Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Såhär lät det i repan idag:

Rätt rostigt men bitvis gött. Jag är bakom orgeln.

EDIT: Stor fil, tar nog en stund att ladda.

Redigerat av laxlaxlax
  • Gilla 2
Annons
Postat

det rockar, precis som dina inlägg i rosa tråden!

k9 (oregistrerad)
Postat
  On 2011-04-06 at 23:09 sa laxlaxlax:

Soft ju! Började andas som när jag mediterar så fort jag började lyssna på låten. Skönt som fan just nu innan jag ska ut med hunden i regnet, skönare att trotsa vädret när man är mera harmonisk. Så tack för den.. 😄

Postat
  On 2011-04-06 at 23:09 sa laxlaxlax:

Gött lir laxen! Experimentellt och konstnärligt. Påminner om Emerson, Lake and Palmer, lite King Crimson, är det månne några influenser?

Postat

Kul när man får värsta endorfinattacken på jobbet. Koncentration noll och stort smajl.

Vet inte riktigt vad det är med den där blicken och leendet, men det är nog bäst för min karriär att personalchefen väljer någon annan än min gamla "crush" som var på intervju idag xD

Postat

nu lyssnar jag på den där låten som jag skrev om henne, haha. allt kommer tillbaks. fan.

Postat
  On 2011-04-07 at 14:20 sa Memphis:

Gött lir laxen! Experimentellt och konstnärligt. Påminner om Emerson, Lake and Palmer, lite King Crimson, är det månne några influenser?

Nja, ska man nämna nåt är det nog snarare träd gräs & stenar och Hansson & Karlsson som inspirerat. Och för min del i det här bandet, Terry Riley. Men det är svårt att säga, vi är från så olika håll. Bassisten är en fusionkille. Vårt största problem är att han hela tiden vill dra av jazzräkor och "funka loss lite". Brrr.

Tror the good guys vann i rosa tråden förresten.

Postat
  On 2011-04-07 at 15:40 sa Fidden:

Kul när man får värsta endorfinattacken på jobbet. Koncentration noll och stort smajl.

Vet inte riktigt vad det är med den där blicken och leendet, men det är nog bäst för min karriär att personalchefen väljer någon annan än min gamla "crush" som var på intervju idag xD

Gött fidden! Men varför blev det bara en gammal crush om det var en sån fet endorfinattack? Låter ju som nåt man vill götta ner sig med?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.