Memphis Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Som sagt, nämns i en Håkan-låt. Men okej, det var ju inte jättelångt från stan. Har iofs ingen koll alls på Göteborg typ, så jag vet inte. Ah, missade det, läste ikapp lite hafsigt.
debatt Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Jag fick erbjudande om att byta min lägenhet mot en i Gamla Stan.
Dingbats Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Nä, inte än. Men jag säger till om det händer nåt, såklart. Gör det.
Dingbats Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Jag fick erbjudande om att byta min lägenhet mot en i Gamla Stan. Gör det.
Memphis Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Både klockaffärerna var stängda men verkade ändå inte finnas något att titta på typ, blev lite besviken. Hittade en vanlig affär iaf men fanns bara vanliga tråkiga kvarts-klockor.
Memphis Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Jag fick erbjudande om att byta min lägenhet mot en i Gamla Stan. Gör det! Då blir vi grannar. 😄 För jag antar du menar Gamlestaden. (Gamla Stan e ju i stockholm ) Vad var det för lägenhet? Hur mycket? Vad har du nu?
Dingbats Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Både klockaffärerna var stängda men verkade ändå inte finnas något att titta på typ, blev lite besviken. Hittade en vanlig affär iaf men fanns bara vanliga tråkiga kvarts-klockor. Det var några på bussen hem i söndags som pratade om Borensberg.
debatt Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Gör det! Då blir vi grannar. 😄 För jag antar du menar Gamlestaden. (Gamla Stan e ju i stockholm ) Vad var det för lägenhet? Hur mycket? Vad har du nu? Nej, jag pratar om Sthlm. Det var en lägenhet med kök, hall, badrum, wc och olika rum. Lägenhet typ. 😆
Dingbats Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Nej, jag pratar om Sthlm. Det var en lägenhet med kök, hall, badrum, wc och olika rum. Lägenhet typ. 😆 Jag är aldrig i Gamla stan.
debatt Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 (redigerat) Jag är aldrig i Gamla stan. De få gånger jag varit i Sthlm har jag nästan uteslutande varit i Gamla Stan, lite Östermalm och Djurgården. Redigerat 20 april 2011 av debatt
Memphis Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Det var några på bussen hem i söndags som pratade om Borensberg. Sedär. En vän till min bror går tydligen där. Jag tänker som så att om jag typ jobbar som maskiningenjör i typ 10 år och skulle tröttna så kan jag alltid börja plugga där då, om intresset då finns kvar.
Dingbats Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 De få gånger jag varit i Sthlm har jag nästan uteslutande varit i Gamla Stan, lite Östermalm och Djurgården. Det är för att du är turist. Jag är nästan uteslutande på Söder. Kan väl hända att man tar sig till kvarteren runt Hötorget någon gång ibland.
debatt Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Jag kanske ska till Bondegatan, men har ingen aning om var det ligger.
Dingbats Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 (redigerat) Sedär. En vän till min bror går tydligen där. Jag tänker som så att om jag typ jobbar som maskiningenjör i typ 10 år och skulle tröttna så kan jag alltid börja plugga där då, om intresset då finns kvar. Härligt! Fan lite sugen själv, om det inte vore på en så liten ort. EDIT: Och om jag vore intresserad på riktigt. Redigerat 20 april 2011 av Dingbats
Memphis Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Nej, jag pratar om Sthlm. Jasså okej, är du sugen på det då? Men tanke på att du tog upp det menar jag? Det var en lägenhet med kök, hall, badrum, wc och olika rum. Lägenhet typ. 😆 Det var som fan! 😛
Dingbats Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Jag kanske ska till Bondegatan, men har ingen aning om var det ligger. Mellan Åsögatan och Skånegatan.
Memphis Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 EDIT: Och om jag vore intresserad på riktigt. Ja, kanske en förutsättning. 😄
debatt Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Jasså okej, är du sugen på det då? Men tanke på att du tog upp det menar jag? Det var som fan! 😛 Ja, lite. Eller Cannes, Californien eller SaudiArabien. Men kanske blir nödgad och "tvungen". Det är ju den stora förlagsstaden i Sverige iaf. Det största bokförlag Göteborg har stoltserar med ynka 4 pers.
Dingbats Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Ja, lite. Eller Cannes, Californien eller SaudiArabien. Men kanske blir nödgad och "tvungen". Det är ju den stora förlagsstaden i Sverige iaf. Det största bokförlag Göteborg har stoltserar med ynka 4 pers. I Saudiarabien får inte kvinnor köra bil.
Memphis Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Nu ska jag dra. Trevlig kväll. Detsamma laxen! Gå och ta tag i tjejjakten du. ☺️
debatt Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 I Saudiarabien får inte kvinnor köra bil. Då blir Martin Timell glad!
Memphis Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 (redigerat) Blir det inget Europa? 😕 Jasså jaha, googlade lite. Tattare har man i mina kretsar alltid menat typ snattare, så blev lite förvirrad. Nu blev jag mer upplyst iaf. Det blir nog en resa inom europa men inte som jag tänkt mig, utan blir till England och framförallt Ireland istället. Och jag åker nog inte ensam utan åker tillsammans med en nära tjejvän. 😊 Vi har pratat en del om det och båda vill väldigt gärna dit, och nu har jag fått sommarjobb så pengar blir inget problem. Ska bli sjukt roligt och mysigt. Ska du själv resa nått då? 🙂 Redigerat 20 april 2011 av Memphis
debatt Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Mellan Åsögatan och Skånegatan. Mhm. Södermalm, strax norr om Vitabergsparken.
debatt Postat 20 april 2011 Postat 20 april 2011 Jasså jaha, googlade lite. Tattare har man i mina kretsar alltid menat typ snattare, så blev lite förvirrad. Nu blev jag mer upplyst iaf. Det blir nog en resa inom europa men inte som jag tänkt mig, utan blir till England och framförallt Ireland istället. Och jag åker nog inte ensam utan åker tillsammans med en nära tjejvän. 😊 Vi har pratat en del om det och båda vill väldigt gärna dit, och nu har jag fått sommarjobb så pengar blir inget problem. Ska bli sjukt roligt och mysigt. Ska du själv resa nått då? 🙂 Nej jag ska söka jobb förhoppningsvis till att börja med när den nya laryngiten lagt sig. Sedan får jag ju se hur det blir med förlagen. Irland är bra. Författare slipper skatt där. Skulle du sommarjobba på ett kontor med cad?
Recommended Posts