Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Ibland får jag extra knäck med att göra grejer till videos. Då är det jädrigt bra att ha gammal skåpmat som man kan återanvända.

Postat

Ibland får jag extra knäck med att göra grejer till videos. Då är det jädrigt bra att ha gammal skåpmat som man kan återanvända.

Du får ingen ischoklad då?

Postat

Inte hört, men kanske ska kolla in då.

Eller vissa låtar är bra, vissa tråkiga. (You) är typ hittigast. Gillade första halvan av skivan Companion med typ.

Postat

Livet blir roligare om man hela tiden sitter och tänker att man strax ska gå och ha skitkul och träffa folk som är roliga osv

Postat

Jösses va oeffektiv jag varit med plugget idag, samma sak igår. Fan va ångest jag har. Deltenta på Onsdag.

Postat

Livet blir roligare om man hela tiden sitter och tänker att man strax ska gå och ha skitkul och träffa folk som är roliga osv

Du har en poäng där.

Fifan va roligt jag har det...jämnt. ☺️

Postat

ÄLSKAR den här scenen.

Den är grym!

Min favoritreplik är när han ägaren till gymmet har tagit sig in i John Malkovich källare och snokar, och blir påkommen, och säger "I'm not here representing Hardbodies".

drloop (oregistrerad)
Postat

bulldog_20732664.gif

Den doggen gör sig bra bredvid mig i min S-Type!

2008+Jaguar+S-Type.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.