Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Åh, det sökte mig när jag stod och hackade lök.. Då hade Dingbats rätt. EDIT: Alltså, han gissade att det var de du inte kände igen. Förstod det. Förstod dock inte hur du kopplade ihop lök och sedlar, men okej. 😛
Neosus Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Nån kom för att sälja ström till mig men jag sa att jag har nog med ström redan.... 😱
Pazo Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Nån kom för att sälja ström till mig men jag sa att jag har nog med ström redan.... 😱 Klart du har!
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Nån kom för att sälja ström till mig men jag sa att jag har nog med ström redan.... 😱 Så du gick mot strömmen och avböjde erbjudandet vänligt men bestämt?
Recommended Posts