Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

En go grej med spotify är förresten att man ofrivilligt hållit sig borta från biitles. Och sönderspelade låtar går att lyssna på igen. För min del iaf.

Annons
Postat

Godkväll. Har suttit i typ 6 timmar och spelat in och pillat färdigt min och laxens låt som jag segat så med, blev cleant och fint. Har skickat till Rabieshund för stämmor nu, om han nu har tid för det.

Förresten, hoppas sången ligger rätt nu. Fraseringen är lite tillbakalutad och jag skulle gå caps loc på dig om du flyttat den så jag fraserar anslagen på raka taktslag.

Postat (redigerat)

Jag har börjat säga "det var ju tusan". Det känns lite lite för töntigt för att passa i min mun. Bara jag inte börjar säga "vad farao", som min farmor.

Redigerat av Dingbats
Postat

Overkill, hur är det idag? Vårdcentraldags? Blivit bättre?

Bättre men inte helt bra. Gick ner vid fyra och satte mig soffan och kollade på en dokumentär om när John Lennon spelade in Imagine (skivan). Är bättre när man sitter upp än ligger ner.

Postat

Bättre men inte helt bra. Gick ner vid fyra och satte mig soffan och kollade på en dokumentär om när John Lennon spelade in Imagine (skivan). Är bättre när man sitter upp än ligger ner.

Shit, men är du typ så att du inte kan gå till skolan? Liksom sjuk.

Jag har inte hört Imagine-skivan, det borde ja ha.

Postat

Shit, men är du typ så att du inte kan gå till skolan? Liksom sjuk.

Jag har inte hört Imagine-skivan, det borde ja ha.

Jag är i Vänersborg så nä jag ska inte till skolan. Men så farligt är det inte nu, plus att i skolan sitter man ju bara.

Jag har den här på vinyl:

John_Lennon_-_Imagine_John_Lennon.jpg

Men det är typ ett samlingsalbum och inte riktiga Imagine.

Postat
Jag är i Vänersborg så nä jag ska inte till skolan. Men så farligt är det inte nu, plus att i skolan sitter man ju bara.

Nä just det ja, det minns jag nu. Men jo, men tänkte att det kan vara svårt att koncentrera sig och att prata och så.

Jag har den här på vinyl:

Men det är typ ett samlingsalbum och inte riktiga Imagine.

Jag har typ inte hört någonting med han solo. Inte med Paul heller typ.

Postat

Slutet på åttiotalet hade bannemig den fulaste estetiken genom tiderna. Tänker också på den där loggan med en spetsigt ansikte på en kille med vågigt hår uppåt i sju breda strån och små glasögon. Försökt googla men hittat inget. Nån som kommer ihåg?

Postat

Kompressor och bergsborr modell bauta var min väckning förut idag.

Säg bara inte att de ska installera sig vid huset i 4 veckor framåt...

Postat

Slutet på åttiotalet hade bannemig den fulaste estetiken genom tiderna. Tänker också på den där loggan med en spetsigt ansikte på en kille med vågigt hår uppåt i sju breda strån och små glasögon. Försökt googla men hittat inget. Nån som kommer ihåg?

Nej, men jag kommer att tänka på någons avatar på forumet då, minns ej vems.

Postat

Typ vattenfestivalen. Fast det var mer nittiotal som jag minns det.

Fan lunch!

Postat

Killis: bättre när du sitter alltså? Som sagt, du är en vuxen människa men för husfridens skull kanske du ska kolla upp det där.

Dingbats: Det spelar ingen roll om Vattenfestivalen var på 90-talet. Deras loggor var skitfula ändå.

LUUUUUUUUUNCH: stekt fisk, stuvad spenat och potatis. Mat för skogshuggare och undersköterskor.

Postat

Nu är det jobbigaste mest att det gör ont ut i armen ungefär till armbågen. Kan i alla fall tömma lungorna på luft nu utan att det gör ont. Men det går nog över snart.

Postat

Nu är det jobbigaste mest att det gör ont ut i armen ungefär till armbågen. Kan i alla fall tömma lungorna på luft nu utan att det gör ont. Men det går nog över snart.

Lycka till.

Postat (redigerat)

whee!

😄

Förresten, hoppas sången ligger rätt nu. Fraseringen är lite tillbakalutad och jag skulle gå caps loc på dig om du flyttat den så jag fraserar anslagen på raka taktslag.

😕 Det ska inte vara ändrat något förutom lite på versen där jag spelar lite annorlunda på gitarren, följer dig lite på sångmelodin, det krockade annars och blev rörigt, men är fortfarande samma anslag och frasering utanför takten.. Inget märkvärdigt gjort men jag tyckte det lite blev bättre, mer dynamik och lät mer genomtänkt. 😕

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.