Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tack tack! Nej, inte alls som förut. Känner av det lite i vissa positioner men annars är det bra nu!

Bra där

Annons
Postat

Mein kampf har jag testat på svenska. Fruktansvärt tråkig.

Jupp! Inga bilder ALLS 😠😛

Postat

Mm, men sen inte heller bara att dom pratar ett annat språk, utan också hur småbarn pratar och sånt där. Framförallt kanske dialekter också är svårt att tänka sig motsvarigheter på. En annan grej som stör mig lite som är svår att greppa är det här med namn och att typ Ola-Conny är ett kul namn och Claes-Göran som min farfar heter är ett gubbnamn och att typ många inom överklassen heter si och många i arbetarklassen heter så. Lite så har man ju på engelska med typiska namn för afro-amerikaner jämfört med vita och klassiska namn på strippor som amber och sånt. Men ändå.

Ja, mycket kulturella grejer sådär. Jag tycker ändå jag har börjat snappa upp en del franska kulturella grejer och lite uttryck och referenser och sånt när jag har tittat mycket på fransk film. Typ i varenda jävla film finns det minst tre scener där någon frågar en annan om de ska "ta ett glas". Det är helt sjukt.

Postat

Jag ger fan upp nu alltså.

Sov bara 3 timmar inatt/morse och imorrn ska jag jobba igen. Det känns ju inte så ashett nu när jag tänker på det. Det kommer ju att gå så käpprakt åt helvete som det bara kan. Jag kommer att göra kaoz med folks vener 😮 för att inte tala om såromläggningen.

To be continued...

G'natt!

Postat (redigerat)

MEN! Precis när jag tänkte säga att jag ockås är från smålan CHAE! xD

Woot!?

[...] Kan ju fan inte bli sjuk nu.

Varför?

Redigerat av CHAE
Postat

Jag mår inte helt okej alltså. Hoppas de bara är kombo av sol+lite sömn... Kan ju fan inte bli sjuk nu.

Är det inte dags för dig att fixa din signatur snart?

Postat (redigerat)

Jag skulle inte vilja vara Pazos lever, hade mått fett dåligt så som han super. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

Man ska supa jääävligt mycket för att levern ska ta skada lärde jag mig i gymnasiet. Typ några öl om dagen i fem år om jag minns rätt för att få skrumplever eller vad det nu heter. så det så hHHEHEHE

Postat

Levern är cool. Gör mycket häftigt och massa annat än bara bryta ner gifter. Hade en biologilärare på högskolan som sa "om det är nån funktion i kroppen ni inte är säker på var den håller hus.. gissa levern. "

Förresten, dingbats. Brukar du störa dig på hur ofta jag säger gött? Mitt vanligaste adjektiv tror jag. Vore ju synd om man oförhappandes råkar bidra till ångest.

Postat

Man ska supa jääävligt mycket för att levern ska ta skada lärde jag mig i gymnasiet. Typ några öl om dagen i fem år om jag minns rätt för att få skrumplever eller vad det nu heter. så det så hHHEHEHE

knack knack

Postat

Den här har hitler målat:

LON106_wa.jpg

Idag skulle hitler mycket väl ha kunnat varit en framgångsrik reklamman. Han designade själv nazistpartiets symbol med deras variant av hakkorset.

Postat

Sånt där är alltid väldigt individuellt.

Postat

Levern är cool. Gör mycket häftigt och massa annat än bara bryta ner gifter. Hade en biologilärare på högskolan som sa "om det är nån funktion i kroppen ni inte är säker på var den håller hus.. gissa levern. "

Förresten, dingbats. Brukar du störa dig på hur ofta jag säger gött? Mitt vanligaste adjektiv tror jag. Vore ju synd om man oförhappandes råkar bidra till ångest.

Är du tillbaka hemma nu? Skönt. Det här har spårat ur fullständigt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.