Memphis Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 (redigerat) 28/44 får jag det till. Hehe, jag hade visst 66/175. 😛, rätt många dolda ändå, men palla orka folk. Och jag rensade ändå bort typ 20 pers för ett tag sedan. Redigerat 26 april 2011 av Memphis
Memphis Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Alltså när man är hemma är det ett jävla tjat om Saab ÖVERALLT hela tiden edit: Inte i familjen då utan tidningar radio tv etc Håller med Killis, är ett jäkla tjöt om Saab hela tiden, alltså varför måste man pumpa in miljoner i ett företag som aldrig går med vinst, känns så onödigt. Bättre att satsa alla resurser och kompetenser på något annat.
Memphis Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 (redigerat) Valde nyss de valbara kurserna till tredje och sista året efter sommarn. 🥰 -Hållfasthetslära Fortsättningskurs -Vibrationsteori -Styr- och reglerteknik -Avancerad tillverkningsteknik Kommer jag även ha: -Mekanik Fortsättningskurs -Konstruktionsteknik Fortsättningskurs -Examensarbete Bara sånt jag gillar! 3:an ska bli lätt roligaste året. 😄 Redigerat 26 april 2011 av Memphis
Memphis Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Lustigt ändå att Clownfiskarna kan byta kön när det behövs.
Memphis Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Kollar nämligen på naturdokumentär. 😄 http://svtplay.se/v/2389100/vetenskapens_varld/del_11_av_18__en_varld_av_liv?sb,p102815,1,f,-1
Pazo Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 (redigerat) Valde nyss de valbara kurserna till tredje och sista året efter sommarn. 🥰 -Hållfasthetslära Fortsättningskurs -Vibrationsteori -Styr- och reglerteknik -Avancerad tillverkningsteknik Kommer jag även ha: -Mekanik Fortsättningskurs -Konstruktionsteknik Fortsättningskurs -Examensarbete Bara sånt jag gillar! 3:an ska bli lätt roligaste året. 😄 Var man inte tvungen att söka senast 15e? 🤪 Redigerat 26 april 2011 av Pazo
Memphis Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 (redigerat) Var man inte tvungen att söka senast 15e? 🤪 Läs igen, är inte sommarkurser, utan kurserna i läsperioderna. Vi har deadline 10 maj, om du nu ändå menade det. 😛 Är väl olika på olika skolor. Redigerat 26 april 2011 av Memphis
Pazo Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Läs igen, är inte sommarkurser, utan kurserna i läsperioderna. Vi har deadline 10 maj, om du nu ändå menade det. 😛 Är väl olika på olika skolor. Har ni intern system eller? Har för mig alla hade sökstop 15 april... så äre väl iaf på studera.nu?
Memphis Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 (redigerat) Har ni intern system eller? Har för mig alla hade sökstop 15 april... så äre väl iaf på studera.nu? Stämmer säkert, men vi har internt system ja, because we´re awesome! Redigerat 26 april 2011 av Memphis
Memphis Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 (redigerat) Vad valde du för kurser då, om ni nu hade valbara vill säga? Redigerat 26 april 2011 av Memphis
debatt Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Det är väl det bästa turistspråket att kunna men ska man ha det för att t ex jobba är ju franska och tyska överlägset. Gör man sig inte förstådd i hela Sydamerika?
Pazo Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Vad valde du för kurser då, om ni nu hade valbara vill säga? Vi har terminsblock vi kan välja nu. Å jag valde VA-Teknik till hösten
Pazo Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Tjena allesamman. vad görs? Ligger i soffan, kollar tv, löser min 7x7x7 rubikskub. Dudå?
laxlaxlax Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Ligger i soffan, kollar tv, löser min 7x7x7 rubikskub. Dudå? wow.. du stimulerar dig på många vis, du. Nä jag gör inte ett dyft. Klippte ett par gamla jeans till shorts nyss. För varmt för långbrallor i Malmö. Annars inte mycket alls. Njuter av känslan av att inget händer, typ.
Pazo Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 wow.. du stimulerar dig på många vis, du. Nä jag gör inte ett dyft. Klippte ett par gamla jeans till shorts nyss. För varmt för långbrallor i Malmö. Annars inte mycket alls. Njuter av känslan av att inget händer, typ. Nice! Älskar när man bara kan göra ingenting!
Dingbats Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Kan man ge upp hela skiten på studs och bara dra iväg här och nu. Eller mer realistiskt göra sena ansökningar till vilka jävla kurser som helst och hitta bostad nånstans och dra redan nästa termin. Nånstans = Lund eftersom hon lär flytta dit, men å andra sidan värre än döden om det sen visar sig att hon drar nån annanstans, och dessutom lite smått patetiskt att följa efter henne som jag "känt" i typ några veckor men vad är alternativet såatte
Dingbats Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Körkortet kan ju ta sig i röven förresten. Jag hatar bilar.
debatt Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 (redigerat) Nån som testat Ronfnyl? Det är en antisnarksprej. Jag har snarkat kopiöst sedan tvåårsåldern. I det militära fick jag sova i ett enskilt hus. På tåg och färjor tvingas folk byta kupé/hytt mitt i natten. Men jag har aldrig märkt något själv. Typiskt va?! Fråga till naturvetare och filosofer: Det sägs att Ronfnyl drar till sig vätska på natten så att vibrationer upphör. VILKEN vätska?? 😳 Redigerat 26 april 2011 av debatt
CHAE Postat 26 april 2011 Postat 26 april 2011 Tjena allesamman. vad görs? Inte mycket. Kom precis hem från jobbet och tänkte köpa lite en ny mik, ett par halvslutna lurar och eventuellt ett par Adam A3X-monitorer. Själv då?
Recommended Posts