Neosus Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 FAN K9! Du låter ju som ett fruntimmer när man läser det inlägget, haha! Enligt din avatar så ser du ut att vara ett snyggt fruntimmer 😑
k9 (oregistrerad) Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 De va gött me fika.. 😑 Tror jag lider av förlite blodsocker i koffeinomloppet nu... men jag är glad för din skull.. att det var gott altså.
k9 (oregistrerad) Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 Enligt din avatar så ser du ut att vara ett snyggt fruntimmer 😑 Enligt min avatar så är jag en blondin med en massa pattar... 😱 *springer till spegeln*
Pazo Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 FInhacka lök, finhacka tomat. Steka på dem lite och samtidigt vispa ihop tre ägg med salt å peppar. Sen när löken å tomaten fräst klart häller man i ägget och så kör man på! Äggröra 😑
debatt Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 Vadå? Kommer jag ofta med följdfrågor?? Som när då? Hoppas att jag inte förolämpat dig på något sätt. Har jag det? Haha! *Ironiskt inlägg* Bara för det så har jag tänkt efter på din arsenal av följdfrågor. Nej, jag tycker inte du låter barnslig. Texten är det inget fel på heller. Du låter ren, fräsch och oförstörd i din röst, som om den tillhörde en 22-åring, enligt mig. Se det som något positivt. Jag tycker att den är minst lika bra som gitarrspelet. Nu kommer säkerligen följdfråga om du ska ta om gitarren, men det tycker jag inte. Det går nästan inte att förolämpa mig.
debatt Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 FInhacka lök, finhacka tomat. Steka på dem lite och samtidigt vispa ihop tre ägg med salt å peppar. Sen när löken å tomaten fräst klart häller man i ägget och så kör man på! Äggröra 😑 Pazos Hacienda snart lite ominrett med skylt utanför där det står Pazos Bistro & DJing
debatt Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 The Gottegris! faktiskt ett bra artistnamn för den som vill
k9 (oregistrerad) Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 Bara för det så har jag tänkt efter på din arsenal av följdfrågor. Nej, jag tycker inte du låter barnslig. Texten är det inget fel på heller. Du låter ren, fräsch och oförstörd i din röst, som om den tillhörde en 22-åring, enligt mig. Se det som något positivt. Jag tycker att den är minst lika bra som gitarrspelet. Nu kommer säkerligen följdfråga om du ska ta om gitarren, men det tycker jag inte. Det går nästan inte att förolämpa mig. Tyvärr så måste jag ta om gitarren. Dels så vill jag byta tonart en framförallt så tvingas jag till det då jag förlorade arbetet och backupperna jag hade på låten i branden. Hade kopierat alla projekt både till en annan dator och till en extern HDD. Problemet var att alla tre stod i det hörnet där det började brinna. 😠😆 Såhär i efterhand så är det lite komiskt ändå....
k9 (oregistrerad) Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 Pazos Hacienda snart lite ominrett med skylt utanför där det står Pazos Bistro & DJing 🥰 När öppnar han tror du?
k9 (oregistrerad) Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 Jobbigt när man blir talad om i tredje person, när man hör eller läser det hela iofs... 😏
debatt Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 http://www.youtube.com/watch?v=BtUO1NR3_s4&feature=related
Dingbats Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 Där krockar också det vetenskapliga begreppet med vardagsbetydelsen. Man säger tillexempel hundras, fast den procentuella genetiska skillnaden inte är tillräckligt stor för det vetenskapliga begreppet. Schäfer och pudel är samma ras enligt vetenskapen. Så även alla människor på jorden. Precis. Det är bara larv att hålla på att låtsas som att alla vardagsbegrepp måste ha samma innebörd som någon, ofta senare påkommen, användning av ordet i vetenskapliga sammanhang. Som när folk hävdar att man inte kan säga att människan inte är ett djur, för det är vi visst, enligt Linnés klassificering. De kan ge sig fan på att ordet "djur" i den människouteslutande betydelsen har använts cirka sjukt mycket längre än den vetenskapliga nischbetydelsen "medlem av riket Animalia".
Pazo Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 Ja ja, bla bla Stjärnor är egentligen inte stjärnor utan döda andar
Dingbats Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 Ja ja, bla bla Stjärnor är egentligen inte stjärnor utan döda andar Bara för ordet "stjärna" används i betydelsen "död ande" inom astronomin betyder ju inte det att det är vardagsbetydelsen av ordet!!
Neosus Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 Precis fast ja är en stjärna redan nu i levande tillstånd eller ja... levande och levande.. men tillstånd är jag i...eeeh... eller ja alltså.
Dingbats Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 Skulle göra en grej och så skulle jag göra en annan grej men det grejade sig inte så nu får jag göra en tredje grej som jag inte hade tänkt greja med idag.
laxlaxlax Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 (redigerat) Ska skriva klart nästa rollspelsäventyr! EDIT: Det ska heta "facklan slocknar"! hee hee Redigerat 21 april 2011 av laxlaxlax
Overkill Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 Var hos farmor och farfar förut och fick lite pengar och två par kalsonger. När jag öppnade paketet och tog ut kalsongerna sa farmor: "men dom där ser ju lite stora ut" varpå farfar sa: "det är ju bra ifall man får erektion". 😄
Overkill Postat 21 april 2011 Postat 21 april 2011 Har för övrigt hittat källan till smärtan! Det är ett revben.
Recommended Posts